آينده حوزه بازاريابي ديجيتال در هند در سال 2018 چه خواهد بود؟
به نظر مي رسد بازاريابي ديجيتال در هند در آستانه يك انقلاب قرار دارد. رشد بسيار زياد در استفاده از تلفن هاي هوشمند ، دسترسي آسان به اينترنت از طريق تلفن هاي هوشمند و ساير دستگاه ها ، افزايش استفاده از رسانه هاي اجتماعي از طريق تلفن همراه و افزايش استفاده از درگاه هاي خريد …
آينده حوزه بازاريابي ديجيتال در هند در سال 2018 چه خواهد بود؟ https://hillbilly.ir/آينده-حوزه-بازاريابي-ديجيتال-در-هند-در/ https://hillbilly.ir/آينده-حوزه-بازاريابي-ديجيتال-در-هند-در/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 09 May 2021 08:14:23 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing expert india https://hillbilly.ir/آينده-حوزه-بازاريابي-ديجيتال-در-هند-در/
آينده حوزه بازاريابي ديجيتال در هند در سال 2018 چه خواهد بود؟
به نظر مي رسد بازاريابي ديجيتال در هند در آستانه يك انقلاب قرار دارد. رشد بسيار زياد در استفاده از تلفن هاي هوشمند ، دسترسي آسان به اينترنت از طريق تلفن هاي هوشمند و ساير دستگاه ها ، افزايش استفاده از رسانه هاي اجتماعي از طريق تلفن همراه و افزايش استفاده از درگاه هاي خريد …
آينده حوزه بازاريابي ديجيتال در هند در سال 2018 چه خواهد بود؟
به نظر مي رسد بازاريابي ديجيتال در هند در آستانه يك انقلاب قرار دارد. رشد بسيار زياد در استفاده از تلفن هاي هوشمند ، دسترسي آسان به اينترنت از طريق تلفن هاي هوشمند و ساير دستگاه ها ، افزايش استفاده از رسانه هاي اجتماعي از طريق تلفن همراه و افزايش استفاده از درگاه هاي خريد آنلاين نشان مي دهد كه زمان مناسب براي راه هاي بازاريابي آنلاين براي تبديل شدن به يك رقيب جدي مناسب است. به بازارهاي سنتي بازاريابي در هند.
افراد در اينجا قبلاً ثابت كرده اند كه اشتهاي خريد آنلاين دارند حتي اگر در هنگام خريد قادر به نگه داشتن و لمس محصول نباشند. اين نشان دهنده تغيير در ذهنيت است. اين تغيير در بعد ديگري مشهود است. اين بعد از سرگرمي است. اكنون مردم در مقايسه با رسانه هاي چاپي و تلويزيوني وقت بيشتري را در شبكه هاي اجتماعي ، WhatsApp ، وبلاگ ها ، انجمن ها و … مي گذرانند. بگذاريد برخي از حوزه هاي آينده و آينده بازاريابي ديجيتال در هند در سال 2018 را مرور كنيم.
سيستم عامل هاي تعاملي در حال محبوب شدن هستند
آنچه واقعاً چشم انداز فرصت هاي بازاريابي را متحول كرده است تعامل بين سيستم عامل هاي مختلف رسانه هاي اجتماعي ، وبلاگ ها ، انجمن ها و غيره است. اكنون مردم مي توانند نظرات ، احساسات ، عواطف و مشكلات خود را از طريق فيس بوك ، توييتر ، وبلاگ ها و غيره بيان كنند. انجمن هايي وجود دارد كه مي توانيد شكايات ، شكايات يا مشكلات خود را ارسال كنيد و مي توانيد از كاربران مختلف انجمن از سراسر جهان و همچنين هند پاسخ يا راه حل دريافت كنيد.
اين سيستم عامل ها واقعاً منافذ احساسات ، عواطف يا مشكلات سركوب شده مردم عادي هستند. اكنون مردم در اين انجمن ها و وبلاگ ها بيشتر و بيشتر درباره مشكلات خود بحث مي كنند. بازاريابان آنلاين در اينجا يك فرصت بزرگ دارند. از طريق استفاده هوشمندانه از فيس بوك ، توييتر ، اينستاگرام و غيره بازاريابان آنلاين مي توانند ديدگاه پرنده اي از روند در حال ظهور كالاها و خدمات مصرفي داشته باشند. بنابراين ، سيستم عامل هاي تعاملي مانند مجامع مختلف ، وبلاگ ها و غيره در آستانه يك جهش بزرگ در سال آينده قرار دارند. روند بازاريابي ديجيتال 2018 ، تمام جنبه هاي مهم صنعت بازاريابي ديجيتال را برجسته مي كند.
محتواي ويدئو با جهش و افزايش در حال افزايش است
استفاده از شبكه تلفن همراه 4G ، پخش ويدئو و غيره باعث مي شود پخش ويديو در تلفن هاي هوشمند و رايانه لوحي در هند آسان تر شود. همزمان ، بسته هاي داده كم هزينه حتي در سطح پايين كاربران را قادر مي سازد تا از طريق محتواي ويدئويي ، صابون هاي تلويزيوني ، فيلم ، ورزش و غيره استفاده كنند. در دستگاه هاي دستي آنها. اين در دنياي محتواي ويدئويي انقلابي ايجاد مي كند و بازاريابان ديجيتال در اينجا به وضوح اقيانوس فرصت دارند.
هميشه گرسنگي سركوب شده براي محتواي ويديويي وجود داشته است. سناريوي فعال كردن در حال افزودن يك نكته به اين موارد است. علاوه بر اين ، ادغام محتواي ويدئويي با شبكه هاي اجتماعي قدرت ويدئو را تقويت مي كند. نسل بعدي افراد مانند گذشته هرگز در حال استفاده از محتواي ويدئويي نيستند و آنها را به اشتراك مي گذارند ، آنها را دوست دارند و روي آنها نظر مي گذارند. اين يك فرصت بي نظير را براي سازندگان محتواي ويديويي ايجاد كرده است.
زبان منطقه اي به پيشرفت در استان هاي مختلف كمك مي كند
هند كشور وحدت در تنوع است. در استانهاي مختلف هند زبانهاي مختلفي صحبت مي شود. هر نوع راه حل متناسب براي همه ويديوها ، نوشته ها يا ساير محتوا يا برنامه ها ، مورد توجه مخاطبان زيادي در هند نيست. اين محتوا و برنامه ها را به زبان هاي مختلف منطقه اي فراخواني مي كند. مخاطبان مي خواهند راه حل ها ، انجمن ها ، وبلاگ ها و مطالب به زبان خودشان باشند. اين واقعاً يك نكته را به برنامه ها ، انجمن ها ، سايت ها و وبلاگ هاي زبان منطقه اي اضافه كرده است. در اينجا فرصت خوبي براي بازاريابان ديجيتال براي تعامل با مشتريان بالقوه به زبان منطقه اي و راه اندازي محصولاتي با هدف ايجاد طيف گسترده اي از زبان هاي منطقه اي وجود دارد.
محتواي شخصي شده توسط بيشتر افراد ترجيح داده مي شود
يك گزارش نظرسنجي در مورد بازار هند اين واقعيت را مطرح كرده است كه بيش از 75٪ از مصرف كنندگان نظرسنجي محتواي ديجيتال شخصي را ترجيح مي دهند. اين نشان دهنده يك تحول سريع در رفتار آنلاين مشترياني است كه امكان پويايي جديد در بازاريابي آنلاين را دارند. اكنون پتانسيل بي نظيري در تحويل محتواي شخصي وجود دارد كه مي تواند داستاني منحصر به فرد درباره هر مصرف كننده بر اساس رفتار آنلاين او در رسانه هاي اجتماعي ، وبلاگ ها و مكان هاي ديگر تعريف كند. نشان داده شده است كه تصاوير واقعي در مقايسه با تصاوير كلي دو برابر بيشتر علاقه ايجاد مي كنند. بنابراين محتواي تصويري شخصي آينده تحويل محتوا در سال 2018 است. اين روند زمينه توليد و تحويل محتواي ديجيتال شخصي را با خود به همراه دارد.
تبليغات بومي در حال افزايش است
تبليغات قطع كننده بسيار آزار دهنده است. اين تبليغات عمدتاً به محتوايي كه كاربر درگير آن است بي ربط هستند. تبليغات و پنجره هاي بازشونده خارج از زمينه ، بيننده را نااميد كرده و حتي ممكن است وي را مجبور به بستن محتوا كند. از طرف ديگر تبليغات بومي محتواي آنها را به روشي آرام و بدون حواس پرتي نمايش مي دهد. جذاب ترين ويژگي اين نوع تبليغات اين است كه آنها با محيط يا محتوايي كه كاربر درگير آن است يا بيشتر از همه با آن راحت هستند تركيب مي شود. آنها به گونه اي متوسط در هم آميخته اند كه كاربران حتي گاهي اوقات متوجه تبليغ يا محتوا به عنوان موجودي جداگانه نمي شوند. اين به شما كمك مي كند تا در مقايسه با تبليغات داخلي مختل ، بنر يا ساير تبليغات ، كليكها يا بازديدهاي بيشتري را بدست آوريد. بنابراين طراحي تبليغات بومي راهي است كه مي توانيد در آينده در تلاش براي بازاريابي آنلاين هند باشيد.
آينده
طبق برآورد صنعت ، ارزش بازاريابي آنلاين 68 ميليون دلار است. با تمام صنايع ديگر عملكرد ضعيفي دارند. اين صنعت با سرعت گره در حال رشد است. نكته قابل توجه در اين زمينه اين است كه از نظر رشد هيچ اشباعي وجود ندارد به اين صنعت مربوط مي شود. صنعت بازاريابي ديجيتال در هند تا سال 2020 از ميلياردها عبور مي كند زيرا رقابت آنلاين يكي از دلايل اصلي نمايش قابل توجه محصول شما شده است.
مفهوم بازاريابي آنلاين بسيار زياد است. مشاغل نمي توانند از آن غفلت كنند زيرا آينده در اينجا قرار دارد. از ديدگاه فردي ، چشم انداز شغلي عالي به نظر مي رسد. تعادل به سمت اين شكل از بازاريابي متمايل است. از نظر وسعت و قامت ، رسانه چاپي را پشت سر گذاشته است.
https://hillbilly.ir/آينده-حوزه-بازاريابي-ديجيتال-در-هند-در/feed/ 0