پرداخت حقوق اقشار مستمري بگير و اعتبار كالاهاي اساسي در اولويت قرار مي‌گيرد

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

نايب رئيس كميته برنامه و بودجه مجلس از توافق كميته با سازمان برنامه و سازمان هدفمندي يارانه ها براي اولويت پرداخت حقوق بازنشستگي ، مزاياي اجتماعي ، كميته امداد و اعتبار كالاهاي اساسي و گندم خبر داد. حجت الاسلا سيدمحمدرضا ميرتاجا الديني در گفت وگو با مجله زنده خبري ، با اشاره به جلسه كميته …

پرداخت حقوق اقشار مستمري بگير و اعتبار كالاهاي اساسي در اولويت قرار مي‌گيرد https://livemag.ir/2021/05/پرداخت-حقوق-اقشار-مستمري-بگير-و-اعتبار/ https://livemag.ir/2021/05/پرداخت-حقوق-اقشار-مستمري-بگير-و-اعتبار/#respond مجله زنده خبري Sun, 23 May 2021 13:46:37 0000 اقتصادي https://livemag.ir/2021/05/پرداخت-حقوق-اقشار-مستمري-بگير-و-اعتبار/ نايب رئيس كميته برنامه و بودجه مجلس از توافق كميته با سازمان برنامه و سازمان هدفمندي يارانه ها براي اولويت پرداخت حقوق بازنشستگي ، مزاياي اجتماعي ، كميته امداد و اعتبار كالاهاي اساسي و گندم خبر داد. حجت الاسلا سيدمحمدرضا ميرتاجا الديني در گفت وگو با مجله زنده خبري ، با اشاره به جلسه كميته …

نايب رئيس كميته برنامه و بودجه مجلس از توافق كميته با سازمان برنامه و سازمان هدفمندي يارانه ها براي اولويت پرداخت حقوق بازنشستگي ، مزاياي اجتماعي ، كميته امداد و اعتبار كالاهاي اساسي و گندم خبر داد.

حجت الاسلا سيدمحمدرضا ميرتاجا الديني در گفت وگو با مجله زنده خبري ، با اشاره به جلسه كميته برنامه و بودجه مجلس عصر امروز (يكشنبه) كه با حضور پورمحمدي معاون وزير برنامه ريزي و اقتصاد برگزار شد. سازمان بودجه و حاجتي ، رئيس سازمان هدفمندي يارانه ها گفتند: هزينه هاي سال 1399 در نظر گرفته شده است. يارانه هاي هدفمند و ميزان درآمد جمع آوري شده در سال جاري و نحوه تخصيص منابع براي هزينه هاي مشخص شده در قانون ، بسته به درجه آن پياده سازي.

وي به بررسي تحقق درآمدهاي مربوط به تبصره 14 و هدفمندسازي يارانه ها به عنوان موضوعات مهم در جلسه امروز اشاره كرد و خاطرنشان كرد: طبق گزارش سازمان برنامه و بودجه ، درآمد پيش بيني شده براي 2 ماه اول سال 1400. هرگز به طور كامل جمع آوري نمي شود و در ماه هاي آينده جبران مي شود.

ميرتاي الديني ادامه داد: بخشي از درآمد بودجه از محل فروش منابع نفتي تأمين مي شود و ارز دريافتي به بانك مركزي تعلق مي گيرد كه سال گذشته حدود يك و نيم ميليارد دلار از فروش منابع نفتي بود. بر اساس سياست هاي خود ، بانك مركزي به منظور انتقال منابع دريافتي به سازمان هدف براي دريافت يارانه ، به تدريج ارز را به بازار تزريق و آن را به ريال تبديل مي كند.

وي همچنين يادآور شد: در اين جلسه ، ما در مورد سازمان يارانه هاي هدفمند و سازمان برنامه و بودجه توافق كرديم كه اولويت ها را تا زمان دريافت منابع كامل تعيين كنيم و حقوق بازنشستگان ، تأمين اجتماعي ، كميسيون كمك ها و مبالغ اساسي را پرداخت كنيم. وام كالا گندم “پرداخت كامل و جبران موارد باقيمانده در تبصره 14 در ماههاي بعدي و پس از دريافت منابع كامل. همچنين تصميم گرفته شد گزارشهاي كامل تري ارائه شود و در جلسات آينده سازمان هدفمندي يارانه تصميمات لازم اتخاذ شود.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/05/پرداخت-حقوق-اقشار-مستمري-بگير-و-اعتبار/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.