گام بلند رقيب استقلال به سوي قهرماني

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

گام بلند رقيب استقلال به سوي قهرماني

۶ بازديد

به گزارش خبرگزاري مجله زنده خبري ، در هفته بيست و هشتم رقابت هاي ليگ حرفه اي عربستان ، تيم فوتبال الهلال براي تثبيت برتري و حفظ برتري 4 امتيازي با الشباب به الاهلي رفت و در جذابيت و مسابقه يك طرفه ، با امتياز 5 بر 1. در اين ديدار الهلال يك گل زودهنگام …

گام بلند رقيب استقلال به سوي قهرماني https://livemag.ir/2021/05/گام-بلند-رقيب-استقلال-به-سوي-قهرماني/ https://livemag.ir/2021/05/گام-بلند-رقيب-استقلال-به-سوي-قهرماني/#respond مجله زنده خبري Thu, 20 May 2021 06:01:47 0000 ورزش و نشاط https://livemag.ir/2021/05/گام-بلند-رقيب-استقلال-به-سوي-قهرماني/ به گزارش خبرگزاري مجله زنده خبري ، در هفته بيست و هشتم رقابت هاي ليگ حرفه اي عربستان ، تيم فوتبال الهلال براي تثبيت برتري و حفظ برتري 4 امتيازي با الشباب به الاهلي رفت و در جذابيت و مسابقه يك طرفه ، با امتياز 5 بر 1. در اين ديدار الهلال يك گل زودهنگام …

به گزارش خبرگزاري مجله زنده خبري ، در هفته بيست و هشتم رقابت هاي ليگ حرفه اي عربستان ، تيم فوتبال الهلال براي تثبيت برتري و حفظ برتري 4 امتيازي با الشباب به الاهلي رفت و در جذابيت و مسابقه يك طرفه ، با امتياز 5 بر 1.

در اين ديدار الهلال يك گل زودهنگام به ثمر رساند. در دقيقه 15 ، يك ضربه كرنر توسط سباستين جيووينكو به سمت دروازه ، پس از مدافعان الاهلي ، به سالم الدوساري رسيد و بازيكن با ضربه محكم قوس محمد الوايز را لرزاند ، پس از پرتاب توپ با پاي راست او

در دقيقه 32 اشتباه عجيب معتز الحساوي توپ را به بافتيمبي گوميس رساند و مهاجم فرانسوي آبي هاي رياض با فاصله چند متري از دروازه حريف يك بر يك شد. او به دروازه برخورد كرد و در عوض گوميس با ضربه به سر در خالي الاهلي را باز كرد.

در دقيقه 39 اين بار اشتباه لوبمير فيسا الاهلي را كاملا نابود كرد. ريباند و پاس گوميس به ژووينكو باعث شد تا هافبك ايتاليايي الهلال با دروازه بان حريف مبارزه كند كه وي پس از دريبل از ال اووز توپ را به سالم الدوساري پاس داد و ضربه اين بازيكن به دروازه معتز الحساوي برخورد كرد. با باز كردن بازوبند كاپيتاني ، كاپيتان الاهلي از بازي اخراج شد تا شب تمام بشه.

بافتيمبي گوميس پشت پنالتي ايستاد و آن را با وجود حركت ال اوويس به گل سوم تيمش تبديل كرد. در نيمه دوم الهلال دو بار ديگر توسط صالح الشهري به ثمر رسيد و در مقابل تك گل عبدالرحمن گريب با نتيجه 5 بر 1 الاهلي را شكست داد و گامي بلند به سوي قهرماني برداشت.

الهلال با اين پيروزي شيرين 55 امتياز و اختلاف 4 امتيازي با الشباب كسب كرد ، در دو هفته مانده به پايان اين فصل از رقابت هاي ليگ حرفه اي عربستان ، در آستانه كسب عنوان قهرماني قرار گرفت. الهلال حريف استقلال در مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا است.

258 251

https://livemag.ir/2021/05/گام-بلند-رقيب-استقلال-به-سوي-قهرماني/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.