بررسي TrendHERO | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – برنامه بازاريابي تأثيرگذار

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

بررسي TrendHERO | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – برنامه بازاريابي تأثيرگذار

ما Hub Marketing Influencer را در سال 2016 راه اندازي كرديم ، در زماني كه اينفلوئنسر ماركتينگ خود در آستانه دستيابي به موفقيت بزرگ بود. ما براي تولد صنعت نبوديم ، اما قبل از اينكه همه و عمويشان تصميم بگيرند كه صنعت به راه حل هاي نرم افزاري بيشتري نياز دارد ، ما آنجا بوديم. …

بررسي TrendHERO | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – برنامه بازاريابي تأثيرگذار https://hillbilly.ir/بررسي-trendhero-قيمت-گذاري-و-ويژگي-ها-2021-برنامه/ https://hillbilly.ir/بررسي-trendhero-قيمت-گذاري-و-ويژگي-ها-2021-برنامه/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 18 Mar 2021 19:40:15 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/بررسي-trendhero-قيمت-گذاري-و-ويژگي-ها-2021-برنامه/

بررسي TrendHERO | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – برنامه بازاريابي تأثيرگذار

ما Hub Marketing Influencer را در سال 2016 راه اندازي كرديم ، در زماني كه اينفلوئنسر ماركتينگ خود در آستانه دستيابي به موفقيت بزرگ بود. ما براي تولد صنعت نبوديم ، اما قبل از اينكه همه و عمويشان تصميم بگيرند كه صنعت به راه حل هاي نرم افزاري بيشتري نياز دارد ، ما آنجا بوديم. …

بررسي TrendHERO | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – برنامه بازاريابي تأثيرگذار

بررسي TrendHERO | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – برنامه بازاريابي تأثيرگذار

اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "بررسي TrendHERO | قيمت گذاري و ويژگي ها (2021) – برنامه بازاريابي تأثيرگذار" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

ما Hub Marketing Influencer را در سال 2016 راه اندازي كرديم ، در زماني كه اينفلوئنسر ماركتينگ خود در آستانه دستيابي به موفقيت بزرگ بود. ما براي تولد صنعت نبوديم ، اما قبل از اينكه همه و عمويشان تصميم بگيرند كه صنعت به راه حل هاي نرم افزاري بيشتري نياز دارد ، ما آنجا بوديم. بنابراين ديدن روندهايي كه بستر خوبي را تشكيل مي دهد جالب بود. در سال 2016 ، اينفلوئنسر كشف شد چيزي كه بازاريابان به دنبال آن بوده اند. با گذشت زمان ، كشف به يك امر ثانويه تبديل شده است – يك مزيت براي سيستم عامل هايي كه چيزي بيش از جستجوي سازندگان متناسب با معيارهاي نام تجاري انجام نداده اند.

اما ، به قول معروف ، همه چيز قديمي دوباره جديد است ، و كشف گاهي به عنوان تنها م componentلفه سيستم عامل هاي بازاريابي تأثيرگذار بازمي گردد. اين موضوع در مورد تغيير نيازهاي مارك ها و نمايندگي ها نيست زيرا صنعت همچنان به يادگيري روش هاي جديد و بهتري براي انجام كار ادامه مي دهد. ظهور اكتشافات به عنوان ابزاري مستقل همزمان با درك بيشتر از داده ها و مهمترين بينش ها ، به كساني كه تحقيق مي كنند اجازه مي دهد عميق تر از گذشته باشند. و گرچه اين غوطه وري عميق تحليلي قبلاً دامنه شركت هاي بزرگي بود كه مي توانستند هزينه گزافي را براي ورود به آن بپردازند ، اما اين ديگر صدق نمي كند. فناوري گران قيمت امروز هميشه ابزاري ارزان قيمت براي فردا بوده است و ما شاهد اين اتفاق در صنعت نرم افزار بازاريابي اينفلوئنسر هستيم.

جديدترين قهرمان در اين روند به نام مناسب TrendHERO است. نكته اصلي فروش “مميزي اينفلوئنسر” است كه نوعي بررسي پس زمينه براي سازندگان محتوايي است كه با آنها كار مي كنيد يا مي خواهيد با آنها كار كنيد. دلايل زيادي وجود دارد كه شما ممكن است بخواهيد اينفلوئنسرها را غربال كنيد ، مهمترين آنها يافتن مخاطبان با كيفيت خوب براي نام تجاري شما است. با اين حال ، اطلاعاتي كه مي توان از TrendHERO به دست آورد عميق است. اين اطلاعات يا بينش هايي را كه ارسال مي كنيد به شما نمي دهد. آن را در جاي ديگري نگيريد. در عوض ، نكته انقلابي در مورد TrendHERO قيمت آن است.

TrendHERO با داده هاي مربوط به بيش از 75 ميليون تأثيرگذار و يادگيري پيشرفته ماشين براي دستكاري و درك همه چيز ، داراي بسياري از ويژگي هاي نوع سيستم عامل است كه پنج سال پيش ماهيانه چند هزار دلار هزينه داشت. همانطور كه در بخش بعدي خواهيد ديد ، اين مورد در هيچ كجاي پرونده وجود ندارد. مشاغل كوچك حتي مجبور نيستند بودجه خود را متناسب با اين بستر در فعاليت هاي خود گسترش دهند ، در حالي كه شركت هاي بزرگ همان مقدار ارزشي را مي گيرند كه با يك راه حل 10 برابر بيشتر دريافت مي كنند.

خلاصه:

قيمت گذاري

  • به دليل جذابيت و مقرون به صرفه بودن گسترده TrendHERO ، در واقع يك ابزار مفيد براي هر كسي است كه در بازاريابي تأثيرگذار فعاليت مي كند. TrendHERO از اينفلوئنسرهايي كه مي خواهند عملكرد و ارزش خود را كنترل كنند ، تا برندها و آژانس ها از نظر مالي در دسترس هر كسي است. چهار طرحي كه آنها ارائه مي دهند تمام سطوح نياز را پوشش مي دهد.
  • رايگان ، 0 دلار در ماه – اين طرح فقط براي آشنايي كاربران بالقوه با رابط كاربري و قابليت استفاده سيستم عامل ها است. اين فقط اطلاعات اوليه را مي دهد – ميزان تعامل ، نرخ رشد پيروان – و به شما امكان مي دهد تأثيرگذاران را در يك ليست ذخيره كنيد.
  • بلاگر ، 15.99 دلار در ماه – TrendHERO يك شركت اوكرايني است ، بنابراين نامگذاري اين طرح “بلاگر” يك مصنوعات فرهنگي است. اين پلت فرم وبلاگ نويسان يا وبلاگ ها را رصد نمي كند ، فقط اينستاگرام را كنترل مي كند ، و اين طرح به دنبال خلاقاني است كه مي خواهند حساب هاي خودشان يا مشاغل كوچك با حداقل نياز را كنترل كنند. علاوه بر اصول اوليه برنامه رايگان ، اين طرح را دريافت مي كنيد: كشف اينفلوئنسر ، 10 گزارش در ماه ، رديابي حداكثر 3 حساب ، ليست نامحدود ، پسنديدن و تجزيه و تحليل مخاطب فعال ، كارايي تبليغ. يك لمس خوب: اگر كمتر از 10 گزارش اجرا كنيد ، تعادل به ماه بعد مي رسد.
  • تجارت ، 39.99 دلار در ماه – همه موارد بالا ، اما با حداكثر 50 گزارش و رديابي حداكثر 20 حساب در هر ماه. همچنين حداكثر 500 حساب تأثيرگذار مشابه كشف كرده و به جاي اينفلوئنسرها ، پست ها را جستجو كنيد.
  • آژانس ، 119.99 دلار در ماه – همه موارد بالا ، اما با حداكثر 200 گزارش و رديابي حداكثر 50 حساب در هر ماه ، به علاوه پشتيباني اولويت دار. به زودي به اين طرح ماژول CRM خواهيم رسيد ، اگرچه هيچ اطلاعاتي در مورد زمان وقوع اين اتفاق وجود ندارد.

جزئيات

TrendHERO همه چيز در مورد كشف و بينش است ، بنابراين يافتن راه خود در رابط كاربري دشوار نيست. از داشبورد اصلي گم نشويد: تمام بخشهاي سيستم عامل به وضوح زير منوي پيمايش مشخص شده اند. اگر در صورت بروز مشكلي گير كنيد و به كمك نياز داشته باشيد ، به راحتي آن را پيدا خواهيد كرد.

وارد گوشت نمايش هاي TrendHERO مي شويد ، احتمالاً با يك كشف شروع خواهيد كرد. اين جستجوي اساسي است كه به شما امكان مي دهد نتايج را با استفاده از معيارهايي براي تأثيرگذاران فيلتر كنيد: تعداد دنبال كنندگان ، مكان ، ميزان تعامل و غيره اين يكي از معدود اشكالات موجود در سيستم عامل است. يكي از تغييرات اساسي در كشف اينفلوئنسر كه در پنج سال گذشته رخ داده است ، درك اين نكته است كه يافتن مخاطب مناسب به همان اندازه يافتن تأثيرگذار مناسب مهم است. TrendHERO مي داند و گزارش هاي تحليلي كه توليد مي كند ، انواع مختلفي از اطلاعات راجع به مخاطبان شما را به شما مي دهد ، اما راهي براي فيلتر كردن جستجوهاي تأثيرگذار بر اساس اطلاعات موجود وجود ندارد.

جستجوي TrendHERO فقط با افزودن برخي معيارها كه به شما امكان مي دهد بر اساس ويژگي هاي مخاطب جستجو كنيد ، بهبود مي يابد. بسيار تعجب آور است كه اين سيستم عامل مي تواند درصد پيروان مشكوك را ارائه دهد. اگر بتوانيد كساني كه مثلاً بيش از 20٪ مظنونان را حتي در نتايج جستجوي شما نشان نمي دهند ، صرفه جويي در وقت واقعي انجام دهيد. مواردي از اين دست اهميت بيشتري پيدا مي كنند كه در نظر بگيريد اين بيت ها از گزارشاتي كه TrendHERO ايجاد مي كند قابل مشاهده هستند. از آنجا كه تعداد محدودي گزارش داريد كه مي توانيد هر ماه آنها را اجرا كنيد ، استفاده از اين تعادل به عنوان فيلتر بيهوده است. براي كشف اين كه فردي مناسب نيست ، لازم نيست گزارشي را اجرا كنيد. شما بايد گزارش ها را اجرا كنيد تا بتوانيد بفهميد چگونه به بهترين شكل مي توانيد به مخاطب و تأثيرگذار برسيد.

خبر خوب در اينجا اين است كه حتي اگر يك فاكتور محروميت كوچك در گزارش تجزيه و تحليل تأثيرگذار خود پيدا كنيد ، مي توانيد از جستجوي مشابه براي يافتن شخصي مشابه استفاده كنيد. TrendHERO هوش مصنوعي براي تجزيه و تحليل و مقايسه پروفايل ها از بيش از 1000 نقطه داده استفاده مي كند ، سپس پروفايل هاي مشابه خود را با درجه اي از شباهت ارائه مي دهد.

با اين وجود ، داده هاي بسيار مفيدي در آن گزارشات فراوان است و فقط به اين دليل كه نمي توانيد به دنبال آنها بگرديد ، از ارزش پلت فرم به طور كلي كم نمي كند. اطلاعاتي وجود دارد كه مي توانيد از TrendHERO دريافت كنيد كه من قبلاً هرگز در سيستم عامل ديگري نديده ام. تمركز بيشتري بر طرفداران و مفسران است كه فراتر از تعداد مستقيم است. نظرات بيشتر مورد بررسي قرار مي گيرند. اين پلتفرم بين نظرات مخاطبان و نظرات خود تأثيرگذار تفاوت قائل است. اين يك تمايز مهم است. چند سيستم عامل ديگر به طور مصنوعي نرخ تعامل را تورم مي كنند زيرا نظرات اينفلوئنسر در شمارش گنجانده شده است؟ از همه مهمتر ، با ديدن درصد نظرات اينفلوئنسر در مقابل نظرات مخاطبان ، مي توانيد از ميزان تأثيرگذاري تأثيرگذار در اين زمينه مطلع شويد. هرچه درصد نظرات اينفلوئنسر بيشتر باشد ، راحت تر خواهيد دانست كه اين شخص سخت تلاش مي كند تا مخاطبان خود را حفظ كند. همچنين مي توانيد با بررسي نظرات ، تصوير واضح تري از كيفيت مخاطبان بدست آوريد. اگر يكي از مخاطبان كه در مورد نظر نظر مي دهند بيش از 2000 فالوور داشته باشد ، اين احتمال وجود دارد كه تأثيرگذار در نوعي گروه باشد كه افراد خلاق با تعامل فريبنده با يكديگر به يكديگر كمك مي كنند.

با رفتن به واحد رديابي ، مي توانيد تعدادي از اينفلوئنسرها يا حساب هاي مارك تجاري را از طريق گوش دادن اجتماعي رديابي كنيد. در اينجا تعدادي از ايده هاي پرطرفدار – رشد پيروان ، زمان هاي عالي ارسال ، هشتگ هاي برتر براي نام بردن از چند مورد – پيدا خواهيد كرد ، اما همچنين بينش هايي وجود دارد كه منحصر به TrendHERO است. يكي از قابل توجه ترين نمودارهاست كه رشد پيروان به دنبال سيگنال را نشان مي دهد. قاعده كلي اين است كه با شك و ترديد به انفجار ناگهاني تعداد مخاطبان نگاه كنيد ، زيرا به نظر مي رسد اين تأثيرگذار در خريد گروهي از پيروان براي تورم تعداد آنها (و قيمت درخواستي آنها) باشد. اگرچه اين يك فرض خوب است ، اما هميشه درست نيست: گاهي اوقات از شخصي نام ديگري برمي آيد و يك حساب معروف ديگر ، كه مخاطبان را به دنبال آن مي كشاند. TrendHERO تصويري كاملاً واضح تر از جهش هاي رشد از اين طريق ارائه مي دهد.

سرانجام ، ويژگي پست هاي تبليغاتي به شما امكان مي دهد محتواي تبليغاتي واقعي را كه توسط تأثيرگذاران قرار داده شده جستجو كنيد تا ببينيد كه چگونه آنها با خطرات محتواي حمايت شده برخورد مي كنند. اينفلوئنسرها بسيار عالي مي شوند زيرا محتواي آنها درجه يك است و همچنين توانايي آنها براي تعامل و پايبندي به مخاطبان نيز عالي است. اين هميشه به موفقيت به عنوان يك تبليغ كننده پولدار تبديل نمي شود ، بنابراين اين يك روش عالي براي بررسي اينكه آيا آنها مي توانند متناسب با مناسبت ها باشند ، است.

نتيجه

TrendHERO لزوماً از نظر كاري كه مي تواند انجام دهد تغيير دهنده بازي نيست. اما گرچه هيچ مسير جديدي در علم داده براي بازاريابي تأثيرگذار روشن نمي كند ، اما هزينه هاي ورود را كاهش مي دهد. اين عمق تحليلي را فراهم مي كند كه قبلاً فقط براي برجسته ترين مارك ها با بودجه بيشتر در دسترس بود. اكنون ، تنها چيزي كه شما نياز داريد اتصال به اينترنت و ماهيانه 15.99 دلار براي بدست آوردن نوعي اينتل است كه برندهاي بزرگ سالها به آن اعتماد كرده اند.

عليرغم برخي كاستي هاي جزئي ، TrendHERO راه حل مناسبي براي گروه متنوعي از كاربران است: اينفلوئنسر كه مي خواهد ارزش آنها را اندازه گيري بهتري كند (و فرصتي براي مقايسه خود با افراد ليگ خود). مارك هاي كوچك و بزرگ كه محدوديت هاي بودجه بازاريابي سخت تري دارند. آژانس هايي كه بايد مناسب ترين موارد را براي مشتريان خود پيدا كنند. اگر شما به هر يك از اين گروه ها تعلق داريد و از ابزارهاي بازاريابي هدفمندتري استفاده مي كنيد كه متمركز بر كشف و بينش تأثيرگذار نيستند ، TrendHERO قطعاً نحوه برخورد شما با كمپين هاي تأثيرگذار را تغيير مي دهد – و به شما نتيجه مي دهد ، آغاز شده.

https://hillbilly.ir/بررسي-trendhero-قيمت-گذاري-و-ويژگي-ها-2021-برنامه/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.