۵ مرز ايران و عراق بسته شد

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

۵ مرز ايران و عراق بسته شد

۱۸ بازديد

به گفته مقامات گمرك ايران ، پس از شيوع ويروس كرونا انگليس ، تردد مسافر از پنج مرز ايران و عراق ممنوع شده است. به گزارش مجله زنده خبري ، پس از شيوع ويروس كرونا ويروس ، محدوديت هايي در مرز شلمچه و چذابه اعمال شد و جريان مسافران به تدريج افزايش يافت و مرز …

۵ مرز ايران و عراق بسته شد https://livemag.ir/2021/02/۵-مرز-ايران-و-عراق-بسته-شد/ https://livemag.ir/2021/02/۵-مرز-ايران-و-عراق-بسته-شد/#respond مجله زنده خبري Mon, 22 Feb 2021 10:11:08 0000 اقتصادي https://livemag.ir/2021/02/۵-مرز-ايران-و-عراق-بسته-شد/ به گفته مقامات گمرك ايران ، پس از شيوع ويروس كرونا انگليس ، تردد مسافر از پنج مرز ايران و عراق ممنوع شده است. به گزارش مجله زنده خبري ، پس از شيوع ويروس كرونا ويروس ، محدوديت هايي در مرز شلمچه و چذابه اعمال شد و جريان مسافران به تدريج افزايش يافت و مرز …

به گفته مقامات گمرك ايران ، پس از شيوع ويروس كرونا انگليس ، تردد مسافر از پنج مرز ايران و عراق ممنوع شده است.

به گزارش مجله زنده خبري ، پس از شيوع ويروس كرونا ويروس ، محدوديت هايي در مرز شلمچه و چذابه اعمال شد و جريان مسافران به تدريج افزايش يافت و مرز مهران از فردا بسته خواهد شد.

در همين حال ، از روز گذشته به مدت دو هفته تردد مسافران از مرز تمرچين در پيرانشهر و كيله سردشت ممنوع شده است.

لطيفي – آخرين اظهارات سخنگوي گمرك ايران – گفت كه به منظور جلوگيري از گسترش تاج انگليس و با تصميم استانهاي مرزي ، تردد مسافران در مرزهاي كيله سردشت ، پيرانهاشار ، چذابه و شلمچه و مهران بسته شد. از فردا تا سه شنبه مرز.

به گفته وي ، اين تصميمات فقط در زمينه تردد مسافران است و شامل كالاهاي تجاري نيست و فعاليت تجاري در اين مرزها ادامه دارد.

به گفته سخنگوي گمرك ايران ، به دليل فوران تاج ، فقط افرادي كه داراي مجوز سفر ويژه مانند ويزاي پزشكي ، تحصيلي ، تجاري و ديپلماتيك هستند مجاز به عبور از مرز عراق و يا بالعكس هستند ، اما قادر به در اين زمان سفر كنيد.

لطيفي همچنين از جابجايي كالاهاي تجاري كه از ابتداي فوران تاج بر اساس پروتكل هاي بهداشتي در مرزها مبادله مي شود ، ياد كرد.

لازم به ذكر است كه در اكثر موارد منع رفت و آمد وجود ندارد و تبادل كالا و مسافر مطابق با پروتكل هاي بهداشتي انجام مي شود.

به دنبال انفجار اخير كالاهاي جديد توسط گمرك اسلام كالا ، ورود به مرز دوگارون همچنان ممنوع است و كالاهاي متوقف شده در مرز با اولويت كالاهاي فاسدشدني توسط گمرك كالا در افغانستان پذيرفته مي شوند.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/02/۵-مرز-ايران-و-عراق-بسته-شد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.