فروش را با مشوق سفر افزايش دهيد
فضاي تجارت امروز طي ده سال گذشته به طرز چشمگيري تغيير كرده است و فروش مي تواند يك كار چالش برانگيز باشد. فقط پرخاشگري ديگر باعث قطع آن نمي شود. مهارت هاي فروش به تنهايي براي رقابت كافي نيست كه بسياري از محصولات و خدمات جديد به كالاهاي روزمره تبديل شوند. امروزه مصرف كنندگان هوشمند …
فروش را با مشوق سفر افزايش دهيد https://hillbilly.ir/فروش-را-با-مشوق-سفر-افزايش-دهيد/ https://hillbilly.ir/فروش-را-با-مشوق-سفر-افزايش-دهيد/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 12 May 2021 20:43:39 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing expert orlando https://hillbilly.ir/فروش-را-با-مشوق-سفر-افزايش-دهيد/
فروش را با مشوق سفر افزايش دهيد
فضاي تجارت امروز طي ده سال گذشته به طرز چشمگيري تغيير كرده است و فروش مي تواند يك كار چالش برانگيز باشد. فقط پرخاشگري ديگر باعث قطع آن نمي شود. مهارت هاي فروش به تنهايي براي رقابت كافي نيست كه بسياري از محصولات و خدمات جديد به كالاهاي روزمره تبديل شوند. امروزه مصرف كنندگان هوشمند …
فروش را با مشوق سفر افزايش دهيد
فضاي تجارت امروز طي ده سال گذشته به طرز چشمگيري تغيير كرده است و فروش مي تواند يك كار چالش برانگيز باشد. فقط پرخاشگري ديگر باعث قطع آن نمي شود. مهارت هاي فروش به تنهايي براي رقابت كافي نيست كه بسياري از محصولات و خدمات جديد به كالاهاي روزمره تبديل شوند. امروزه مصرف كنندگان هوشمند هستند. شما بايد تجارت خود را به طور منحصر به فرد از رقابت جدا كنيد و مشتريان و مشتريان بالقوه را به اين فكر سوق دهيد كه: “من بايد كاملاً احمق باشم تا با ديگران تجارت كنم … صرف نظر از قيمت”. آنها در حال خريد بهترين معاملات هستند و به نظر مي رسد همه آنها بيش از آنچه براي آن پرداخت كرده اند مي خواهند. هر صنعت آنلاين و آفلاين به ابزاري قدرتمند ، پيچيده و مقرون به صرفه براي بازاريابي نياز دارد كه هر نوع مشتري را به خود جلب كند.
مشوق هاي تعطيلات و مسافرت ، دو روش قدرتمند براي جذب مشاغل ، حفظ مشتريان سودآور ، افزايش سود ، افزايش آگاهي از محصول و بهبود بهره وري كاركنان هستند. شركت هايي كه از مشوق هاي سفر در تعطيلات در بازاريابي و تبليغ استفاده مي كردند ، حداقل 30٪ افزايش فروش در هر دو طرف چرخه خريد و فروش داشتند. مشاغل در هر اندازه و هر نوع خرده فروشي ، عمده فروشي ، توليد ، اينترنت ، خدمات ، توزيع كننده يا تجارت مستقيم از برنامه هاي سفر تشويقي بهره مند مي شوند.
چرا از مشوق ها استفاده كنيم؟
در اينجا چند دليل قانع كننده براي استفاده از مشوق ها آورده شده است:
طبق يك نظرسنجي توسط PNC Bank Corp ، كارمندان آگاه و با توجه 80٪ از دلايل احساس خوب مصرف كنندگان را به خود اختصاص داده اند.
از هر چهار كارگر آمريكايي كمتر از يك نفر با ظرفيت كامل مشغول به كار هستند. طبق مجمع دستور كار عمومي ، نيمي از كارگران فقط يك سوال مستقيم انجام نمي دهند و 75٪ از كارمندان مي گويند كه مي توانند در كار خود موثرتر باشند.
طبق گزارش Forum Corp ، 70 درصد از مشتريان ناراضي فروشندگان را به دليل خدمات ضعيف رها مي كنند.
با توجه به اثر وفاداري انجام شده توسط فردريك ريچولد ، افزايش 5 درصدي مشتري مي تواند درآمد زندگي مشتري را 75 درصد افزايش دهد.
· “تلاش هاي پاداش و نگهداري مي تواند منجر به بازده قابل توجه دلار شود.” اين همان چيزي است كه كنسرسيوم مشوق در يك نظرسنجي در سال 2003 از صدها شركت استفاده كننده از تبليغات سفر پرسيده است “آيا سفرهاي تشويقي بهره وري فروش را بهبود مي بخشد و تا چه اندازه؟”
پس از اين نتايج بررسي چه نتيجه اي مي گيريم؟
نكته اصلي اين است كه مشتريان وفادار و كارمندان سازنده پايه و اساس يك تجارت موفق هستند. اما نگه داشتن افراد و ايجاد انگيزه در آنها به طور مداوم مي تواند يك چالش دشوار باشد. مشوق هاي تعطيلات و مسافرت كه انگيزه اي اثبات شده است ، همين كار را انجام مي دهد.
آيا انگيزه هاي شما زنده مي شوند؟
فضاي كسب و كار امروز به نسل جديدي از برنامه هاي تشويقي نياز دارد. بسياري از شركتها قبلاً كشف كرده اند كه مشوقهاي استاندارد فقط چند سال پيش آنها را با مشتريان و كارگران در اقتصاد هميشه در حال تغيير ما كاهش نمي دهد. مشوق هاي انتخابي شما بايد به طور كلي خواسته ها يا خواسته هاي مشتريان و كارمندان شما را برآورده كند تا نتايج مورد نظر خود را بسنجيد و بدست آوريد.
صدها شركت تبليغاتي برنامه هاي انگيزشي ارائه مي دهند كه براي ايجاد واكنش احساسي و ايجاد انگيزه در مردم براي اقدام مثبت طراحي شده اند. از نظرسنجي شركتهايي كه از مشوقهايي استفاده مي كنند مشهود است كه سفر در همه جا برنده ترين جذابيت است. فروشندگان فروش بيشتري را تعطيل مي كنند ، مشتريان شما از يك تجربه تعطيلات هيجان انگيز لذت مي برند و كسب و كار شما سود خود را افزايش مي دهد.
چرا از مشوق هاي سفر استفاده كنيم؟
سفر موثرترين پاداش است.
طبق نتايج يك نظرسنجي از طريق ايميل كه توسط CMI انجام شده است ، 58٪ گفته اند كه سفر نسبت به پول نقد يا كالا كارآمدتر است. پاسخ دهندگان نظرسنجي سفر را موثرترين پاداش مي دانند. (كتاب واقعيت سفر با انگيزه)
ورايزون مي گويد: “جوايز نقدي ضروري است ، اما سفر پاداش بيشتري است.”
علاوه بر اين ، در يك نظرسنجي اخير از كارگران آمريكايي ، 85 درصد گفتند كه انگيزه آنها براي سفر در تعطيلات است.
هيچ نتيجه اي براي نتيجه طولاني مدت در سفر ندارد.
در نظرسنجي روشهاي خريد براي خريد شيوه هاي انجام شده توسط كنسرسيوم انگيزه در سال 2003 ، پاسخ دهندگان اين نظرسنجي معتقد بودند كه جوايز سفر و كالاها بيشتر از پرداخت هاي نقدي به يادگار مانده است. به طور مشخص ، 69٪ كاملاً با اين گفته موافق هستند. (حق چاپ IPC)
پورترفيلد افزود: “وقتي مردم پول خود را خرج مي كنند ، ناپديد مي شود. اما شناختي كه از مشوق هاي سفر ما حاصل مي شود ، همچنان ادامه دارد.”
سفر از جذابيت و ارزش جهاني برخوردار است.
USA Today ، در جديدترين نظرسنجي خود اظهار داشت كه “93٪ مسافرت را به انگيزه هاي ديگر ترجيح مي دهند”. دليل اين امر اين است كه مسافرت در تعطيلات چيزي است كه برخي يا اكثر افراد قادر به تهيه آن نيستند.
سفر مطلوب است.
س Anotherال ديگري كه در نظرسنجي Wirthlin Worldwide Research سال 2003 مطرح شد ، اين بود: “فرض كنيد كارفرماي شما مي خواهد عملكرد شغلي شما را پاداش دهد. سودمندترين چيز براي شما چيست؟”
88٪ – آنها سفري را كه در نظر دارند و با همراهي به مقصد خود انتخاب مي كنند ، نشان دادند
5٪ – آنها يك سفر برنامه ريزي شده و يك همسر انتخابي را با همكاران خود نشان دادند
5٪ – آنها سفري را نشان مي دهند كه فقط براي آنها و همكارانشان برنامه ريزي شده باشد
سفر ارزش تبليغاتي دارد.
شما مي توانيد با سفر بيش از آنچه با پول مي توانيد برنامه اي هيجان انگيز و به ياد ماندني بسازيد.
آيا مشوق هاي سفر مفيد است؟
طبق نظرسنجي واقعيت سفر در سال 2003 ، مشوق هاي سفر به طور متوسط 15 درصد فروش را افزايش مي دهند. علاوه بر اين ، نيمي از پاسخ دهندگان گزارش كردند كه مشوق هاي سفر 75٪ – 99٪ اهدافشان را برآورده مي كنند. (مجله تشويقي)
از كجا مي توانم از مشوق هاي سفر استفاده كنم؟
مشوق هاي فروش – براي افزايش فروش
در گزارش ويژه اي براي مجله Promo در مه 1998 ، اشاره شد كه LifeUSA با كنار گذاشتن برنامه تشويقي نقدي سالانه براي يك كمپين جامع تر كه كالاها و مسافرتي را ارائه مي دهد ، نمايندگان جديدي را جذب كرده و فروش را افزايش مي دهد. تا پايان برنامه ، تعداد ثبت نام كنندگان در اين خط مشي 700٪ از هدف اوليه LifeUSA فراتر رفته بود. 10 هزار گواهينامه صادر شد و بيش از دو برابر برنامه شركت بود. (حق چاپ IMA)
مشوق هاي كارمندان – براي ايجاد انگيزه ، حفظ و پاداش دادن به كارمندان وفادار و موثر
فروشگاه خرده فروشي كوچك مريلند ، Target Appliance ، از مشوق هاي سفر استفاده مي كرد. رئيس جمهور داريل گامرمن مي گويد ، “ما 5 سال پيش اولين مشوق فروش خود را ارائه داديم و از آن زمان به دليل بازنشستگي فقط كارمندان خود را از دست داديم.” من هرگز با افراد فروش خود كه سخت كار نمي كنند يا داوطلب كار اضافي هستند مشكلي نداشته ام ، زيرا آنها مي دانند كه اين كار به آنها كمك مي كند آنها را براي يك سفر شگفت انگيز آماده كنيد.
مشوق هاي وفاداري مشتري – براي ايجاد وفاداري و اعتماد مشتري
برنامه سازندگان دوره اي سازندگان Garco Building Systems جوايز سفر شخصي را ارائه داده است. از زمان اجراي اين برنامه پنج سال پيش ، Garco شاهد رشد 15-25٪ در مقايسه با استاندارد صنعت 2-3٪ بوده است. در سال 2000 ، اين شركت 37 درصد رشد كرد. لوميس مي گويد ، گرچه ارزيابي دقيق نقشي كه برنامه سازندگان تكراري ايفا كرده غيرممكن است ، اما “هيچ سوالي وجود ندارد كه به ايجاد وفاداري مشتري كمك كند.”
مشوق هاي ارجاع – براي توسعه ارتباطات يا افزايش مراجعه ها.
سه مشتري جديد به آرايشگاه ما مراجعه كنيد و ما به شما يك سفر دريايي رايگان به باهاما يا مكزيك ارائه مي دهيم. نمونه اي از روش هاي مختلف استفاده از مشوق ها براي دريافت مراجعه به هر شركتي.
مشوق خريد – جريان نقدي را افزايش دهيد و پول نقد خود را دريافت كنيد.
“پيش پرداخت قرارداد خدمات يك ساله ، و اقامت 7 روزه و 6 شبه رايگان را در استراحتگاه در مقصد مورد نظر خود دريافت خواهيد كرد.” اين نمونه اي از چگونگي استفاده از مشوق ها براي افزايش فروش است.
مزاياي اعضا – فروش حساب هاي جديد يا كشتي هاي عضو.
اكنون به باشگاه گلف ما بپيونديد و ما شما و همراهتان را براي هزينه بليط هواپيما و هتل به لاس وگاس مي فرستيم!
“هنگامي كه يك حساب پس انداز يا حساب پس انداز با ما باز مي كنيد ، شما و همراه شما را براي تعطيلات 3 روزه / 2 شبانه رايگان در بيش از 30 مقصد ارسال خواهيم كرد.”
پاسخگو بودن يا تجربه يك محصول يا خدمات را تشويق كنيد.
“مجدداً پرسشنامه خود را ارسال كنيد و ما شما و همراهتان را با يك بليط رايگان هتل و هواپيما به اورلاندو نزديك ديزني مي فرستيم!”
“وقتي هيبريد كاملاً جديد 2002 ما را امتحان كند ، ما به شما تعطيلات 3 روزه و 2 شبه رايگان را به Orlando خواهيم داد.”
حضور و غياب را بهبود ببخشيد
بازارهاي جديد ايجاد كنيد
كار گروهي را ارتقا دهيد
ايجاد ترافيك
قرارها را تعيين كنيد
هداياي تجاري
تبليغات مصرف كننده / كاربر
مشوق هاي نقدي در مقابل سفر؟
انتقاد به عنوان يك ماشه پاداش غير احساسي محسوب مي شود و به طور گسترده اي مورد استفاده قرار مي گيرد. به نظر مي رسد تمام رفتارهاي انساني از يكي از نيمكره هاي مغزي نشات گرفته است: چپ ، كه با عبارات خطي منطقي فكر مي كند. يا حقي كه از نظر تصاوير ، احساسات و احساسات كارساز است. وقتي شركت ها پول را به عنوان كاتاليزور ارائه مي دهند ، از نقطه نظر عقلاني و منطقي مسائل مربوط به عملكرد را برطرف مي كنند. با اين حال ، پاداشهاي ملموس اغلب انگيزه بيشتري دارند زيرا مغز مناسب را براي استخراج تصاوير جذب مي كنند. (حق چاپ IMA)
در يك نظرسنجي توسط Wirthlin Worldwide Research ، اين س wasال مطرح شد كه “آخرين پاداش نقدي خود را چگونه خرج كرديد؟” خواسته شده بود.
نتايج زير جمع آوري شد:
29٪ – صورتحساب
18٪ – يادم نيست
15٪ – هيچ وجهي دريافت نشده است
11٪ – هديه براي خانواده
11٪ – وسايل خانه
11٪ – پس انداز
اگرچه ارزش آن ملموس است و اگرچه مي توان از آن براي خريد جايزه سبك زندگي استفاده كرد ، اما به احتمال زياد بابت انبوهي از صورتحساب ها شارژ مي شود يا در جايي كه به زودي از بين مي رود ، به يك حساب قبض درز كرده واريز مي شود. با ناپديد شدن جايزه نقدي ، خاطره منشأ آن بدون از بين بردن اثري از مارك روانشناختي از بين مي رود.
حمل و نقل ، جو Devlin ، كاميون ميتسوبيشي فوسكو از امريكا شركت “وجه نقد مستقيماً به جيب مردم مي رود و آنها براي تأمين حقوق خود به آن نياز دارند ، اما سفرهاي ما مزيت رقابتي به ما مي دهد. اين بخش بزرگي از نحوه ايجاد انگيزه در فروشنده است. آژانس فرصتي براي فروش بيش از يك محصول دارد.” (كتاب واقعيت سفر با انگيزه)
در سال 1994 ، Goodyear Tire & Rubber از يك كمپين محرك براي بهبود فروش تاير حمايت كرد. دو گروه تشكيل شد. به يكي پاداش مالي ، به ديگري قيمت مناسب براي انتخاب كالا و جوايز مربوط به سفر پيشنهاد شد. گروهي كه سبك زندگي و جوايز سفر را دريافت كرده اند ، تقريباً 50٪ از گروه پاداش هاي پولي بهتر عمل كرده اند. اين اولين مدرك مستند است كه نشان مي دهد پول نقد به عنوان يك راه انداز ، به اندازه مسافرت يا كالا مثر نيست. (حق چاپ IMA)
استفاده از مشوق هاي غير پولي مانند مسافرت ، كمپين شركت را از بسته هاي جبران پولي متمايز مي كند. اين برنامه ها به بخشي از درآمد كارمندي كه انتظار مي رود تبديل نمي شوند. بررسي هاي انجام شده توسط كنسرسيوم تشويقي نشان مي دهد كه سازمان ها از سفرهاي انگيزشي استفاده مي كنند زيرا خاطرات ماندگاري را براي شركت كنندگان ايجاد مي كند و سر و صداي مثبتي را در سراسر سازمان ايجاد مي كند. از آنجا كه هيچ تأثيري در جبران خسارت ندارند ، استفاده از مشوقها در صورت لزوم بدون ايجاد اين تصور كه افراد در صورت عدم اجراي برنامه اي كاهش حقوق مي يابند ، آسان تر است. (حق چاپ IPC)
به صدها شركت ديگر بپيونديد مانند:
فروشندگان اتومبيل
بانك ها
توليد كنندگان
دلالان املاك و مستغلات
ارائه دهندگان خدمات
شركت هاي كارت اعتباري
سخنرانان عمومي
خرده فروشان مبلمان
وام دهندگان وام
سازمان ورزش
شركت هاي بيمه
جواهرات فروشي
سازمانهاي غيرانتفاعي (جمع آوري كمك مالي و غيره)
و بيشتر … تأثير مثبت سفرهاي انگيزشي را در كار آنها كشف كنيد.
https://hillbilly.ir/فروش-را-با-مشوق-سفر-افزايش-دهيد/feed/ 0