شرط ورود با تست كرونا به تركيه براي ۱۶ كشور برداشته شد

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

شرط ورود با تست كرونا به تركيه براي ۱۶ كشور برداشته شد

۸ بازديد

تركيه پس از اتحاديه اروپا كه قرار است از تابستان گردشگران واكسينه شده را بپذيرد ، محدوديت سفر براي 16 كشور را لغو كرده است. مهدي آباسي ، كارشناس گردشگري در گفت وگو با مجله زنده خبري ، با اشاره به مقررات جديد تركيه در زمينه رونق گردشگري در اين كشور ، افزود: تركيه قرنطينه …

شرط ورود با تست كرونا به تركيه براي ۱۶ كشور برداشته شد https://livemag.ir/2021/05/شرط-ورود-با-تست-كرونا-به-تركيه-براي-۱۶-ك/ https://livemag.ir/2021/05/شرط-ورود-با-تست-كرونا-به-تركيه-براي-۱۶-ك/#respond مجله زنده خبري Mon, 03 May 2021 07:22:15 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/05/شرط-ورود-با-تست-كرونا-به-تركيه-براي-۱۶-ك/ تركيه پس از اتحاديه اروپا كه قرار است از تابستان گردشگران واكسينه شده را بپذيرد ، محدوديت سفر براي 16 كشور را لغو كرده است. مهدي آباسي ، كارشناس گردشگري در گفت وگو با مجله زنده خبري ، با اشاره به مقررات جديد تركيه در زمينه رونق گردشگري در اين كشور ، افزود: تركيه قرنطينه …

تركيه پس از اتحاديه اروپا كه قرار است از تابستان گردشگران واكسينه شده را بپذيرد ، محدوديت سفر براي 16 كشور را لغو كرده است.

مهدي آباسي ، كارشناس گردشگري در گفت وگو با مجله زنده خبري ، با اشاره به مقررات جديد تركيه در زمينه رونق گردشگري در اين كشور ، افزود: تركيه قرنطينه ملي اين كشور را از 15 مه (25 ارديبهشت) و آغاز سفرهاي تابستاني پايان مي دهد. “شهروندان 16 كشور مجبور به شركت در آزمون Covid شدند و دستورالعمل آن به انجمن آژانسهاي مسافرتي تركيه (Torsab) داده شد و بنابراين شهروندان اين كشورها نبايد هنگام ورود درخواست تست PCR كنند. همچنين اين بخشنامه تأكيد مي كند كه وضعيت اپيدمي ويروس كرونا در همه كشورها يكسان نيست و بر اين اساس تصميم گرفته شده است.

وي افزود: اين دستور شامل شهروندان هنگ كنگ ، چين ، تايوان ، ويتنام ، استراليا ، نيوزيلند ، سنگاپور ، تايلند ، كره جنوبي ، اسرائيل ، ژاپن ، انگلستان ، لتوني ، لوكزامبورگ ، اوكراين و استوني مي شود كه ديگر نيازي به براي سفر به تركيه. “آنها آزمايش PCR نخواهند داشت.

از ايران در اين ليست نام برده نشده است و شهروندان ايراني بايد حداكثر تا 72 ساعت قبل از پرواز به تركيه آزمايش PCR را ارائه دهند.

به گفته آباسي ، كشورهايي كه تركيه با آنها سياست درهاي باز را دنبال كرده است از جمله مناطقي است كه موفق به مهار ويروس كرونا شده يا واكسيناسيون جهاني را به مرحله ايمن منتقل كرده است. سياستي كه ممكن است ايران پس از يك سال تعليق ويزاي توريستي تجربه كند.

اين كارشناس گردشگري همچنين گفت: اگرچه تركيه تصميم گرفته است براي برخي از خارجي ها محدوديت سفر را كاهش دهد ، اما كشورهايي مانند روسيه سفر براي شهروندان خود را دشوار مي كنند. به تازگي ، دولت فدرال روسيه از شهروندان خود كه به تركيه سفر كرده اند خواسته است هنگام بازگشت به كشور ، دو بار در آزمون Covid شركت كنند.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/05/شرط-ورود-با-تست-كرونا-به-تركيه-براي-۱۶-ك/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.