سندرمي در كودكان و نوجوانانِ بهبوديافته از كرونا

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

سندرمي در كودكان و نوجوانانِ بهبوديافته از كرونا

۹ بازديد

تا يك سال پيش ، بروز چنين علائمي براي پزشكان ناشناخته بود ، آنها اكنون گزارش مي دهند كه كودكان و نوجوانان تحت درمان با Covid19 با سندرم PIMS به يك مركز پزشكي ارجاع مي شوند. به گزارش مجله آنلاين ، 19 كودك و نوجوان در سنين 5 تا 17 سالگي در يك كلينيك در …

سندرمي در كودكان و نوجوانانِ بهبوديافته از كرونا https://online-mag.ir/2021/03/سندرمي-در-كودكان-و-نوجوانانِ-بهبودياف/ مجله آنلاين Mon, 22 Mar 2021 14:51:44 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/03/سندرمي-در-كودكان-و-نوجوانانِ-بهبودياف/ تا يك سال پيش ، بروز چنين علائمي براي پزشكان ناشناخته بود ، آنها اكنون گزارش مي دهند كه كودكان و نوجوانان تحت درمان با Covid19 با سندرم PIMS به يك مركز پزشكي ارجاع مي شوند. به گزارش مجله آنلاين ، 19 كودك و نوجوان در سنين 5 تا 17 سالگي در يك كلينيك در …

تا يك سال پيش ، بروز چنين علائمي براي پزشكان ناشناخته بود ، آنها اكنون گزارش مي دهند كه كودكان و نوجوانان تحت درمان با Covid19 با سندرم PIMS به يك مركز پزشكي ارجاع مي شوند.

به گزارش مجله آنلاين ، 19 كودك و نوجوان در سنين 5 تا 17 سالگي در يك كلينيك در دانشگاه اسن آلمان با يك سندرم تحت عنوان “سندرم چند عضوي التهابي كودكان” (PIMS) تحت درمان قرار مي گيرند.

“بعد از بهبودي از تب بالا ، نوسانات فشار خون ، علائم پوستي عمومي و علائم شديد دل درد ، دكتر كريستين دونا شووانك ، متخصص مراقبت هاي ويژه به بيمارستان مراجعه كرد.

دكتر Donna Schwanke مي گويد: “ما اكنون مي دانيم كه اين سندرم ناشي از واكنش نادرست در سيستم ايمني بدن است.”

بيشتر افرادي كه با اين سندرم (PIMS) به بيمارستان مراجعه مي كنند كودكان بين 7 تا 10 سال هستند. البته برخي از آنها نوجوان ، 13 ساله ، 16 ساله و حتي 20 ساله هستند.

تاكنون اين سندرم از هر 1000 كودك آلوده به بيماري عروق بيماري كرونا ديده مي شود ، اما پزشكان مي گويند موج سوم تشديد مي شود و تعداد كودكان زير 15 سال مبتلا به ويروس كرونا افزايش مي يابد. با افزايش

در حال حاضر دانشگاه صنعتي درسدن داراي مركز ثبت سندرم PIMS است و تمام بيمارستان هاي آلمان و اتريش بايد موارد را به مركز گزارش دهند.

به گفته دويچه وله ، بر خلاف آلمان ، جايي كه تاكنون هيچ مرگ و مير ناشي از PIMS گزارش نشده است ، 33 مورد مرگ ناشي از اين سندرم در ايالات متحده گزارش شده است كه باعث ايجاد نگراني مي شود.

طبق دانشگاه صنعتي درسدن ، نيمي از بيماران با سلامتي مرخص مي شوند ، اما تخمين زده مي شود كه از هر ده كودك ، يك كودك دچار مشكلات طولاني مدت است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.