مديريت اعتبار وب – اين يك ضرورت است
امروز مردم در دو جهان زندگي مي كنند ، دنياي واقعي و دنياي مجازي. آنها مي توانند بيشتر كارها را از طريق بانك ، خريد و معاشرت تا سرگرمي به صورت آنلاين انجام دهند. آمار زير ميزان دسترسي كاربران اينترنت را نشان مي دهد (تقريباً): 9/82 درصد از كاربران فعال اينترنت فيلم ها را تماشا …
مديريت اعتبار وب – اين يك ضرورت است https://hillbilly.ir/مديريت-اعتبار-وب-اين-يك-ضرورت-است/ https://hillbilly.ir/مديريت-اعتبار-وب-اين-يك-ضرورت-است/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 10 Apr 2021 09:53:21 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing wikipedia https://hillbilly.ir/مديريت-اعتبار-وب-اين-يك-ضرورت-است/
مديريت اعتبار وب – اين يك ضرورت است
امروز مردم در دو جهان زندگي مي كنند ، دنياي واقعي و دنياي مجازي. آنها مي توانند بيشتر كارها را از طريق بانك ، خريد و معاشرت تا سرگرمي به صورت آنلاين انجام دهند. آمار زير ميزان دسترسي كاربران اينترنت را نشان مي دهد (تقريباً): 9/82 درصد از كاربران فعال اينترنت فيلم ها را تماشا …
مديريت اعتبار وب – اين يك ضرورت است
امروز مردم در دو جهان زندگي مي كنند ، دنياي واقعي و دنياي مجازي. آنها مي توانند بيشتر كارها را از طريق بانك ، خريد و معاشرت تا سرگرمي به صورت آنلاين انجام دهند. آمار زير ميزان دسترسي كاربران اينترنت را نشان مي دهد (تقريباً):
- 9/82 درصد از كاربران فعال اينترنت فيلم ها را تماشا مي كنند.
- هر روز حدود 1.2 وبلاگ لاك ايجاد مي شود.
- 72.8٪ از كاربران فعال اينترنت وبلاگ مي خوانند.
- Technorati در حال حاضر 111 ميليون وبلاگ را رديابي مي كند.
- 63.2٪ از كاربران فعال اينترنت از يك سايت اشتراك عكس بازديد مي كنند.
- 38.5٪ از كاربران فعال اينترنت ، كليپي را در وب سايت اشتراك ويديو بارگذاري مي كنند.
- بيش از 90 ميليون كاربر در فيس بوك وجود دارد.
به همين دليل است كه شركت ها اكنون در تلاشند تا حضور گسترده اي در اينترنت براي بازاريابي گسترده تر محصولات و خدمات خود ايجاد كنند. با اين حال ، محتواي آنلاين توسط هر كس ، از جمله كاربران خدمات و محصولات تجاري ، مي تواند ايجاد شود.
چندين روش براي ارسال بررسي محصولات و به اشتراك گذاشتن تجربيات در وب ، منجر به ظاهر شدن محتواي ايجاد شده توسط كاربر (UGC) در وب شده است. همه شركت ها در مورد محصولات و خدمات تجاري خود به صورت آنلاين محتواي توليد شده توسط كاربر دارند كه اين امر براي شهرت وب آنها ضروري است. كاربران مي توانند در نقاط مختلف وب با يكديگر ملاقات كنند تا اطلاعات را به اشتراك بگذارند ، برخي از اين موارد –
- سايت هاي رسانه هاي اجتماعي مانند ماي اسپيس ، فيس بوك و اوركات
- سيستم عامل هاي اشتراك رسانه مانند YouTube ، iShare ، Vimeo و Flickr براي بارگذاري عكس ها ، فايل هاي صوتي و فيلم ها.
- سيستم عامل هاي اشتراك دانش مانند ياهو ، eHow و ويكي پديا
- وبلاگ نويسي
- تالارهاي گفتگوي تخصصي مصرف كنندگان آنلاين و تابلوهاي بحث و گفتگو.
- سايت هاي بررسي محصول مانند Ripoffreport و Mouthshut.
تأثير محتواي منفي و نامطلوب توليد شده توسط كاربر از طريق سطح بالاي ديد ، قابليت كشف و ارتباط با اين نقاط بصورت آنلاين به طرز چشمگيري بيشتر مي شود. موارد بسياري وجود دارد كه تبليغات منفي آنلاين صدمات زيادي به يك تجارت وارد كرده است. به عنوان مثال ، خدمات مشاوره تاتا در وبلاگ tcstaxfraud.blogspot.com/ به كلاهبرداري مالياتي متهم شده است كه در موتورهاي جستجو ظاهر مي شود و كل نام تجاري را لكه دار مي كند. به همين ترتيب ، روزنامه تايمز هند ، يك روزنامه ملي روزانه هند ، توسط يك وبلاگ با شعار “Slimes of India” مورد انتقاد قرار گرفت. نظرات درباره گزارش هاي Ripoff مانند “بنياد هلن من را براي 4722.00 گرفت و گفت بيمه من آن را پرداخت مي كند ، اما صورتحساب ها را به من نمي دهد” همچنين بر نام تجاري اين شركت تأثير مي گذارد. از آنجا كه محتواي توليد شده توسط كاربر تنظيم نشده است ، اقدام قانوني عليه آن ممكن است غيرمولد باشد. چنين محتوايي ماهيت پراكنده اي دارد كه شناسايي نويسنده اطلاعات را دشوار مي كند.
يك مشاور حرفه اي مديريت اعتبار وب مي تواند با استفاده از تكنيك ها و استراتژي هاي جديد ، مانند زبان همسالان ، پيام هاي كنترل شده توسط كاربر ، ايجاد محتواي SEO و گفتگو ، با تبليغات منفي مقابله كند. بنابراين ، خدمات مديريت اعتبار وب به يك ضرورت تجاري براي بقا و موفقيت در دنياي تجارت الكترونيكي تبديل شده است. فقط يك شركت حرفه اي مي تواند تبليغات منفي كسب و كار شما را انجام دهد و اطمينان حاصل كند كه كمترين تأثير را در تصوير برند شما دارد.
https://hillbilly.ir/مديريت-اعتبار-وب-اين-يك-ضرورت-است/feed/ 0