اشكان معصومي در مصاحبه با خبرنگار گروه استان هاي آژانس آنا آنا در مورد برنامه هاي دانشگاه آزاد اسلامي واحد هرمودج در سال جاري توضيح داد: دبيرستان پسرانه سما در سال 1400 در دبيرستان دوم تأسيس مي شود. قبل از آن ، دانشكده تجارت و خلاقيت براي گروه سني هشت تا 18 سال تاسيس شد …

راه‌اندازي دبيرستان مقطع متوسطه دوم در سماي خورموج/ دانشگاه با تشكيل هسته‌هاي فكري و تحليلي به حل مشكلات ورود مي‌كند https://livemag.ir/2021/03/راه‌اندازي-دبيرستان-مقطع-متوسطه-دوم-د/ https://livemag.ir/2021/03/راه‌اندازي-دبيرستان-مقطع-متوسطه-دوم-د/#respond مجله زنده خبري Wed, 24 Mar 2021 05:01:09 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/03/راه‌اندازي-دبيرستان-مقطع-متوسطه-دوم-د/ اشكان معصومي در مصاحبه با خبرنگار گروه استان هاي آژانس آنا آنا در مورد برنامه هاي دانشگاه آزاد اسلامي واحد هرمودج در سال جاري توضيح داد: دبيرستان پسرانه سما در سال 1400 در دبيرستان دوم تأسيس مي شود. قبل از آن ، دانشكده تجارت و خلاقيت براي گروه سني هشت تا 18 سال تاسيس شد …

اشكان معصومي در مصاحبه با خبرنگار گروه استان هاي آژانس آنا آنا در مورد برنامه هاي دانشگاه آزاد اسلامي واحد هرمودج در سال جاري توضيح داد: دبيرستان پسرانه سما در سال 1400 در دبيرستان دوم تأسيس مي شود. قبل از آن ، دانشكده تجارت و خلاقيت براي گروه سني هشت تا 18 سال تاسيس شد و به دليل شيوع تاجگذاري ، فعاليت وي محدود به دوره هاي پاره وقت است.

وي افزود: در علوم انساني بايد رشته ها را تقويت كنيم به همين منظور راه اندازي رشته هاي علوم تربيتي در مقطع كارداني و كارشناسي ، روانشناسي در مقطع كارشناسي ارشد ، مديريت مالي در مقطع كارشناسي ارشد و در بخشهاي فني و مهندسي فني مديريت ساخت و ساز در مقطع كارشناسي ارشد و مناطق مورد نياز صنايع موجود در مقطع تحصيلي مرتبط در نظر گرفته شده است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد هرمودج در مورد اولويت و برنامه اصلي اين دانشگاه براي سال 1400 به آنا گفت: اولويت اصلي افزايش رضايت و توانمند سازي دانشجويان و با توجه به شرايط است. فوران تاج به نظر مي رسد بهبود كيفيت يادگيري از راه دور و روش هاي پاسخگويي يكي از اصلي ترين برنامه ها باشد.

معصومي افزود: يكي از مهمترين برنامه هاي دانشگاه آزاد اسلامي واحد هرمود ، ورود به مشكلات و مشكلات مناطق مختلف شهر دشتي و تشكيل هسته هاي فكري و تحليلي براي بررسي آنها است.

112٪ افزايش در دانشجويان ثبت نام شده

وي در مورد سياست هاي دانشگاه هرمودج براي دستيابي به اين هدف كه اولين انتخاب داوطلبان براي ادامه تحصيل در سال 1404 بود ، اظهار داشت: دانشگاه گامي در جهت محبوبيت برداشتن دارد. ما بر اين باوريم كه اگر رفتار ، گفتار و عملكرد كاركنان دانشگاه ، كاركنان و اعضاي هيئت علمي بر اساس اين محور باشد ، در جذب به خوبي عمل خواهيم كرد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي هرمودج ادامه داد: در اين دانشگاه شاهد افزايش 112 درصدي ثبت نام دانشجو در ورودي هاي جديد نسبت به مدت مشابه در ترم دوم هستيم. ما در كرونا دفتر خدمات در فضاي مجازي ايجاد كرده ايم. اشتغال اصلي ترين دغدغه خانواده ها است و برنامه اصلي اين واحد دانشگاهي مبتني بر سياست هاي صحيح سازمان ، مبتني بر رشد مهارت ها و ترويج فرهنگ كار و اشتغال در بين دانشجويان است.

ماسومي توضيح داد: ايجاد مركز مديريت مهارت ها و مشاوره كاري و تأكيد بر انجام دوره هاي مهارت آموزي مورد نياز صنايع و كارآفريني و راه اندازي يك تجارت كوچك اولين قدم اين واحد دانشگاهي براي ايجاد اعتماد و ايجاد اعتماد است. بستري مناسب براي توسعه كارآفريني و اشتغال نكته بعدي حضور مسئولانه و نگران كننده است. اين دانشگاه در زمينه مسائل اجتماعي است.

وي خاطرنشان كرد: به عنوان مثال سند علمي و اقتصادي “رودخانه مند” به عنوان يكي از بزرگترين رودخانه هاي جنوب كشور كه به دليل ظرفيت آن شناسايي نشده و رونق دارد ، در خانه بسيج نخبگان تهيه و تهيه شد. دانشگاه آزاد اسلامي ، كلون Hormudge. در زمينه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ، از جمله پيشگيري از اعتياد و طلاق و مشكلات مرتبط با يك ازدواج موفق ، با تأسيس مركز مشاوره امين ، حضور دانشگاه در بررسي مشكلات جامعه احساس مي شود.

فعاليت هاي بخش خورموج براي مبارزه با ويروس كرونا

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد هورمودج در مورد فعاليت هاي اين واحد دانشگاهي براي مقابله با ويروس كرونا در سال گذشته مي گويد: بحران همچنان ادامه دارد.

معصومي ادامه داد: همدلي و مشاركت دانشگاهيان ، به ويژه بسيج معلمان و بسيج دانش آموزان در پروژه هاي ضد عفوني جاده اي ، تهيه و توزيع بسته هاي معيشتي و مساعدت وفادار از ديگر اقدامات دانشگاه آزاد اسلامي در هرمج براي مقابله با ويروس تاج است.

وي مهمترين فعاليتها و دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي هرمودج ، به ويژه در زمينه تحقيق و فناوري در سال 1399 را تشريح كرد: براي ايجاد و توسعه زيرساخت هاي لازم براي تحقيق و فناوري ، مركز مديريت مهارت ها و مشاوره شغلي و راه اندازي دانشكده تجارت و خلاقيت. تاكنون بيش از 12 دوره مهارت بر اساس نياز بازار كار در شهرستان دشتي و استان بوشهر براي توانمند سازي و پيشرفت دانش آموزان انجام شده است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد هورمود افزود: انتشار دو مقاله به نمايندگي از اين واحد دانشگاهي در مجلات معتبر بين المللي عالي يكي از دستاوردهاي اعضاي هيئت علمي و اقدامات براي تشكيل هسته هاي علمي و امكان ايجاد است. مراكز تحقيقاتي متمركز بر صنعت معدني در شهر بودند. محصولات خارج از فصل و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در خانه و خانواده ساخته مي شود.

وي توضيح داد: انجمن هاي علمي گروه هاي تخصصي مهندسي كامپيوتر ، ساختمان و روانشناسي در دانشگاه آزاد اسلامي هرموي فعال شدند. همچنين اقدامات لازم براي ايجاد آزمايشگاه استاندارد بتن در اين واحد دانشگاهي انجام شده است.

انتهاي پيام / 4121/4062 /

https://livemag.ir/2021/03/راه‌اندازي-دبيرستان-مقطع-متوسطه-دوم-د/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.