آنچه در حوزه اجتماعي آذر 99 گذشت

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

آنچه در حوزه اجتماعي آذر 99 گذشت

۸ بازديد

به گزارش مجله آنلاين؛ دسامبر با تعطيلي عمومي و به دنبال آن جنجال هاي عجيب و غريب و گاهاً كمدي آغاز شد و با جنجال گسترده اي كه بر سر سيلي زدن به سربازان بابلي به پايان رسيد ، پايان يافت. آمار تاج در روز اول خطر ، كرونا 431 ايراني را كشت و با …

آنچه در حوزه اجتماعي آذر 99 گذشت https://online-mag.ir/2021/03/آنچه-در-حوزه-اجتماعي-آذر-99-گذشت/ مجله آنلاين Mon, 29 Mar 2021 15:55:27 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/03/آنچه-در-حوزه-اجتماعي-آذر-99-گذشت/ به گزارش مجله آنلاين؛ دسامبر با تعطيلي عمومي و به دنبال آن جنجال هاي عجيب و غريب و گاهاً كمدي آغاز شد و با جنجال گسترده اي كه بر سر سيلي زدن به سربازان بابلي به پايان رسيد ، پايان يافت. آمار تاج در روز اول خطر ، كرونا 431 ايراني را كشت و با …

به گزارش مجله آنلاين؛ دسامبر با تعطيلي عمومي و به دنبال آن جنجال هاي عجيب و غريب و گاهاً كمدي آغاز شد و با جنجال گسترده اي كه بر سر سيلي زدن به سربازان بابلي به پايان رسيد ، پايان يافت.

آمار تاج

در روز اول خطر ، كرونا 431 ايراني را كشت و با 12931 بيمار جديد شروع به حمله به مرز كرد.

محدوديت ها را اعمال كنيد

به دليل گسترش تاجگذاري و افزايش مرگ و مير ناشي از تاج گذاري ، تهران و 150 شهر از اولين خطر به مدت دو هفته بسته شدند.

تردد در اين شهر از ساعت 9 شب تا 4 بامداد ممنوع شد. همه مشاغل بسته شده اند ، به جز مشاغل سطح 1 كه لوازم را تأمين مي كنند.

محدود كردن   ترافيك

توزيع تست رايگان

با وجود همه اين محدوديت ها ، از اول دسامبر 100000 آزمايش سريع و رايگان براي كنترل و پردازش اين ويروس ناخوشايند در مراكز بهداشتي توزيع شده است.

صنف خوب است

مجازات هاي متخلفان نيز با اعمال محدوديت شديد كرونا ويروس با تعطيلي در 160 شهر قرمز كرونا در نظر گرفته مي شود و جريمه هاي عدم تعطيلي تيم در اين دو هفته 300 تا 150 توسط ستاد مبارزه با تاج كرونا 10 هزار تومان است. علاوه بر اين ، يك آنلاين و موم دو هفته برگزار شد.

بيمه مركزي در جمهوري اسلامي ايران پس از انعكاس ادعاهاي برخي از رسانه ها و فضاي مجازي مبني بر پرداخت نكردن هزينه قربانيان سفر به شهر از ساعت 9 شب تا 4 صبح روز بعد ، اين موضوع را تكذيب كرد ، با اين حال وي به شرح زير تأكيد كرد در صورت بروز خسارت در حين ممنوعيت عبور و مرور ، فرد متضرر مي تواند با انجام مراحل قبلي اعلام و از شركت بيمه مربوطه غرامت دريافت كند.

شايعات خطر

در آن زمان برخي رسانه ها و فضاي مجازي اخباري مبني بر عدم پرداخت غرامت قربانياني را كه از ساعت 9 صبح تا 4 صبح در اين شهر سفر كرده بودند منتشر كردند كه اين امر توسط بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران رد شد.

استفاده اجباري از ماسك

در ماه دسامبر ، استفاده از ماسك از درهاي خانه اجباري شد و كساني كه از ماسك استفاده نكردند به دليل ممنوعيت هاي شديد و محدوديت هاي Chronian جريمه شدند.

از مجرم عكسبرداري و به مقام صالح تحويل داده شد.

نقاب مي زنم

استخدام در واحد بهداشت

زندگي با كرونا مشكلات زيادي داشت ، اما در اوايل دسامبر ، به درخواست وزير بهداشت و آموزش و پرورش ، محمد باقر نوبخت ، رئيس سازمان بودجه برنامه ، براي تقويت نياز به يك واحد پزشكي اولويت دار داشت. ما 30،000 نفر را استخدام كرديم. يك شبكه بهداشت و اورژانس پيش بيمارستاني كه از قوانين و مقررات اعلام شده پيروي مي كند تا اميد را به ذهن متقاضيان كار تحصيل كرده بازگرداند.

حد كامل نبود

در اواسط دسامبر ، وقتي خبر رسيد ، همه منتظر پايان اين محدوديت هاي سختگيرانه بودند: از ششم دسامبر ، محدوديت هاي شهر كه از ابتداي دسامبر از قرمز به نارنجي تغيير كردند ، مطابق با وضعيت نارنجي جامع برنامه اي براي كرونا. در شهرهايي كه وضعيت قرمز دارند ، همان سطح هشدار سطح 3 براي يك هفته ديگر بازسازي شده است.

ممنوعيت هاي ترافيكي شبانه در شهرهاي قرمز نيز در شهرهاي نارنجي اعمال شد.

تور تزريق واكسن

بنابراين ، خبر ساخت واكسن هاي كرونا در آن زمان و آغاز دوره انساني اين واكسن ها ، تبليغات چندين شركت را آغاز مي كند كه تورهاي مسافرتي را براي تزريق واكسن كرونا به كشورهاي ديگر آغاز مي كنند. Of Health جعلي ناميده مي شود و در كشورهايي كه واكسن خود را داريد ، نمي توانيد اين واكسن را به شهروندان كشورهاي ديگر تزريق كنيد و نمي توانيد شخصي را براي گرفتن واكسن كرونا به كشور ديگري ببريد.

شيوع بيماري جديد

دنيا پس از واكسيناسيون با واكسن كرونا ، كمي آسوده شد و منتظر نفس راحتي شد. ناگهان يك بيماري ناشناخته باعث كشته شدن 140 نفر در هند شد.

او دوباره خواب و آرامش را از همه ربود ، اما خوشبختانه اين بيماري نتوانست وحشت جدي ديگري ايجاد كند.

حضور تمساح در درياچه چيتگر تهران

تصويري نيمه زنده از درياچه چيتگر كه بر روي موجودي شناور است در دسامبر سال 1999 در فضاي مجازي منتشر شد كه ادعا مي شود موجودي تمساح است. براي شهروندان ايجاد شده است.

تمساح هايي كه درباره مبدا آنها مورد بحث و گفتگو قرار گرفته ، مورد اختلاف نظر نبوده و مورد طنز بسياري از افراد محلي قرار گرفته است.

گمانه زني ها و ترس از وجود موجودات ناشناخته در درياچه چيتگر طوفاني از خبر را در پي داشت و كرونا براي چند روز عنوان اصلي را به دست گرفت.

با اين حال ، سيد آرش حسيني ميلاني ، عضو شوراي شهر تهران ، در تاريخ 14 دسامبر در مورد تمساح جنجالي درياچه چيتگر گفت: درياچه و به همين دليل. اگر چنين چيزي درست باشد ، طعمه ساخته شده است تا هرچه سريعتر اين موجود پيدا شود.

پس از كشيدن قوس گفته شد كه اين ادعا ديگر قدرت گرداب نيست و گونه اي كه از آن عكس گرفته شده يك ماهي اوليگوفور يا ماهي تاجي است كه وجود آن در درياچه تأييد شده است. رد شد. و تمساح ماهي قلابي ايران در آكواريوم نگهداري مي شود و نمي تواند از آب خارج شود ، بنابراين اگر آثاري از آب مشاهده كرديد ، گفته شد تمساح تمساح است ، نه ماهي.

براي بيش از 6 روز ، تحقيقات حرفه اي در دستور كار بود. كارشناسان محيط زيست چندين بار از اعماق درياچه چيتگر بازديد كردند اما در پايان هيچ تمساحي در چيتگر پيدا نشد …

تمساح

سيلي به صورت يك سرباز بابلي بزنيد

در اواخر دسامبر ، ماجراي سو abuse استفاده از سربازي و ضرب و شتم در بابل و دادگستري اين شهر به يك موضوع داغ تبديل شد.

ماجرا از اين قرار است كه يكي از بازرسان قضايي بابل در حالي كه مشغول كار است وارد در ورودي ويژه مشتري مي شود ، ماسك مي زند و طبق روال عادي ، يك سرباز وظيفه شناس از او كارت شناسائي مي خواهد. به او اجازه اين كار را نداد و سپس به صورتش سيلي زد. ورود قضات و بازجويان در دادگستري بابل ، بر خلاف درب ورودي مشتري ، سربازان بابلي به همين دليل بازجو را نمي شناختند و براي جستجوي وظيفه خود اصرار داشتند.

در همين راستا ، هيئتي با حضور رئيس قاضي و بازرس پليس ايالت پس از شنيدن شكايات مربوط به خدمت وظيفه در جلسه با پدرش ، جلسه اي سه ساعته براي بررسي وضعيت تشكيل داد. به اظهارات قاضي و عذرخواهي قاضي و دادگستري گوش دهيد. دادرسي عليه پيش نويس سرانجام شكايت وي را پس گرفت و اعلام آمرزش كرد.

دستگيري همسر مكوتاري

به دنبال جنجال آذر 99 ، اخباري در يكي از فرودگاه هاي مالديو اعلام شد كه پليس ايران يك نيروفر صفري زادچوكامي به نام نيريافشال را به دليل قرار گرفتن در ليست قرمز اينترپل دستگير كرده است. اين خبر بعدا تكذيب شد.

دسامبر آلودگي هوا

با وجود مقررات در بسياري از شهرهاي كشور ، آلودگي هوا كلان شهرها را پنهان مي كند و كلانشهرهايي مانند تهران ، اراك ، اهواز ، زنجان ، مشهد و اصفهان در زير لايه آسيب ديده “نيتروژن” پنهان شده اند. گروه حساس.

آلودگي هوا

پايان دسامبر

سرانجام ، محدوديت شريان كرونا ويروس تا حدي تأثير داشت ، به طوري كه 30 روز هازارد با 177 نفر ، در مجموع 53،625 فوت مرگ و در مجموع 1،158،384 بيمار در ماه دسامبر بحث برانگيز پايان يافت ..

// انتهاي پيام: 5

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.