محتواي ويدئو بلندتر از كلمات است

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

محتواي ويدئو بلندتر از كلمات است

۵ بازديد

محتواي ويدئو بلندتر از كلمات است

سبك بازاريابي پر از محتوا جادوي خود را در بازاريابي ديجيتال از دست مي دهد و در نتيجه شركتهاي بيشتري با جعل روشهاي جديد براي داستان گويي به آنها پاسخ مي دهند. علاوه بر اين ، شركت ها با صريح تر ، رسميترين و واقع گرايانه تر شدن ، رويكرد بازاريابي ديجيتال خود را تغيير …

محتواي ويدئو بلندتر از كلمات است https://hillbilly.ir/محتواي-ويدئو-بلندتر-از-كلمات-است/ https://hillbilly.ir/محتواي-ويدئو-بلندتر-از-كلمات-است/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 30 May 2021 13:18:06 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing yahoo https://hillbilly.ir/محتواي-ويدئو-بلندتر-از-كلمات-است/

محتواي ويدئو بلندتر از كلمات است

سبك بازاريابي پر از محتوا جادوي خود را در بازاريابي ديجيتال از دست مي دهد و در نتيجه شركتهاي بيشتري با جعل روشهاي جديد براي داستان گويي به آنها پاسخ مي دهند. علاوه بر اين ، شركت ها با صريح تر ، رسميترين و واقع گرايانه تر شدن ، رويكرد بازاريابي ديجيتال خود را تغيير …

محتواي ويدئو بلندتر از كلمات است

سبك بازاريابي پر از محتوا جادوي خود را در بازاريابي ديجيتال از دست مي دهد و در نتيجه شركتهاي بيشتري با جعل روشهاي جديد براي داستان گويي به آنها پاسخ مي دهند. علاوه بر اين ، شركت ها با صريح تر ، رسميترين و واقع گرايانه تر شدن ، رويكرد بازاريابي ديجيتال خود را تغيير مي دهند. با تشكر از محتواي ويديويي – آينده بازاريابي محتواي ديجيتال!

در حال حاضر ، محتواي ويديويي در حال تغيير به محتواي متني است. تا همين اواخر ، محتواي متني بر عرصه بازاريابي ديجيتال حاكم بود. با اين حال ، از آنجا كه اين روزها اكثر مخاطبان آنلاين تماشاي فيلم ها را به جاي خواندن متن خسته كننده ترجيح مي دهند ، آخرين روند بازاريابي ديجيتال بيشتر به استراتژي بازاريابي محتوا با استفاده از فيلم هاي آنلاين متمركز است.

اعداد احمق نيستند:

طبق تحقيقات سيسكو ، ويديوها تا سال 2017 69٪ از ترافيك اينترنت را ايجاد مي كنند. علاوه بر اين ، اين مطالعه همچنين تأييد مي كند كه در سه سال آينده ترافيك ويديوي آنلاين تا 80٪ افزايش مي يابد. مطالعه ديگري كه توسط Nielsen انجام شده گزارش مي دهد كه متوسط ​​كاربر اينترنت هر ماه تقريباً 206 فيلم تماشا مي كند. اين مطالعه همچنين ادعا مي كند كه 64٪ از بازاريابان تمايل دارند بازاريابي ويديويي را در استراتژي بازاريابي ديجيتال خود بگنجانند. با توجه به شواهد يافته هاي فوق ، به راحتي مي توان نتيجه گرفت كه بازاريابي ويدئويي محتواي متني را از بين مي برد.

مزاياي بازاريابي محتواي ويديويي:

• فيلم ها را مي توان به راحتي جستجو كرد.

• پيام برند را به روشي سرگرم كننده منتقل كنيد.

• داده هاي صحنه ارائه شده توسط سايت هاي ميزبان ويدئو مانند YouTube مي تواند بينندگان مفيد در مورد رفتار مصرف كنندگان هدف را در اختيار بازاريابان قرار دهد.

• اين شانس را براي جستجوي مشتري به مشتري افزايش مي دهد.

• ارسال منظم فيلم ها در YouTube ، Bing يا Yahoo مي تواند رتبه بندي موتور جستجو براي مارك ها را افزايش دهد.

بازاريابي ويدئويي آنلاين در حال ظهور به عنوان ابزاري قدرتمند براي داستان سرايي نام تجاري است كه به مشتريان فرصت تعامل باورنكردني ارائه مي دهد. از آنجا كه ويدئوها يك حس بصري و شنيداري را به خود جلب مي كنند ، مخاطب را قادر مي سازد قسمت عمده اي از اطلاعات را حفظ كند. به عنوان مثال ، نگه داشتن پيام مارك تجاري كه توسط يك آگهي تلويزيوني منتقل مي شود آسان تر از نگه داشتن پيام تبليغاتي است. از اين رو ، فيلم ها واسطه اصلي براي برقراري ارتباط با نام تجاري و همچنين ارزش هاي تجاري هستند زيرا با ارائه يك تجربه غني تر و دقيق تر در مقايسه با رسانه هاي ديگر ، مي توانند به راحتي مشتري را جذب كنند.

علاوه بر اين ، بازاريابي ويديويي آنلاين ابزاري ايده آل براي انساني سازي مارك ها است. محتواي سمعي و بصري همراه با شوخ طبعي و احساسات به مارك هايي مي دهد كه در جلب توجه مصرف كنندگان بسيار كمك مي كنند. گفتن داستان يك برند از طريق ويدئو مي تواند يك روش موثر براي ايجاد آكورد مثبت در مخاطبان باشد. علاوه بر اين ، افزودن تصاوير خيره كننده و برجسته سازي افراد واقعي نيز به صورت آنلاين ارزش را به مخاطبان منتقل مي كند.

نكته اصلي ديگري كه بايد به خاطر بسپاريد اين است كه بازاريابي محتواي ويدئويي فقط براي مارك هاي بزرگ و محبوب نيست. حتي مشاغل كوچك نيز بايد از مزاياي خود بهره مند شوند. اگرچه بازاريابي محتواي ويدئويي در هند هنوز در مراحل ابتدايي است ، شركت هاي كوچك و بزرگ بودجه اي را به يك اندازه براي ادغام فيلم هاي آنلاين در استراتژي بازاريابي محتواي خود اختصاص مي دهند تا از آخرين روند بازاريابي ديجيتال استقبال كنند.

حركت به جلو: اجازه دهيد محتواي ويديويي شما صحبت كند!

با توجه به اينكه محتواي ويدئويي به عنوان رسانه ترجيحي بازاريابي ديجيتال در حال تكامل است ، شركت ها بايد از تأثير داستان گويي از طريق عناصر بصري آگاه باشند. زمان آن فرا رسيده است كه مارك ها آستين خود را بچرخانند تا محتواي ويديويي منحصر به فردي ايجاد كنند تا توجه مشتريان هدف را جلب كرده و ارتباط عاطفي واقعي با بينندگان برقرار كنند. در عين حال ، مارك ها نبايد اهميت تبليغ فيلم هاي خود را از طريق چندين كانال از جمله رسانه هاي اجتماعي فراموش كنند.

همه مواردي كه در نظر گرفته شده ، منطقي به نظر مي رسد كه فرض كنيم كه در عصر اطلاعات و سرگرمي ، مارك ها نمي توانند از اهميت محتواي ويدئويي چشم پوشي كنند زيرا با وارد كردن يك سري احساسات در بازي ، نقش اصلي را در سرگرمي و همچنين اطلاع رساني به مشتريان دارد. مارك هايي كه به محتواي ويدئويي علاقه ندارند ، نمي توانند از طريق هر بستر اينترنتي كه ممكن است براي تجارت آنها خطرناك باشد ، توليد سرنخ كنند.

https://hillbilly.ir/محتواي-ويدئو-بلندتر-از-كلمات-است/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.