منبع و تاريخچه فيلم هاي توضيحي
ابزار بازاريابي مبتني بر مفهوم كه يك ويديوي توضيح دهنده است ، براي همه شناخته شده است. هر ماركي كه حداقل يك ويديوي توضيح دهنده نداشته باشد مانند خوردن برياني خوشمزه و بدون رايتا است ، اثري باقي نمي گذارد. براساس گزارش ها ، تنها 12 درصد از مشاغل آنلاين داراي يك فيلم توضيح دهنده …
منبع و تاريخچه فيلم هاي توضيحي https://hillbilly.ir/منبع-و-تاريخچه-فيلم-هاي-توضيحي/ https://hillbilly.ir/منبع-و-تاريخچه-فيلم-هاي-توضيحي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 15 Mar 2021 03:36:17 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing video tutorials https://hillbilly.ir/منبع-و-تاريخچه-فيلم-هاي-توضيحي/
منبع و تاريخچه فيلم هاي توضيحي
ابزار بازاريابي مبتني بر مفهوم كه يك ويديوي توضيح دهنده است ، براي همه شناخته شده است. هر ماركي كه حداقل يك ويديوي توضيح دهنده نداشته باشد مانند خوردن برياني خوشمزه و بدون رايتا است ، اثري باقي نمي گذارد. براساس گزارش ها ، تنها 12 درصد از مشاغل آنلاين داراي يك فيلم توضيح دهنده …
منبع و تاريخچه فيلم هاي توضيحي
ابزار بازاريابي مبتني بر مفهوم كه يك ويديوي توضيح دهنده است ، براي همه شناخته شده است. هر ماركي كه حداقل يك ويديوي توضيح دهنده نداشته باشد مانند خوردن برياني خوشمزه و بدون رايتا است ، اثري باقي نمي گذارد. براساس گزارش ها ، تنها 12 درصد از مشاغل آنلاين داراي يك فيلم توضيح دهنده هستند. بديهي است كه بسيار محبوب است و بسياري از اين فيلم ها حضوري تأثيرگذار داشته اند. اما چه زماني و چگونه پديد آمده اند؟ چيزهاي زيادي براي يادگيري و دانستن در مورد اين فيلم هاي تعاملي وجود دارد. آنها داستان اصلي خود و يك داستان بسيار جالب نيز دارند!
سفر از پاورپوينت به YouTube
احياي “داستان سرايي مختلط با ارائه پاورپوينت” ، كه اكنون به عنوان فيلم هاي توضيح دهنده شناخته مي شود ، در لحظه “Eureka!” كشف نشد. اما اين پيشرفت طبيعي بود. در دهه 1990 بود كه پاورپوينت به عنوان بهترين “ابزار فراخواني” شروع به ظهور كرد و در نوع خود ارائه منحصر به فردي شد. تقريباً در همين زمان ، شاهد رونق اينترنت بوديم كه اولين YouTube را به نمايش گذاشت. مردم بيشتر از اينكه به داستان گوش دهند يا بخوانند ، به تماشاي داستان علاقه مند مي شوند. مردم اين يك پلت فرم ساده اما جذاب را پيدا كردند ، زيرا تماشاي يك فيلم 1 دقيقه اي در مقايسه با خواندن يك سند طولاني راحت تر بود. آنها مفهوم “چه چيزي بايد” و “چگونه” ويديوها را معرفي كنند ، جايي كه افراد مي توانند آموزش ها را پيدا كنند و فقط با يك كليك در مورد چيزهاي جديد اطلاعات كسب كنند.
مبتديان اين ويديوها ، دو نفره پوياي Common Craft بودند كه به ايده استفاده از دست ، مارك و كليپس هاي كاغذي براي بيان يك داستان ، با دوربين اشاره شده به تخته سفيد روي زمين ، رسيدند. آنچه به عنوان يك وبلاگ ويديويي سفر آغاز شد ، به سرعت به يك بستر مبتني بر يادگيري تبديل شده است. اولين فيلم آموزشي آنها “RSS به زبان انگليسي ساده” بود كه در 23 آوريل 2007 بارگذاري شد. محبوبيت شگفت انگيزي پيدا كرده است! به زودي آنها شروع به دريافت درخواست از شركت هاي مختلف براي ايجاد فيلم هاي سفارشي كردند. مشتري دوم آنها گوگل بود و از آنها ويديوي “Google Docs in Plain English” تهيه كردند. Common Craft در ساخت اين فيلم ها پيشگام بوده است. آنها هنگامي كه ويديويي را در مورد نحوه كار توييتر تهيه كردند ، به طلا برخوردند. آنقدر خوب بود كه توييتر آن را در صفحه اصلي خود قرار داد!
جمله اي كه در آرم بازاريابي ظاهر شد
بيش از يك سال و نيم و پس از اولين فيلم آموزشي ، كه اصطلاح “فيلم آزمايشي” ابداع شد ، بيش از يك سال و نيم طول كشيد. اين عبارت چنان محبوب شد كه در نوك زبان هر بازارياب قرار گرفت و ديگر محدود به روند اينترنت نبود. اين به پيش شرط هر كاري تبديل شده است. بسيار ناراحت كننده بود كه همه شركت ها اقدام به ساخت يك وب سايت و ارسال اين فيلم ها در وب سايت هاي خود كردند.
اين مفهوم در حال تبديل شدن به بخشي جدايي ناپذير از استراتژي بازاريابي هر شركت است و بسياري از شركت ها شروع به ايجاد اين فيلم ها در داخل شركت كرده اند و داستان موفقيت آنها نيز با اين فيلم هاي توضيحي شكل گرفته است. بهترين داستان تصويري گويا داستان گروپون بود كه آنها ويديويي مشابه را در وب سايت خود قرار دادند و فروش آنها به سرعت افزايش يافت. تاثيري مانند اين بود كه گروپون را به يك شركت ميليارد دلاري تبديل كرد.
آينده فيلم هاي توضيح دهنده
از آن زمان مفاهيم تكامل يافته و الزامات سختگيرانه تر شده اند و فيلم هاي توضيح دهنده را براي يك مدل تجاري سودآور ايده آل مي كند. حتي چشم انداز و تمركز اساسي نيز تغيير كرده است ، در زمان روز ، هر فيلم توضيح دهنده با متن قوي شروع مي شود. علاوه بر اين ، اين روزها ، تمركز به جاي “تصاوير” به “پيام كليدي” منتقل شده است. بازارياب ها دريافته اند كه تصاوير پر زرق و برق و بدون داستان ارزش زيادي به برند آنها نخواهد افزود.
همه اينها همراه با كمي “نوآوري” استراتژي ايده آل را ايجاد مي كند و رشد مداوم را تضمين مي كند. آينده چيزهاي زيادي براي ارائه دارد ، با تحول ديجيتالي امروز ، آنها مي توانند از سيستم عامل هاي مختلف و از طريق رسانه هاي مختلف صعود كنند. در حال حاضر ، انواع مختلف اين ويديوها رو به پيشرفت است – فيلم هاي توضيحي متحرك ، اينفوگرافيك ، فيلم هاي تعاملي و موارد ديگر …
بهترين شركتهاي توضيح دهنده فيلم از اين روند رو به پيشرفت استفاده مي كنند كه ضروري است كه وقتي شركتهاي انيميشن سازي مدلهاي جذاب خود را به كمال مي رسانند ، به كمك حرفه اي بروند. مردم بيشتر و بيشتر براي داشتن چنين تمايلات خلاقانه اي انتخاب مي كنند و آينده به همان اندازه ديجيتال است.
https://hillbilly.ir/منبع-و-تاريخچه-فيلم-هاي-توضيحي/feed/ 0