«دروازه طهرون» را ببينيد – مجله زنده خبري

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

«دروازه طهرون» را ببينيد – مجله زنده خبري

۷ بازديد

نمايشگاه تهران قديم با عنوان “دروازه تهران” به مناسبت روز جهاني موزه برگزار مي شود. به گزارش مجله زنده خبري ، در اين نمايشگاه 30 عكس از تهران قديم با عنوان “دروازه تهران” به مناسبت هفته ميراث فرهنگي و روز جهاني موزه به نمايش در مي آيد. هر روز ، روز جهاني موزه موضوعي را …

«دروازه طهرون» را ببينيد – مجله زنده خبري https://livemag.ir/2021/05/دروازه-طهرون-را-ببينيد-مجله-زنده-خبر/ https://livemag.ir/2021/05/دروازه-طهرون-را-ببينيد-مجله-زنده-خبر/#respond مجله زنده خبري Mon, 17 May 2021 07:44:57 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/05/دروازه-طهرون-را-ببينيد-مجله-زنده-خبر/ نمايشگاه تهران قديم با عنوان “دروازه تهران” به مناسبت روز جهاني موزه برگزار مي شود. به گزارش مجله زنده خبري ، در اين نمايشگاه 30 عكس از تهران قديم با عنوان “دروازه تهران” به مناسبت هفته ميراث فرهنگي و روز جهاني موزه به نمايش در مي آيد. هر روز ، روز جهاني موزه موضوعي را …

نمايشگاه تهران قديم با عنوان “دروازه تهران” به مناسبت روز جهاني موزه برگزار مي شود.

به گزارش مجله زنده خبري ، در اين نمايشگاه 30 عكس از تهران قديم با عنوان “دروازه تهران” به مناسبت هفته ميراث فرهنگي و روز جهاني موزه به نمايش در مي آيد.

هر روز ، روز جهاني موزه موضوعي را براي مردم و متخصصان تعيين مي كند تا مستقيماً از موزه ها بازديد كنند و درباره چالش هاي پيش روي موزه بحث كنند. با تعيين اين روز ، موزه جايگاه و ارزش يك موسسه دائمي را در بين عموم مردم بدست خواهد آورد. شعار امسال اين روز “آينده موزه ها: توان بخشي و بازنگري” است.

در توضيحات اين نمايشگاه آمده است: اگرچه امروزه با مرمت و بازسازي پايتخت و تخريب بناهاي قديمي ، نسل هاي جديد خاطره زيادي از تهران قديم ندارند اما تصاوير بازمانده از بناهاي قديمي پايتخت ، به ويژه دروازه هاي زيبا با معماري هنري تهران قديم هنوز جذاب و به ياد ماندني است. اين يك سند تاريخي درباره نامه هايي است كه هنوز هم در بعضي خيابان ها و مكان هاي تهران به يادگار مانده است.

عناويني مانند دروازه دولت ، دروازه شميران ، دروازه كازوين و دروازه غار هنوز هم در تهران گفته مي شود و نمايشگاه دروازه تهران تصاوير زيبايي از دروازه هاي قديمي پايتخت از جمله خراسان ، گلهاك ، شاه عبدالعظيم ، يوسف آباد ، پشترا ، دولت و گمرك ارائه مي دهد. او هاني آباد و همچنين خيابانها و ساختمانهاي ديگر را ديد و از آن لذت برد.

نمايشگاه دروازه تهران در صفحه اينستاگرام فرهنگسراي امام در امام (ره) در دسترس خواهد بود. فرهنگسرا از 28 مه تا 5 ژوئن. اين نمايشگاه با مشاركت آتليه عكاسي شهر برگزار شد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/05/دروازه-طهرون-را-ببينيد-مجله-زنده-خبر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.