اگر «همتي» جدي باشد! – مجله زنده خبري

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

اگر «همتي» جدي باشد! – مجله زنده خبري

۶ بازديد

برداشت من اين بود كه مردم عادي ، البته ، داوطلبان را اصلاً ارزيابي نمي كنند يا اصلاً ريشه آنها را نمي دانند ، اما اصل رقابت آنها بسيار جالب بود. پارامترهاي واضحي از انتخابات در نظر گرفته شده توسط مردم راي دهنده عادي براي نامزدها وجود داشت ، از جمله خوش تيپ ، خوش …

اگر «همتي» جدي باشد! – مجله زنده خبري https://livemag.ir/2021/06/اگر-همتي-جدي-باشد-مجله-زنده-خبري/ https://livemag.ir/2021/06/اگر-همتي-جدي-باشد-مجله-زنده-خبري/#respond مجله زنده خبري Wed, 02 Jun 2021 08:37:11 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/06/اگر-همتي-جدي-باشد-مجله-زنده-خبري/ برداشت من اين بود كه مردم عادي ، البته ، داوطلبان را اصلاً ارزيابي نمي كنند يا اصلاً ريشه آنها را نمي دانند ، اما اصل رقابت آنها بسيار جالب بود. پارامترهاي واضحي از انتخابات در نظر گرفته شده توسط مردم راي دهنده عادي براي نامزدها وجود داشت ، از جمله خوش تيپ ، خوش …

برداشت من اين بود كه مردم عادي ، البته ، داوطلبان را اصلاً ارزيابي نمي كنند يا اصلاً ريشه آنها را نمي دانند ، اما اصل رقابت آنها بسيار جالب بود. پارامترهاي واضحي از انتخابات در نظر گرفته شده توسط مردم راي دهنده عادي براي نامزدها وجود داشت ، از جمله خوش تيپ ، خوش تيپ ، صداقت ، حداقل از ظاهر ، اما با توجه به معيارهاي خاص خود ، تصاوير خدمت سربازي و شركت در جنگ يا دفاع از كشور. ، خانواده و مخصوصاً اينكه هميشه در كنار همسرش ديده شود و ….

بعداً ، با نگاهي به انتخابات اخير در اكثر كشورهاي جهان ، تقريباً نتيجه گرفت كه حتي فرانسه يا انگليس ، استراليا و نيوزيلند و حتي كشورهاي بلوك شرق سابق نيز كم و بيش از اين مدل ها در انتخابات استفاده مي كنند. بنابراين ، در يك كلام مي توان نتيجه گرفت كه يا همه استراتژيست ها و مديران انتخاباتي نامزدها در جهان از همان مدل ها براي مبارزات انتخاباتي خود ياد مي گيرند و از آنها استفاده مي كنند ، يا مردم به دليل تبليغات خشونت آميز آمريكايي ها مقلد شده اند.

اكنون ، براي محاسبه و طراحي يك كمپين تبليغاتي موثر با اين مقدمه و با توجه به آداب ايراني اسلامي ، سنت ها و فرهنگ يك نامزد با 3 ميليون بيننده با پارامترهاي مختلف و كارايي موثر ، از جمله:

الف ، بند اول ، “اصل رقابت”
B ، بند دوم ، “پارامترهاي ظاهر”
در ، از پاراگراف سوم ، “همگني الگوها”
T ، همان پاراگراف ، “ايراني – اسلامي”

چگونه بايد واقعاً تعريف و طراحي شود تا نتيجه موثر و مطلوب نامزد و رأي دهندگان تضمين شود؟
به نظر من آنچه اكنون اتفاق مي افتد و به روشي كلاسيك در حال رخ دادن است بسيار كسل كننده است و نه تنها كمكي به نامزدها نمي كند بلكه منجر به خستگي مخاطبان مي شود و نياز فوري به تغيير وجود دارد.
بنابراين ، مي خواهم خيلي كوتاه از ديدگاه استادي بگويم كه سالها تجربه در به حداقل رساندن آسيب ها ، خطرات و انواع خطرات و مديريت بحران هاي ناشي از آن و تبديل آنها به موقعيت ها و فرصت هاي سازنده دارد! با توجه به يادداشت قبلي شما در مورد مي توانم با خيال راحت بگويم اينجا
و با توجه به درك و استفاده از اطلاعات زيادي كه به آزمايشگاه چهار پاراگراف فوق آورده ام ، اگر آقاي همتي در تصميم خود براي رياست جمهوري جدي باشد ، در مدت زمان باقيمانده ، طراحي و اجراي يك كمپين موفق ، آنها مي توانند برنده باشيد!

* استاد نمونه مهندسي سازه ، زلزله و مديريت بحران كشور و بنيانگذار پايداري و مديريت بحران در ايران

https://livemag.ir/2021/06/اگر-همتي-جدي-باشد-مجله-زنده-خبري/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.