13 ابزار برتر و بهينه سازي وب سايت براي فروشگاه هاي تجارت الكترونيك

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

13 ابزار برتر و بهينه سازي وب سايت براي فروشگاه هاي تجارت الكترونيك

تخمين زده مي شود 12-24 ميليون فروشگاه تجارت الكترونيكي در سراسر جهان وجود داشته باشد. و اين شامل همه شركتهايي نيست كه هنوز فروشگاه هاي آجر و ملات كار مي كنند. صرف نظر از صنعت خود ، شما احتمالاً اغلب رقابت شديدي داريد. اين بدان معني است كه وب سايت تجارت الكترونيكي شما بايد به …

13 ابزار برتر و بهينه سازي وب سايت براي فروشگاه هاي تجارت الكترونيك https://hillbilly.ir/13-ابزار-برتر-و-بهينه-سازي-وب-سايت-براي-فر/ https://hillbilly.ir/13-ابزار-برتر-و-بهينه-سازي-وب-سايت-براي-فر/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 14 Apr 2021 20:57:51 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/13-ابزار-برتر-و-بهينه-سازي-وب-سايت-براي-فر/

13 ابزار برتر و بهينه سازي وب سايت براي فروشگاه هاي تجارت الكترونيك

تخمين زده مي شود 12-24 ميليون فروشگاه تجارت الكترونيكي در سراسر جهان وجود داشته باشد. و اين شامل همه شركتهايي نيست كه هنوز فروشگاه هاي آجر و ملات كار مي كنند. صرف نظر از صنعت خود ، شما احتمالاً اغلب رقابت شديدي داريد. اين بدان معني است كه وب سايت تجارت الكترونيكي شما بايد به …

13 ابزار برتر و بهينه سازي وب سايت براي فروشگاه هاي تجارت الكترونيك

13 ابزار برتر و بهينه سازي وب سايت براي فروشگاه هاي تجارت الكترونيك

اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "13 ابزار برتر و بهينه سازي وب سايت براي فروشگاه هاي تجارت الكترونيك" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

تخمين زده مي شود 12-24 ميليون فروشگاه تجارت الكترونيكي در سراسر جهان وجود داشته باشد. و اين شامل همه شركتهايي نيست كه هنوز فروشگاه هاي آجر و ملات كار مي كنند. صرف نظر از صنعت خود ، شما احتمالاً اغلب رقابت شديدي داريد. اين بدان معني است كه وب سايت تجارت الكترونيكي شما بايد به روز باشد. اگر مشتري بالقوه وب سايت شما را كند ، دست و پا چلفتي يا گيج كننده بداند ، به سرعت به رقابت مي پردازد.

آمازون با داشتن يك سايت بي نظم و بي نظم ، سايت پيشرو خود را در زمينه تجارت الكترونيكي بدست نياورد. آنها يك سايت موبايل به خوبي طراحي شده ، سريع و با كاربرد آسان ايجاد كرده اند كه تجربه كاربري لذت بخشي را به مشتريان مي دهد. شما ممكن است در دامنه آمازون كار نكنيد. با اين حال ، شما همچنين مي خواهيد وب سايت شما تا حد ممكن روان كار كند. در اينجا مجموعه اي از بهترين ابزارهاي بهينه سازي وب سايت براي فروشگاه هاي تجارت الكترونيكي آورده شده است. اكثر آنها كم هزينه و برخي رايگان هستند و همين امر آنها را به يك سرمايه گذاري عالي براي تجارت آنلاين تبديل مي كند.

13 بهترين ابزار بهينه سازي وب سايت براي فروشگاه هاي تجارت الكترونيك:

Pingdom تست سرعت وب سايت رايگان را ارائه مي دهد. نگران نباشيد ، آدرس اينترنتي فروشگاه تجارت الكترونيكي خود را وارد كرده و از بين طيف وسيعي از سايت هاي آزمايشي يكي را انتخاب كرده و سپس روي شروع آزمون كليك كنيد.

امتياز شما به شما نمره عملكرد و همچنين اندازه صفحه ، تايمر بارگذاري و درخواست ها را مي دهد. همچنين ليستي از پيشنهادات در مورد چگونگي بهبود عملكرد صفحه خود را به همراه ساير داده ها مانند اندازه محتوا بر اساس نوع محتوا و دامنه ، درخواست ها بر اساس نوع محتوا و دامنه و درخواست پرونده در اختيار شما قرار مي دهد.

محصولات پرداخت شده Pingdom نظارت مصنوعي و نظارت واقعي كاربر است. با نظارت مصنوعي ، مي توانيد تعامل بازديد كننده با سايت خود را براي نظارت بر تجربه كاربر نهايي شبيه سازي كنيد. شما مي توانيد با استفاده از داده هاي بازديد كنندگان واقعي وب سايت ، يك سيستم نظارت بر كاربر واقعي براي بهبود عملكرد سايت خود خريداري كنيد.

GTmetrix به شما مي گويد عملكرد سايت شما چگونه است ، دليل كند بودن آن را تشخيص مي دهد و فرصت هاي بهبود را پيدا مي كند. مي توانيد صفحه خود را در كشورهاي مختلف ، مرورگرها ، سرعت اتصال و موارد ديگر آزمايش كنيد.

GTmetrix چهار طرح از جمله طرح Basic Free را ارائه مي دهد. با استفاده از اين ، مي توانيد هر روز يك صفحه را با 50 تست هفتگي درخواستي كنترل كنيد.

برنامه هاي پرداختي از 12 تا 47 دلار در ماه متغير است ، هر يك از آنها صفحات وب سايت نظارت بيشتري را ارائه مي دهند و آزمايش هاي هفتگي را بر اساس تقاضا ارائه مي دهند. شما مي توانيد 12 صفحه در ساعت را در بالاترين سطح (رشد) كنترل كنيد. برنامه هاي پرداخت شده همچنين از سايت هاي بيشتري در سراسر جهان آزمايش مي شود.

گزارش هاي GTmetrix عملكرد صفحه شما را خراب مي كند. اين شامل ارزيابي دقيق با معيارها و مميزي هاي فانوس دريايي ، وب حيوانات (LCP ، TBT و CLS) ، گزينه هاي مختلف تجزيه و تحليل ، تاريخچه آبشار ، فيلم و گزارش است.

PageSpeed ​​Insights ابزاري رايگان از Google است كه نحوه عملكرد فروشگاه تجارت الكترونيكي (يا وب سايت ديگر) را به شما مي گويد. PageSpeed ​​Insights محتواي صفحه وب را تجزيه و تحليل مي كند ، سپس پيشنهادهايي را براي سرعت بخشيدن به صفحه توليد مي كند.

نتايج PageSpeed ​​Insights براي اكثر وب سايت ها داده هاي ميداني و آزمايشگاهي را نمايش مي دهد. اگر گزارش تجربه كاربر Chrome حاوي داده كافي براي سرعت واقعي يك صفحه نباشد ، در برخي موارد ، داده هاي ميداني را مشاهده نخواهيد كرد. اين گزارش داده هاي سرعت واقع بينانه از كاربران مشترك را جمع آوري مي كند و نياز به عمومي بودن صفحه اصلي والدين دارد. بديهي است كه مي خواهيد مطمئن شويد كه اين مورد در مورد فروشگاه تجارت الكترونيكي شما وجود دارد.

نتايج همچنين فرصت ها و تشخيص ها را ليست مي كند. اينها پيشنهادهايي است كه مي تواند به بارگيري سريعتر صفحه كمك كند اما مستقيماً بر نتيجه عملكرد تأثير نمي گذارد.

امروزه ضروري است كه فروشگاه تجارت الكترونيكي شما براي موبايل مناسب باشد. كمي بيشتر از نيمي از ترافيك وب اكنون در دستگاه هاي تلفن همراه است. تعداد كشورها متفاوت است و بعضي از كشورها از مرحله اينترنت دسك تاپ عبور مي كنند. به عنوان مثال ، هند ، نيجريه ، غنا و كنيا همه از اينترنت به طور قابل توجهي در اينترنت استفاده مي كنند. در حالي كه در ايالات متحده است ، استفاده از تلفن همراه فقط حدود 40٪ از كل مراجعه به اينترنت را تشكيل مي دهد.

يكي ديگر از ابزارهاي مفيد و مفيد Google ، تست سازگاري موبايل است. مي توانيد URL وب سايت تجارت الكترونيكي خود را در جعبه اي در صفحه وارد كنيد تا URL خود را آزمايش كنيد. اين صفحه صفحه شما را واكشي مي كند و يك تست تلفن همراه را بر روي آن انجام مي دهد. سپس به شما اطلاع مي دهد كه سايت شما از نظر موبايل دوستانه است يا خير.

ترانسپوندر به صفحه اي نسبتاً خالي باز مي شود كه طرح هاي مختلف صفحه نمايش را براي iPhone ، iPad و دستگاه هاي Android ، چه به صورت عمودي و چه به صورت افقي نشان مي دهد. در سمت راست بالاي صفحه ، از شما خواسته مي شود موقعيت مكاني خود را وارد كنيد. پس از انجام اين كار ، فروشگاه تجارت الكترونيكي يا وب سايت ديگر در هر دو اندازه صفحه نمايش تلفن همراه ظاهر مي شود.

Responsinator به طراحان وب سايت كمك مي كند تا به سرعت نشانه اي از نحوه مشاهده سايت آنها در محبوب ترين دستگاه ها را بدست آورند.

طراحي ريسپانسيو به اين معني است كه هنگام طراحي وب سايت شما ، بايد با محيط مشاهده كاربر (تلفن همراه ، رايانه لوحي ، لپ تاپ و غيره) سازگار باشد. بسياري از سايتهاي ايجاد شده در CMS ، مانند وردپرس ، بسته به مدلي كه استفاده مي كنيد پاسخگو هستند. به طور معمول ، بسياري از طراحان و توسعه دهندگان وب سايت هاي سفارشي را نيز بسيار پاسخگو مي سازند.

گرچه Screaming Frog در درجه اول يك آژانس بازاريابي جستجو مستقر در انگلستان است ، اما احتمالاً بيشتر به دليل تجزيه و تحليل پرونده پرونده و ابزارهاي خزنده وب سايت شناخته شده است.

Screaming Frog SEO Spider يك خزنده وب سايت پيشرو براي ويندوز ، maغير مجاز مي باشد و اوبونتو است. به شما كمك مي كند با استخراج داده ها و حسابرسي براي موضوعات رايج سئو ، SEO سايت خود را بهبود ببخشيد. شما مي توانيد 500 URL را به صورت رايگان بارگيري و خزشي كنيد يا براي حذف محدوديت و دسترسي به ويژگي هاي پيشرفته مجوز بخريد.

مي توانيد از آن براي جستجوي فوري يك وب سايت و يافتن پيوندهاي خراب (404s) و خطاهاي سرور استفاده كنيد. صادرات انبوه خطاها و URL هاي منبع براي رفع يا ارسال به برنامه نويس. شما مي توانيد عناوين صفحه و توضيحات متا را هنگام خزيدن تجزيه و تحليل كنيد و مواردي را كه در سايت شما بسيار طولاني ، كوتاه ، فاقد يا كپي هستند شناسايي كنيد. با استفاده از CSS Path ، XPath يا regex هر داده اي را از HTML صفحه وب جمع آوري كنيد. اين ممكن است شامل برچسب هاي اجتماعي اجتماعي ، آدرس هاي اضافي ، نرخ ها ، يا برچسب هاي متا ذخيره سازي يا موارد ديگر باشد. همچنين مي توانيد به سرعت و با استفاده از پيكربندي پيشرفته از طريق URL ها ، نقشه هاي سايت و نقشه سايت XML را براي تصاوير XML ايجاد كنيد تا آخرين اصلاح ، اولويت و فركانس تغيير را در بر داشته باشد. يكي ديگر از ويژگي هاي مفيد براي كمك به بهبود وب اين است كه شما مي توانيد محتواي دقيق و نيمه تكراري ، عناصر تكراري مانند عنوان صفحه ، توضيحات يا عنوان ها را كشف كرده و صفحات با محتواي كم را پيدا كنيد.

نقشه هاي حرارتي يك روش موثر براي درك آنچه كاربران در صفحات وب سايت شما انجام مي دهند ، است. شما مي توانيد وب سايت فروشگاه تجارت الكترونيكي خود را تجزيه و تحليل كنيد تا ببينيد افراد كجا كليك مي كنند ، تا چه حد مرور مي كنند و به چه مواردي نگاه مي كنند يا ناديده مي گيرند. مي توانيد ببينيد كه عناصر صفحه كدام يك از توجهات را به خود جلب مي كنند بنابراين مي توانيد اطلاعات مناسب را در زمان مناسب به كاربران خود ارائه دهيد. همچنين مي توانيد به صورت گرافيكي ببينيد كه كاربران صفحه شما را ترك كرده اند.

Hotjar همچنين به شما امكان ضبط و پخش زنده كاربران در سايت خود را مي دهد. ضبط كامل هر بازديد ، از جمله كليك ، حركات ماوس ، چرخش ها و كليك هاي خشمگين را مشاهده كنيد. به شما كمك مي كند مشكلات را در حين حركت شناسايي كرده و راه حل ها را در چند ثانيه شناسايي كنيد.

هاتجار دو برنامه شركتي (همراه با چندين برنامه شخصي و نمايندگي) ارائه مي دهد. طرح كسب و كار نقشه ها و گزارش هاي مداوم ، نظرسنجي ها و ابزار بازخورد نامحدود ، API هويت و ادغام ها را براي شما فراهم مي كند. مي توانيد گزينه هاي 15000 ، 45،000 يا 75،000 جلسه در ماه را انتخاب كنيد. طرح Scale بينش عميق تر و ويژگي هاي پيشرفته و همچنين جلسات مقياس گذاري (120،000 ، 240،000 ، 450،000 يا 1.2 ميليون جلسه در ماه) را ارائه مي دهد.

Crazy Egg مجموعه اي از ابزارهاي نقشه برداري ، ضبط و تست A / B را ارائه مي دهد. ابزارهاي Crazy Egg با ابزارهاي بازاريابي معروف مانند Shopify ، Wix ، WordPress و AWeber ادغام مي شوند. اين كه هدف شما هدايت فروش ، اشتراك يا بازديد بيشتر از صفحه است ، Crazy Egg معتقد است كه ابزارهاي بهينه سازي وب سايت آنها مي تواند به شما در رسيدن به آنجا كمك كند.

نقشه هاي حرارتي ، نقشه هاي پيمايشي و ساير گزارش هاي تصويري به شما نشان مي دهند دقيقاً پاسخ مشتريان شما به عناصر موجود در سايت شما چيست. همچنين مي توانيد يك لايه اطلاعات آماري اضافي به داده هاي Google Analytics خود اضافه كنيد. مي توانيد به نحوه رفتار بازديدكنندگان ايميل و كمپين تبليغاتي خود در سايت بپردازيد. نقشه هاي حرارتي همچنين به شما كمك مي كنند تا محتوا را از نظر اهميت براي مشتريان درجه بندي كنيد.

Crazy Egg كل جلسه كاربر را ثبت مي كند. الگوهاي كلي نحوه مرور افراد در سايت شما يا بررسي يك نكته خاص در سفر خريدار را در جايي كه مردم فرود مي آيند ، درك كنيد. شما مي توانيد زمينه هاي نااميدي مشتري را شناسايي كنيد ، مانند اشكالات فرم يا ناوبري گيج كننده ، و در زمان واقعي نحوه تعامل افراد با محصولات يا صفحات پرداخت شما را ببينيد.

رابط آزمايش A / B آنها انتخاب هدف را آسان مي كند ، يك اقدام وب سايت مطلوب براي دستيابي به آن هدف تعيين مي كنيد و سپس هنگام ظاهر شدن نتايج را مشاهده مي كنيد. هنگامي كه Crazy Egg يك متغير برنده را تشخيص داد ، آنها به طور خودكار ترافيك بيشتري را براي آن برنده ارسال مي كنند و بيشترين تبديل ممكن را بدون اتلاف ترافيك به شما مي دهند.

كنسول جستجوي گوگل نامي است كه Google اكنون به آن گفته است كه قبلاً با عنوان Google Webmaster Tools شناخته مي شد. اين يك سري ابزارهاي رايگان است كه Google در اختيار دارندگان وب سايت قرار مي دهد و اطلاعات جامعي در مورد عملكرد وب سايت شما به شما مي دهند.

كنسول جستجوي Google به شما كمك مي كند تا ميزان بازديد و عملكرد جستجو در سايت خود را برطرف كنيد ، مشكلات را برطرف كنيد و سايت خود را در نتايج جستجوي گوگل بدرخشيد. مي توانيد از آن براي بهينه سازي محتواي خود ، ديدن اينكه چه سeriesالاتي كاربران را به سمت سايت شما سوق مي دهد ، و تجزيه و تحليل برداشتها ، كليك ها و موقعيت سايت در جستجوي Google را استفاده كنيد.

براي ارسال نقشه سايت و URL هاي جداگانه براي خزيدن ، مي توانيد از Google Search Console استفاده كنيد. مي توانيد آن را طوري تنظيم كنيد كه Google هنگام شناسايي مشكلات سايت شما ، هشدارهاي ايميل براي شما ارسال كند. بدانيد كدام URL ها تحت تأثير اين مشكلات قرار گرفته اند و هنگام رفع آنها به Google اطلاع دهيد.

نام Broken Link Checker دقيقاً همان كاري را مي گويد كه انجام مي دهد. اين جستجوگر پيوند رايگان نه تنها به شما مي گويد كه چه ارجاعات وب سايت شما از بين رفته است ، بلكه به شما نشان مي دهد كه آن پيوندهاي غيرمعقول مزخرف در كد HTML شما قرار دارند و برچسب هاي مشكل ساز را برجسته مي كند. اين كار باعث مي شود در كمترين زمان URL هاي بد را پيدا و تميز كنيد.

مشكل ياب پيوند كل سايت شما را تجزيه و تحليل مي كند – محتواي وب آن به طور كلي ، مواردي را كه قبلا گزارش شده اند رديابي مي كند و همان URL نادرست را تكرار نمي كند مگر اينكه به طور خاص از آن بخواهيد.

هر وب سايت تجارت الكترونيكي به طور بالقوه مي تواند شامل چندين عكس باشد. در واقع ، شما مي توانيد براي هر كالاي بورسي كه مي فروشيد ، يك گالري عكس داشته باشيد. با اين حال ، تصاوير با اندازه اشتباه مي توانند حافظه را بخورند و تجربه بارگيري را كند كنند. Compressor.io به شما كمك مي كند تصاوير JPEG ، PNG ، SVG ، GIF و WEBP را بهينه كنيد.

براي به دست آوردن بهترين تعادل بين كيفيت تصوير و اندازه فايل مي توانيد از بين فشرده سازي بدون ضرر يا بدون فقدان انتخاب كنيد. كمپرسور فشرده سازي با ضرر را براي اهداف وب توصيه مي كند ، در حالي كه فشرده سازي بدون فقدان براي اهداف چاپي و عكاسي بهترين است.

Compressor.io مي تواند ضمن كاهش كيفيت بالا و تقريباً هيچ تفاوتي كه براي چشم ديده نمي شود ، به شدت به شما در كاهش اندازه تصاوير و تصاوير كمك كند.

خدمات اساسي Compressor.io رايگان است. با اين حال ، اگر نيازهاي بيشتري مانند فشرده سازي پرونده تا 20 مگابايت ، تنظيمات فشرده سازي پيشرفته ، فشرده سازي نامحدود و تغيير اندازه تصوير داريد ، مي توانيد با پرداخت 50 دلار در سال به Web Compressor Pro ارتقا دهيد.

VWO طيف وسيعي از محصولات را ارائه مي دهد يكي از گزينه هايي كه مورد توجه ويژه فروشگاه هاي تجارت الكترونيك قرار مي گيرد ، آزمون VWO است. به راحتي تست هايي را براي افزايش درآمد ، تخريب واگن نبرد و ايجاد تجارب عالي ديجيتالي بدون نوشتن يك خط كد ، ايجاد و اجرا كنيد. اين شامل آزمايش A / B ، آزمايش چند متغيره و آزمايش تقسيم URL است. به عنوان مثال ، مي توانيد A / B را آزمايش كنيد تا بفهميد چه مدي وجود دارد.

شركت هاي تجارت الكترونيكي از VWO براي پيش بيني نگراني خريداران و آزمايش براي بهبود هر مرحله از قيف خريد استفاده مي كنند.

https://hillbilly.ir/13-ابزار-برتر-و-بهينه-سازي-وب-سايت-براي-فر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.