به گزارش خبرنگار آنلاين ، رضا موكبلي صبح سه شنبه با اشاره به برنامه هاي ماه مبارك رمضان در زندان هاي استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: وي خاطرنشان كرد: ماه مبارك رمضان فرصت مغتنمي براي مردم است تا گام به گام خدا را بهتر بشناسند و با خواندن قرآن و دعاي بيشتر ياد خدا …

فعاليت‌هاي قرآني در زندان بوشهر گسترش يافت/اجراي طرح«هواخوري خدا» – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://livemag.ir/2021/05/فعاليت‌هاي-قرآني-در-زندان-بوشهر-گسترش/ https://livemag.ir/2021/05/فعاليت‌هاي-قرآني-در-زندان-بوشهر-گسترش/#respond مجله زنده خبري Tue, 11 May 2021 07:53:07 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/05/فعاليت‌هاي-قرآني-در-زندان-بوشهر-گسترش/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، رضا موكبلي صبح سه شنبه با اشاره به برنامه هاي ماه مبارك رمضان در زندان هاي استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: وي خاطرنشان كرد: ماه مبارك رمضان فرصت مغتنمي براي مردم است تا گام به گام خدا را بهتر بشناسند و با خواندن قرآن و دعاي بيشتر ياد خدا …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، رضا موكبلي صبح سه شنبه با اشاره به برنامه هاي ماه مبارك رمضان در زندان هاي استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود:

وي خاطرنشان كرد: ماه مبارك رمضان فرصت مغتنمي براي مردم است تا گام به گام خدا را بهتر بشناسند و با خواندن قرآن و دعاي بيشتر ياد خدا را در قلب خود تقويت كنند.

مديركل زندانها و اقدامات امنيتي استان بوشهر افزود: در برنامه خدا براي 26 شب نفس كشيدن در زندانهاي استان بوشهر ، 260 مددجو از علم الهي و شركت در مراسم معنوي و مذهبي كه بصورت روزانه بسته برگزار مي شد بهره مند شدند.

وي افزود: مشتريان در قالب طرح فوق الذكر عبادت مي كنند تا بالاترين نعمت ها و نعمت هاي الهي را دريافت كنند و توفيق ارتباط با قرآن و انسانيت با خداوند ارج نهاده مي شود.

موكبلي ادامه داد: زينت انسان و زندگي مورد نظر او به نورانيت برنامه هاي معنوي بستگي دارد و اينكه چه كسي به خدا نزديكتر است ، نزديكتر است.

وي با اشاره به پروژه هاي اجرا شده در زندانهاي استان از ابتداي ماه مبارك رمضان گفت: زندانهاي استان بوشهر مملو از تلاوت و تدبر در قرآن ، قرائت دعا ، قرائت دعا و مشاركت در محافل معرفتي با حضور روحانيون. “در پيشگاه خداوند ، آنها بيش از هر زمان ديگري نيازمند هستند.

مديركل زندان ها و اقدامات امنيتي استان بوشهر افزود: در اين ماه گرانقدر بستر مناسبي براي بررسي رفتار و تبعيت بيشتر از احكام الهي فراهم شده است.

https://livemag.ir/2021/05/فعاليت‌هاي-قرآني-در-زندان-بوشهر-گسترش/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.