21 تأثيرگذار برتر تناسب اندام براي الهام بخشيدن به شما در شكل گيري اين تابستان

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

21 تأثيرگذار برتر تناسب اندام براي الهام بخشيدن به شما در شكل گيري اين تابستان

در دهه گذشته ، انفجار تدريجي تأثيرگذار در رسانه هاي اجتماعي رخ داده است ، افرادي كه هر روز ميليون ها نفر را الهام مي دهند. اين تأثيرگذارها پست هايي را منتشر كرده اند كه طيف گسترده اي از ژانرها را پوشش مي دهد ، اما تناسب اندام يكي از محبوبيت هايي است كه از …

21 تأثيرگذار برتر تناسب اندام براي الهام بخشيدن به شما در شكل گيري اين تابستان https://hillbilly.ir/21-تأثيرگذار-برتر-تناسب-اندام-براي-الهام/ https://hillbilly.ir/21-تأثيرگذار-برتر-تناسب-اندام-براي-الهام/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 18 May 2021 20:28:07 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/21-تأثيرگذار-برتر-تناسب-اندام-براي-الهام/

21 تأثيرگذار برتر تناسب اندام براي الهام بخشيدن به شما در شكل گيري اين تابستان

در دهه گذشته ، انفجار تدريجي تأثيرگذار در رسانه هاي اجتماعي رخ داده است ، افرادي كه هر روز ميليون ها نفر را الهام مي دهند. اين تأثيرگذارها پست هايي را منتشر كرده اند كه طيف گسترده اي از ژانرها را پوشش مي دهد ، اما تناسب اندام يكي از محبوبيت هايي است كه از …

21 تأثيرگذار برتر تناسب اندام براي الهام بخشيدن به شما در شكل گيري اين تابستان

21 تأثيرگذار برتر تناسب اندام براي الهام بخشيدن به شما در شكل گيري اين تابستان

اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "21 تأثيرگذار برتر تناسب اندام براي الهام بخشيدن به شما در شكل گيري اين تابستان" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

در دهه گذشته ، انفجار تدريجي تأثيرگذار در رسانه هاي اجتماعي رخ داده است ، افرادي كه هر روز ميليون ها نفر را الهام مي دهند. اين تأثيرگذارها پست هايي را منتشر كرده اند كه طيف گسترده اي از ژانرها را پوشش مي دهد ، اما تناسب اندام يكي از محبوبيت هايي است كه از ابتدا همچنان محبوب بوده است. ما با ديدن تأثيرگذارهاي مناسب و سالم به ما نشان مي دهيم كه به دليل تمرينات ورزشي و تناسب اندام ، ظاهر آنها را نشان مي دهند. در واقع ، افراد تأثيرگذار در تناسب اندام مي توانند حتي براي مدت كوتاهي بي حال ترين سيب زميني هاي نيمكت را به ورزش تحريك كنند و از سلامتي آنها تقليد كنند.

مطمئناً ، بسياري از افراد تأثيرگذار در تناسب اندام كه ما اوقات خود را در اينستاگرام تحسين مي كنيم ، زندگي پر مشغله اي در خارج از سالن ورزشي دارند. محبوب ترين تأثيرگذار تناسب اندام ، راك ، احتمالاً امروزه بيشتر به خاطر فعاليت سينمايي اش شناخته شده است تا فعاليت هايي كه در ابتدا انجام مي داد و باعث شد نام او را بدست آورند. با اين حال ، وقتي به تصاوير اينستاگرام او كه به اشتراك مي گذارد نگاه مي كنيد ، بديهي است كه تناسب اندام امروز نيز براي او حياتي است.

برندها مدت زيادي طول نكشيد تا توانايي كار با تأثيرگذارهاي تناسب اندام را تشخيص دهند (البته سوپراستارهاي بدنسازي از نظر مالي به غير از برجسته ترين مارك ها از ليگ خارج مي شوند.) در اين پست ، ما به برخي از تأثيرگذارترين افراد در اينستاگرام نگاه مي كنيم كه به طور منظم پست هاي مربوط به تناسب اندام را ارسال مي كنند.

21 تأثيرگذار برتر تناسب اندام براي الهام بخشيدن به شما:

دواين جانسون نام مستعار The Rock خود را زماني كه يك كشتي گير حرفه اي بود ايجاد كرد. وي هشت سال براي فدراسيون جهاني كشتي (WWF) كشتي گرفت و سپس به حرفه بازيگري روي آورد. وي عنوان خريد بيشترين تعداد تماشاچيان كشتي حرفه اي (WrestleMania XXVIII) را عنوان كرد. راك همچنين بازيكن فوتبال آمريكايي و بازيكن فوتبال كانادا بوده است.

با پوشش دنياي دوگانه فيلم ها / سرگرمي و كشتي / تناسب اندام ، حساب اينستاگرام دواين جانسون در حال حاضر چهارمين مورد دنبال كننده در جهان است. او اخيراً مشغول بازاريابي نوشيدني انرژي زا خود براي مخاطبان گسترده اينستاگرام خود است.

كانر مك گرگور يك رزمي كار حرفه اي مختلط ايرلندي و بوكسور حرفه اي است. او سابق قهرمان دو و سبك وزن و سبك وزن Ultimate Fighting Championship (UFC) و در حال حاضر # 6 در رده بندي سبك وزن UFC و # 15 در رده بندي پوند به پوند مردان UFC است. او اولين مبارز در تاريخ UFC است كه به طور همزمان در دو تقسيم وزن عناوين را دارد. پيش از پيوستن به UFC ، مك گرگور قهرمان سبك وزن و سبك وزن Cage Warriors بود.

مك گرگور از شش رويداد پردرآمد UFC براي فروش ، پنج عنوان تيتر زده است. مسابقه او با خبيب نورماگومدوف در UFC 229 به 2.4 ميليون خريد PPV منجر شد كه براي MMA يك ركورد محسوب مي شود و مسابقه بوكس او با فلويد مي ودر 4.3 ميليون خريد PPV در آمريكاي شمالي انجام داد كه اين دومين خريد بيشتر از گذشته است.

لوگان پل يك يوتيوب آمريكايي ، شخصيت اينترنتي ، بازيگر ، پادكست و بوكسور است. گرچه شايد بيشتر به دليل فعاليت در شبكه هاي اجتماعي و جنجال هاي مختلف مربوط به محتوايي كه به اشتراك گذاشته است شهرت دارد ، اما بسياري از پست ها و فيلم هاي اجتماعي او مربوط به بوكس و زمان كار براي آماده سازي براي دوره هاي خود است.

پاول اولين بازي خود را به عنوان يك بوكسور حرفه اي در اواخر سال 2019 در يك مسابقه با انگليس YouTuber KSI انجام داد. وي قرار است با فلويد مي ودر جونيور مبارزه كند. در يك دوره نمايشگاهي در 6 ژوئن 2021.

خبيب نورماگومدوف مروج ورزش هاي رزمي مختلط روسي است. او در مسابقات قهرماني Ultimate Fighting Championship كه در آن مسابقات قهرماني را از آوريل 2018 تا مارس 2021 برگزار كرد ، از همه برجسته بود و همين امر باعث شد وي با 29 برد و بدون باخت ، قهرمان طولاني ترين سلطنت سبك وزن UFC شود و با يك ركورد بدون شكست بازنشسته شود. وي در زمان بازنشستگي در رتبه 1 پوند بر پوند مردان UFC قرار گرفت.

وي سابقه فعاليت در رشته هاي سامبو ، جودو و كشتي را دارد.

فلويد مي ودر جونيور يك مروج بوكس حرفه اي آمريكايي و بوكسور حرفه اي سابق است. او بين سالهاي 1996 و 2015 پانزده عنوان بزرگ جهاني از جمله حلقه در پنج وزن ، قهرماني خطي در چهار وزن و بازنشسته بدون شكست را از آن خود كرد. قبل از حرفه اي شدن ، او در المپيك 1996 ، سه قهرماني دستكش طلاي آمريكا و قهرماني كشور در وزن پر ، مدال برنز در بخش پر وزن را به دست آورد.

انجمن نويسندگان بوكس آمريكا (BWAA) مي ودر را براي سال 2010 “مبارز دهه” ناميد. ESPN او را به عنوان بزرگترين بوكسور 25 كيلوگرم در 25 سال گذشته در سال 2016 معرفي كرد.

رايان گارسيا يك بوكسور حرفه اي آمريكايي است. او از ژانويه 2021 عنوان سبك وزن ميان دوره اي WBC را در اختيار دارد. مجله Ring و هيئت رتبه بندي بوكس بين المللي او را به عنوان سومين وزن سبك فعال فعال جهان رتبه بندي مي كنند.

گارسيا در 9 ژوئن 2016 حرفه اي شد. پيش از آن ، او ركورد آماتور 15-15 215 را جمع كرده بود و 15 بار قهرمان آماتور ملي بود. اولين مسابقه حرفه اي او برابر ادگار Meza در Tijuana بود كه با يك TKO برنده شد.

“آيكون Twerk” متولد اوكراين كه خود اوكرايني نام دارد ، ميزبان كلاسها و كلاسهايي است كه حول جنبش رقص انگيز تحريك آميز برگزار مي شود ، و مشغول توئرك هستند. او حتي در اوايل سال 2020 ، قبل از ورود COVID19 به “تور Twerk” رفت.

توانايي هاي twerking او با داشتن 8.3 ميليون فالوور اينستاگرام و 1.22 ميليون مشترك در كانال YouTube خود ، او را به يك سوپراستار شبكه اجتماعي تبديل كرده است.

آنتوني جوشوا بوكسور حرفه اي انگليسي است. او دو بار قهرمان سنگين وزن جهان شده است و از دسامبر 2019 عناوين WBA (Super) ، IBF ، WBO و IBO را در اختيار داشته است ، و قبلاً اين مسابقات را بين 2016 و ژوئن 2019 انجام داده بود. او همچنين از سال 2015 داراي عناوين سنگين وزن انگليس و مشترك المنافع بود. تا سال 2016

جوشوا قبل از حرفه اي شدن در سال 2013 در المپيك 2012 مدال طلا را از آن خود كرد. او تنها دومين بوكسور بريتانيايي (و اولين سنگين وزن انگليس) است كه هم توسط المپيك و هم توسط يك سازمان تحريم كننده حرفه اي موفق به كسب مدال طلا در المپيك و يك عنوان جهاني شده است.

سهيل خان بازيگر فيلم هندي ، كارآفرين تناسب اندام و YouTuber است. بيشتر پست هاي اجتماعي او بر تناسب اندام تأكيد دارند و بيوگرافي اينستاگرام او او را به عنوان نماد تناسب اندام و جواني هند توصيف مي كند. وي آگاهي از تناسب اندام را افزايش داده و از چندين نهاد معتبر در بمبئي جايزه گرفته است. وي 8.1 ميليون دنبال كننده در اينستاگرام و 2.82 ميليون مشترك در كانال YouTube خود دارد.

بيست سال پيش ، او با رويايي به نمايندگي از هند به عنوان يك بدنساز حرفه اي وارد بمبئي شد و شروع به آموزش كرد. زندگي او هنگامي كه N. Chandra ، كارگردان بسيار مورد احترام باليوود ، براي بازي در نقش اصلي فيلم پرستش “سبك” ، با او قرارداد امضا كرد ، يك چرخش غافلگيرانه رخ داد.

Saúl “Canelo” vlvarez يك بوكسور حرفه اي مكزيكي است كه در چهار وزن از سبك وزن متوسط ​​تا سبك وزن به مقام قهرماني جهان دست يافته است. وي از سال 2020 تاكنون عناوين جهاني فوق سنگين وزن WBA (سوپر) ، WBC و مجله Ring را در اختيار دارد.

vlvarez در سن 15 سالگي حرفه اي شد زيرا مربيان او در آن زمان نتوانستند حريفان خردسال مناسبي براي او پيدا كنند. سوابق بوكس حرفه اي وي نشان مي دهد كه او 55 پيروزي (37 برد با ناك اوت و 18 پيروزي با تصميم) و تنها يك باخت داشته است (با تصميم مقابل فلويد مي ودر در سال 2013).

عدنان شيخ در صفحه اينستاگرام خود خود را به عنوان يك مدل تناسب اندام و فريبنده تناسب اندام توصيف مي كند. شيخ مستقر در بمبئي 8.4 ميليون دنبال كننده در اينستاگرام دارد. اگرچه او مشتركان كمتري در YouTube ، 300K دارد ، اما اين امكان را براي او فراهم مي كند تا فيلم هايي مانند How I Stay Stay In Remezan و كل كل تمرينات بدن در Lockdown را به اشتراك بگذارد.

مايك تايسون احتمالاً يكي از شناخته شده ترين و بحث برانگيزترين شخصيت هاي بوكس است. او كه به Iron Mike معروف بود ، از سال 1985 تا 2005 يك بوكسور حرفه اي آمريكايي بود. او همچنين در آخرين دوره فعاليت خود به عنوان “بدترين مرد روي سياره” شناخته مي شد.

تايسون ركورددار جوانترين بوكسور برنده يك عنوان سنگين وزن است. وي اولين بوكسور سنگين وزن بود كه به طور همزمان عناوين WBA ، WBC و IBF را در اختيار داشت. با وجود گذراندن مدت زمان زنداني در زندان بين سالهاي 1992 و 1995 ، تايسون موفق شد عناوين WBA و WBC خود را دوباره بدست آورد. Sky Sports او را “شايد وحشي ترين مبارز براي ورود به يك حلقه حرفه اي” توصيف كرد.

تامي همبرو به زنان مي آموزد كه چگونه براي اهداف خود آموزش ببينند و از غذا به عنوان سوخت استفاده كنند تا در جهت قوي تر ، سالم تر و شادتر بودن كار كنند. او قبل از تولد پسر اولش گرگ در سال 2015 ، نام تجاري شخصي خود را در اينستاگرام راه اندازي كرد.

تامي چند سال گذشته را براي تكميل تكنيك هاي تمريني و برنامه هاي تغذيه اي خود گذرانده و در طي اين مدت دو بارداري را انجام داده است. طرفدارانش به او الهام مي دهند تا فشار بيشتر را ادامه دهد. او اميدوار است كه با به اشتراك گذاشتن دانش ، تجربيات و تخصص بازپرداخت كند تا آنها را ترغيب كند و قدم بعدي را در سالن بدنسازي بردارند.

كاتيا هنري يك مدل تناسب اندام است كه پس از فهميدن پست هاي خود افراد را براي رفتن به ورزش ترغيب مي كند. وي وب سايت Workouts توسط كاتيا را تأسيس كرد و 8.1 ميليون فالوور اينستاگرام را با الهام از محتواي خود فرماندهي كرده است.

Workouts By Katya يك برند بين المللي بهداشت و تناسب اندام است كه براي كمك به زنان در ماه مه سال 2016 زنده شد. اين مكان براي برنامه هاي تمريني ، كتابهاي دستور العمل ، لباس فعال و هر چيز ديگري در اين مكان است.

رندي اورتن كشتي گير و بازيگر حرفه اي آمريكايي است كه در حال حاضر با WWE امضا شده و در آنجا با برند Raw هنرنمايي مي كند. بسياري او را يكي از بزرگترين كشتي گيران حرفه اي تمام ادوار مي دانند. او 10 بار مسابقات قهرماني دبليو دبليو اي و چهار بار قهرماني دبليو دبليو اي 4 بار قهرمان شده است.

WWE اورتن را به عنوان سومين پيروزي در مسابقات قهرماني جهان در تاريخ شناخته است ، با 14 سال.

Sascha Barboza بيشتر به عنوان تناسب اندام Sascha شناخته مي شود. او يك مربي تناسب اندام شخصي است كه توسط ISSA (انجمن بين المللي علوم ورزشي) با مطالعات در زمينه تغذيه ورزشي از فدراسيون بدن سازي اسپانيا و فوق ليسانس تناسب اندام مجاز شده است.

مردم او را مربي تناسب اندام ونزوئلا مي دانند. او پس از به دنيا آوردن اولين فرزندش در سايت هاي اجتماعي خود چالشي براي كاهش وزن در نظر گرفت. او هر دستور العمل و تمريناتي را كه براي ايجاد انگيزه در پيروان خود براي اتخاذ سبك زندگي تناسب اندام ثبت كرده است.

آماندا يك مربي شخصي و ستاره اينستاگرام است ، اصالتاً اهل كانادا است اما اكنون در لس آنجلس زندگي مي كند. او عشق خود به تناسب اندام را از مادرش ، كه به عنوان مربي بدنسازي و مربي شخصي كار مي كرد ، به ارث برد. وي در حالي كه در دبيرستان بود ، تمرينات خود را شروع كرد و در آنجا كار با وزنه را شروع كرد.

لي فيلم هاي ورزشي خود را در يوتيوب قرار مي دهد تا به افراد كمك كند تا بدنسازي كنند ، و بدنبال شكل گرفتن بدن خود هستند. او همچنين تصاويري از ورزش خود را در اينستاگرام منتشر مي كند ، و در مورد كارهاي معمول توصيه و راهنمايي مي كند. وي بيشتر به خاطر تمرينات پايين تنه شناخته مي شود – او براي حفظ شكل فعلي عضلات خود در اكثر روزها اسكات ، استپ آپ ، بلند كردن پا و لانگ انجام مي دهد.

عيسي وگاس يك مدل آرژانتيني است كه از محبوبيت خود در اينستاگرام براي تشويق مردم به داشتن يك سبك زندگي سالم استفاده مي كند. او از كودكي هميشه علاقه مند به مدل سازي و تمرينات كراس فيت بوده است. او اكنون در مكزيك زندگي مي كند.

او تصاوير و فيلم هاي مربوط به كار خود را در حساب محبوب اينستاگرام خود آپلود مي كند ، جايي كه 7.8 ميليون دنبال كننده دارد.

آندره ديو يك مدل تناسب اندام مستقر در رومانيايي لندن است كه از 17 سالگي در مسابقات مانند ميامي پرو كه در سال 2011 برنده شد شركت مي كند. او هميشه تناسب اندام نداشته است و وقتي جوان بود ، آشغال مي خورد در تمام طول روز غذا و بازي هاي ويديويي بازي كرد. اما با افزايش وزن و آزار و اذيت در دبيرستان ، اعتماد به نفس او پايين آمد. او فهميد كه بايد كاري در اين مورد انجام دهد و بنابراين وارد دنياي تناسب اندام شد.

او به يك مدل تناسب اندام موفق تبديل شد و در بسياري از تبليغات مارك هاي لباس و پوشاك تناسب اندام ديده مي شود.

بردلي مارتين ستاره رسانه هاي اجتماعي آمريكايي ، رقيب فيزيك و گورو تناسب اندام است. وي از 15 سالگي تمرينات خود را در سالن ورزشي آغاز كرد. مارتين برنامه هاي تمريني خود را در ژانويه 2006 ايجاد كرد ، اگرچه طول كشيد تا 2014 در جهان تناسب اندام به رسميت شناخته شود.

او يك كانال ويديويي تناسب اندام در يوتيوب افتتاح كرد و تمرينات ورزشي و فيلم هاي “روز كامل غذا خوردن” را به مردم نشان داد.

جو ليندر يك ورزشكار تناسب اندام آلماني است كه به دليل هيكل پاره و زيبايي دارد. او پروفايل هاي آنلاين مختلفي را ايجاد كرده است كه در آن به اشتراك مشاوره آموزش ، تغذيه و مكمل مي پردازد. ليندنر با حجم بالا تمرين مي كند و تمرينات او معمولاً از مجموعه هاي مختلفي تشكيل شده است. با اين حال ، گاهي اوقات ، با انجام تكرارها و ست هاي كم ، تمرينات خود را تغيير مي دهد تا با وزنه هاي فوق العاده سنگين تمرين كند.


https://hillbilly.ir/21-تأثيرگذار-برتر-تناسب-اندام-براي-الهام/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.