حسينعلي حاجي دليگاني در مصاحبه با آنلاين مرغ و كمبود عرضه آن را تشريح كرد: “مشكل عدم آينده نگري مديران مربوطه وزارت صمت و وزارت جهاد كشاورزي است. براي حل مشكلات روزمره.” وي تأكيد كرد: “اگر مشكل تأمين مرغ مدتها قبل و دو ماه پيش حل شده بود ، در شرايط فعلي با آن روبرو …

مشكل مرغ در كشور تا يك ماه آينده برطرف مي‌شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/03/مشكل-مرغ-در-كشور-تا-يك-ماه-آينده-برطرف-م/ مجله آنلاين Fri, 26 Mar 2021 03:24:08 0000 مجله همگاني https://online-mag.ir/2021/03/مشكل-مرغ-در-كشور-تا-يك-ماه-آينده-برطرف-م/ حسينعلي حاجي دليگاني در مصاحبه با آنلاين مرغ و كمبود عرضه آن را تشريح كرد: “مشكل عدم آينده نگري مديران مربوطه وزارت صمت و وزارت جهاد كشاورزي است. براي حل مشكلات روزمره.” وي تأكيد كرد: “اگر مشكل تأمين مرغ مدتها قبل و دو ماه پيش حل شده بود ، در شرايط فعلي با آن روبرو …

حسينعلي حاجي دليگاني در مصاحبه با آنلاين مرغ و كمبود عرضه آن را تشريح كرد: “مشكل عدم آينده نگري مديران مربوطه وزارت صمت و وزارت جهاد كشاورزي است. براي حل مشكلات روزمره.”

وي تأكيد كرد: “اگر مشكل تأمين مرغ مدتها قبل و دو ماه پيش حل شده بود ، در شرايط فعلي با آن روبرو نمي شديم ، در حالي كه حمايت و تنظيم بازار ناديده گرفته مي شد و مرغداران قيمت زير قيمت بازار را نداشتند. مجبور به فروش در در حال حاضر تلافي جويانه است.

عدم اجراي مقررات مربوط به عرضه محصولات دامي

اعضاي هيئت رئيسه پارلمان خاطرنشان كردند: صمت و وزارت جهاد كشاورزي بايد يك برنامه يك ساله و اينكه آيا وزير برنامه هاي ششم توسعه را اجرا و تشويق مي كند ، تنظيم كنند. درصد محصولات و نهاده هاي كشاورزي و دامي آنها آنها را پذيرفتند ، ما اكنون اين مشكل را نداريم.

او گفت: “وضعيت فعلي واكنش به سكوت و نواقص وزارت جهاد كشاورزي است ، اما اميدوارم اين مشكل ظرف يك ماه ديگر و در ماه رمضان برطرف شود و ما با آن روبرو نشويم. وضعيت حاد.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.