به گزارش خبرگزاري آنلاين ، در اين بيانيه آمده است: “بدون تعارف ، ما دوست داريم برخي از مسائل فوتبال ايران ، از هواداران و پيشكسوتان فوتبال ، رسانه ها گرفته تا مديران فوتبال ، با مردم كشورمان بحث كنيم. سر تخته و بگذاريد مدير باشگاه صحبت كند. با وجود ناراحتي از دست دادن دوست …

بيانيه مشترك كريمي و مهدوي‌كيا در مورد انتخابات فدراسيون فوتبال – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/02/بيانيه-مشترك-كريمي-و-مهدوي‌كيا-در-مور/ مجله آنلاين Mon, 15 Feb 2021 21:09:11 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/02/بيانيه-مشترك-كريمي-و-مهدوي‌كيا-در-مور/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، در اين بيانيه آمده است: “بدون تعارف ، ما دوست داريم برخي از مسائل فوتبال ايران ، از هواداران و پيشكسوتان فوتبال ، رسانه ها گرفته تا مديران فوتبال ، با مردم كشورمان بحث كنيم. سر تخته و بگذاريد مدير باشگاه صحبت كند. با وجود ناراحتي از دست دادن دوست …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، در اين بيانيه آمده است: “بدون تعارف ، ما دوست داريم برخي از مسائل فوتبال ايران ، از هواداران و پيشكسوتان فوتبال ، رسانه ها گرفته تا مديران فوتبال ، با مردم كشورمان بحث كنيم. سر تخته و بگذاريد مدير باشگاه صحبت كند.

با وجود ناراحتي از دست دادن دوست عزيزم ملداد در چند هفته گذشته ميناوند و در حالي كه علي انصاريان قلب ما را شكست و قلب ما ، خانواده هاي آنها و هواداران شكرگذار فوتبال را آزار داد ، وارد عرصه مديريت فوتبال شد و بيشترين فرد را در ايران داشت ما در تصميم خود براي كمك به آينده ورزش هاي محبوب مصمم تر از هميشه هستيم .

علي كريمي و مهدي مهدوي كيا به خوبي مي دانند كه فوتبال يكي از معدود فوتبال ها است ، مانند بسياري از پيشكسوتان فوتبال كه سال ها با بدن و خون و استخوان در فوتبال حضور دارند. شادي هاي مردم در اين مرز و بوم. اشك شادي با افتخار و موفقيت فوتبال گريان ، مردمي كه روزها با شكست و ناكامي افسرده و نااميد شده اند و ما هواداران فوتبال سال ها شاهد اين غم ها و شادي ها بوده ايم و من با مردم خنديدم و اشك ريختم.

افرادي مانند مهادابي كيا و كاليميس به دليل مهرباني و محبت خود به شهرت مي رسند. و پس از يك تغيير اساسي در اساسنامه فدراسيون و فرصت حضور فوتباليست ها در فوتبال ، به لطف اين مهرباني مردم ، مطمئناً انتخابات براي شركت در انتخابات در تاريخ 31 مارس ترغيب شد ..

ما با معادلات پشت صحنه آشنا هستيم ، اما داوطلبانه اثبات مي كنيم كه انتقادات چند سال گذشته فقط يك شعار نبوده ، بلكه با كسي بوده است. عشق و اگرچه نفرت شخصي نداريم ، اما معتقديم كه اين فوتبال بايد فاسد ، كاملاً تميز و شفاف باشد.

فوتبال براي ما و بسياري از پيشكسوتان خط قرمز است. بنابراين ، فوتبال نبايد قرباني شود ، بندهاي ناسالم ، داوران ، زنان ، پيشكسوتان ، هواداران ، بندهايي كه حقوقي مانند استعداد خالص ناديده گرفته مي شود و افراد خاص و گاه چهره هاي غير فوتبال از آن بهره مند مي شوند.

بنابراين ما از انتقاد دفاع كرديم و آن را ثبت كرديم تا ثابت كنيم فقط يك كلمه نيست. و اكنون شعار ما كاملاً واضح است. اين يك مبارزه بين فوتبال پاك و فساد فوتبال است.

اين شعار با توصيه ها سازگار است گفتن با ميليون ها دلار بدهي ، ما معتقديم كه اين فوتبال ورشكسته افرادي را دارد كه براي نجات اين كشتي خراب شده خون و قلب فوتبال را مي خورند ، بنابراين افراد سالم و دلسوز چه كساني هستند؟ مهم نيست.

براي ما ، مسير و نقشه راه با ايجاد يك برنامه استراتژيك و سيستماتيك با كمك متخصصان در زمينه هاي اقتصاد ، قانون و داوري روشن مي شود. مسئله داخل بين المللي و شده آماده است تا ما را به همه مديراني كه مي توانند در چارچوب برنامه توسعه يافته كار كنند ، همراهي كند.همه فعاليت ها شفاف است ، مسيري كه افراد ناسالم نمي توانند آن را دنبال كنند و برنامه هايي است كه به مديران سالم امكان مي دهد خط پايان ما را در مقابل همه همراهي كنند. تخته ما محافظ بسته نداريم و نگهبان بسته هم نداريم مگر اينكه كسي علاقه داشته باشد اين برنامه شفاف را همراهي كند.

براي اين برنامه ارائه اگرچه هيچ گزارش غلطي در دست نيست و ارجاع باشگاه به سازماني كه درآمد داخلي و بين المللي دارد با آماري نادرست امكان پذير نيست ، فوتبال در سطح ملي و باشگاهي كاملاً ورشكسته است.

توسعه فوتبال پايه تا سطح بالا در اين برنامه استراتژيك در اولويت است مسئله فوتبال زنان مورد توجه قرار گرفته و مصونيت و استقلال بيشتري را براي داوران فراهم كرده است.

پاكسازي فوتبال فقط يك شعار نيست ، بلكه هدف ماست ، هدفي كه در نبردهاي مداوم نمي توان به آن دست يافت. من معتقدم كه جنگ اشتباه با عقد قراردادي ننگين به پايان مي رسد. ويلموتس، شعارها و عوام فريبي براي استفاده از VAR و سو از احساسات طرفداران خود براي ارسال پست هاي مختلف براي دوستان خود و احساس مبهم بودن شرايط و درد استفاده كنيد. آورده شده فوتبال زنان ، بسياري از مشكلات ورزشگاه ، بدهي هاي كلان و صدها مشكل ديگر.

اميدواريم فضاي انتخابات 25 مارس ، با كريمي و مهدوي كيا يا بدون آنها ، مانند سالهاي قبل نشود.

من فوتبال ناب مي خواهم
ارادتمند شما
علي كريمي-مهدي مهدوي كيا »

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.