تصميم نهايي عربستان درباره حج اعلام شد

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

تصميم نهايي عربستان درباره حج اعلام شد

۵ بازديد

به گزارش شفاف ، به نقل از گاردين ، ​​عربستان سعودي اعلام كرده است كه به دليل نگراني در مورد شيوع ويروس كرونا ، سفر زيارتي مكه امسال به 60 هزار زائر ساكن در اين كشور محدود خواهد شد. سال گذشته ، مقامات سعودي تعداد شركت كنندگان در حج را كاهش داده و با تعداد …

تصميم نهايي عربستان درباره حج اعلام شد https://online-mag.ir/2021/06/تصميم-نهايي-عربستان-درباره-حج-اعلام-شد/ مجله آنلاين Sun, 13 Jun 2021 13:30:46 0000 مجله هنري و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/06/تصميم-نهايي-عربستان-درباره-حج-اعلام-شد/ به گزارش شفاف ، به نقل از گاردين ، ​​عربستان سعودي اعلام كرده است كه به دليل نگراني در مورد شيوع ويروس كرونا ، سفر زيارتي مكه امسال به 60 هزار زائر ساكن در اين كشور محدود خواهد شد. سال گذشته ، مقامات سعودي تعداد شركت كنندگان در حج را كاهش داده و با تعداد …

به گزارش شفاف ، به نقل از گاردين ، ​​عربستان سعودي اعلام كرده است كه به دليل نگراني در مورد شيوع ويروس كرونا ، سفر زيارتي مكه امسال به 60 هزار زائر ساكن در اين كشور محدود خواهد شد.

سال گذشته ، مقامات سعودي تعداد شركت كنندگان در حج را كاهش داده و با تعداد كمي از حجاج به حج پرداختند.

بر اساس بيانيه اي كه روز شنبه از سوي استان هاي حج و عمره عربستان سعودي براي آژانس مطبوعاتي رسمي عربستان سعودي منتشر شد ، حج امسال در اواسط ماه جولاي نيز به افراد واكسينه شده بين 18 تا 65 سال محدود خواهد شد.

عربستان سعودي قبلاً با خطر نوع ديگري از ويروس كرونا مواجه بود ، كه باعث بيماري ويروسي به نام مرس و تقويت اقدامات بهداشت عمومي در زيارات مكه 2012 و 2013 شد.

در سالهاي اخير ، مقامات سعودي همچنين حجاج را از كشورهاي مبتلا به ابولا منع كرده اند.

از زمان شيوع ويروس كرونا در عربستان سعودي ، بيش از 462000 نفر آلوده شده و 7500 نفر بر اثر ويروس جان خود را از دست داده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.