روزي چقدر رمز ارز معامله شده است؟

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

روزي چقدر رمز ارز معامله شده است؟

۸ بازديد

با توجه به اينكه سال گذشته بازار ارزهاي رمزپايه رونق گرفت و مقدار زيادي نقدينگي به آن هدايت شد ، پيش بيني ها نشان مي دهد در آن زمان روزانه 200 ميليارد تن معاملات در اين بازار انجام مي شود. به گزارش مجله زنده خبري ، بازار ارزهاي رمزنگاري در سال گذشته داغ شد و …

روزي چقدر رمز ارز معامله شده است؟ https://livemag.ir/2021/04/روزي-چقدر-رمز-ارز-معامله-شده-است؟/ https://livemag.ir/2021/04/روزي-چقدر-رمز-ارز-معامله-شده-است؟/#respond مجله زنده خبري Tue, 20 Apr 2021 12:24:06 0000 اقتصادي https://livemag.ir/2021/04/روزي-چقدر-رمز-ارز-معامله-شده-است؟/ با توجه به اينكه سال گذشته بازار ارزهاي رمزپايه رونق گرفت و مقدار زيادي نقدينگي به آن هدايت شد ، پيش بيني ها نشان مي دهد در آن زمان روزانه 200 ميليارد تن معاملات در اين بازار انجام مي شود. به گزارش مجله زنده خبري ، بازار ارزهاي رمزنگاري در سال گذشته داغ شد و …

با توجه به اينكه سال گذشته بازار ارزهاي رمزپايه رونق گرفت و مقدار زيادي نقدينگي به آن هدايت شد ، پيش بيني ها نشان مي دهد در آن زمان روزانه 200 ميليارد تن معاملات در اين بازار انجام مي شود.

به گزارش مجله زنده خبري ، بازار ارزهاي رمزنگاري در سال گذشته داغ شد و با نوسانات و كاهش شاخص بورس ، بسياري از فعالان بازار به مبادله ارزهاي ديجيتال روي آوردند و با مقداري نقدينگي وارد اين بازار شدند.

اما در اين بين ، با محبوبيت اين بازار ، كلاهبرداران نيز از اين مشكل سو taken استفاده كرده و بعضا بيت كوين را به جاي بيت كوين به مردم مي فروختند كه دليل اين امر كارشناسان ارزي نبود قانون و موضع صريح دولت در مورد بيت كوين است. اگر خريد و فروش بيت كوين قانوني است ، مردم بايد بدانند كه كدام صرافي مجوز تجارت در آن منطقه را دارد.

سرانجام ، بانك مركزي سه موقعيت و برنامه ارز رمزنگاري شده خود را اعلام كرد كه بر اساس آن بانك طبق مصوبه دولت نمي تواند معامله ارز رمزنگاري شده را تشخيص دهد و به صرافي ها اجازه خريد و فروش دهد.

طبق اعلام بانك مركزي در زمينه توليد برق از ارزهاي رمزپايه ، آيين نامه اي در شوراي عالي پولشويي وزارت اقتصاد تهيه شده است و پس از تصويب آن ، بانك ها و صرافي ها حق استفاده از كالاها و خدمات از طريق ارزهاي رمزپايه را دارند. براي وارد كردن كالا و خدمات.

نكته ديگر در مورد ارزهاي رمزپايه كد ارزي بانك مركزي است كه انتظار مي رود با پشتيباني ارز و طلاي بانك مركزي منتشر شود ، گفته مي شود مبادلات ساده اي را انجام مي دهد ، مردم را با اين نوع پول آشنا مي كند و تأثير آن را كاهش مي دهد. پايه پولي براي نقدينگي.

از سوي ديگر ، سال گذشته حجم معاملات و محبوبيت مردم در اين بازار به قدري افزايش يافت كه بسياري معتقد بودند كه عمده نقدينگي از بازارهاي ديگر مانند بورس اوراق بهادار به بازار رمزنگاري منتقل مي شود. همانطور كه يك مقام رسمي اين موضوع را تأييد مي كند ، وي مي گويد: “از آنجا كه منبع ارزهاي رمزپايه در خارج از كشور است ، طبيعي است كه مقداري ارز براي اين منظور كشور را ترك كرده باشد.”

به گفته وي ، برآوردها نشان مي دهد كه سال گذشته معادل 200 ميليارد تومان كد ارزي روزانه معامله شد ، سپس به 100 تا 200 ميليارد تومان در روز رسيد و اكنون اندكي كاهش يافته است.

به گفته اقتصاددانان ، در حالي كه سياست هاي پولي گسترده است ، بازار ارزهاي رمزنگاري شده همچنان ادامه خواهد يافت و امسال سال ارزهاي رمزپايه است.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/04/روزي-چقدر-رمز-ارز-معامله-شده-است؟/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.