يونس حيدري در گفتگو با خبرنگار آنلاين ، با اشاره به جاري شدن سيل و خسارت جاده ها اظهار داشت: بيشترين ميزان خسارت به راه هاي روستايي در روستاهاي اميري ، نورستار، دولارستاق و روستاي مسير نشل و آندور“وارد مي شود. وي ادامه داد: بارش شديد باران از يكشنبه شب تا شب گذشته منجر به …

سيلاب به راه هاي ۴۰ روستاي لاريجان آمل آسيب زد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://livemag.ir/2021/05/سيلاب-به-راه-هاي-۴۰-روستاي-لاريجان-آمل-آ/ https://livemag.ir/2021/05/سيلاب-به-راه-هاي-۴۰-روستاي-لاريجان-آمل-آ/#respond مجله زنده خبري Mon, 03 May 2021 07:28:09 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/05/سيلاب-به-راه-هاي-۴۰-روستاي-لاريجان-آمل-آ/ يونس حيدري در گفتگو با خبرنگار آنلاين ، با اشاره به جاري شدن سيل و خسارت جاده ها اظهار داشت: بيشترين ميزان خسارت به راه هاي روستايي در روستاهاي اميري ، نورستار، دولارستاق و روستاي مسير نشل و آندور“وارد مي شود. وي ادامه داد: بارش شديد باران از يكشنبه شب تا شب گذشته منجر به …

يونس حيدري در گفتگو با خبرنگار آنلاين ، با اشاره به جاري شدن سيل و خسارت جاده ها اظهار داشت: بيشترين ميزان خسارت به راه هاي روستايي در روستاهاي اميري ، نورستار، دولارستاق و روستاي مسير نشل و آندور“وارد مي شود.

وي ادامه داد: بارش شديد باران از يكشنبه شب تا شب گذشته منجر به تخريب دو خانه در روستاي دينان شد كه بلافاصله با حضور تيم هاي امداد و نجات جمعيت هلال احمر اسكان اضطراري دريافت كردند.

منطقه لاريجان شهر آمل ادامه داد: براي صاحبان دو خانه تخريب شده در اثر سيل ، از بنياد مسكن انقلاب اسلامي نيز خواسته شد كه هزينه تسهيلات پشتيباني آنها را پرداخت كند.

حيدري در مورد بازسازي جاده تخريب شده روستايي گفت: در بيشتر اين روستاها روستاييان مشغول كار هستند و به دليل محدوديت امكانات اداره راه در برخي از روستاها كه تخريب بيشتري شده ، جاده در حال بازسازي است.

وي افزود: شكل ظاهري سيل است پسنديدن در اين زمان از سال معمولاً در اين منطقه ثبت مي شود ، اما هنوز هم كارشناسان ميزان خسارت را محاسبه مي كنند كه متعاقباً اعلام خواهد شد.

منطقه كوهستاني لاريجانسكا از شهر آمل با حدود 80 روستا در فاصله 60 كيلومتري جنوب شهرآمل و در جاده جاده هراز در تهران واقع شده است.

https://livemag.ir/2021/05/سيلاب-به-راه-هاي-۴۰-روستاي-لاريجان-آمل-آ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.