بازاريابي ويديويي – چگونه مي توان با ويدئو تجارت خود را ارتقا داد

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

بازاريابي ويديويي – چگونه مي توان با ويدئو تجارت خود را ارتقا داد

با توجه به محبوبيت فيلم ها و نحوه استفاده از آنها براي بازاريابي انواع مختلف محصولات ، از جمله تلفن هاي همراه و دوربين هاي ديجيتال ، به راحتي مي توان گفت كه بازاريابي ويدئو بخشي مهم در هر طرح تجاري است. استفاده از ويدئو در اينترنت در چند سال گذشته رشد چشمگيري داشته است …

بازاريابي ويديويي – چگونه مي توان با ويدئو تجارت خود را ارتقا داد https://hillbilly.ir/بازاريابي-ويديويي-چگونه-مي-توان-با-ويد/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-ويديويي-چگونه-مي-توان-با-ويد/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 02 Jun 2021 18:17:59 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing youtube videos https://hillbilly.ir/بازاريابي-ويديويي-چگونه-مي-توان-با-ويد/

بازاريابي ويديويي – چگونه مي توان با ويدئو تجارت خود را ارتقا داد

با توجه به محبوبيت فيلم ها و نحوه استفاده از آنها براي بازاريابي انواع مختلف محصولات ، از جمله تلفن هاي همراه و دوربين هاي ديجيتال ، به راحتي مي توان گفت كه بازاريابي ويدئو بخشي مهم در هر طرح تجاري است. استفاده از ويدئو در اينترنت در چند سال گذشته رشد چشمگيري داشته است …

بازاريابي ويديويي – چگونه مي توان با ويدئو تجارت خود را ارتقا داد

با توجه به محبوبيت فيلم ها و نحوه استفاده از آنها براي بازاريابي انواع مختلف محصولات ، از جمله تلفن هاي همراه و دوربين هاي ديجيتال ، به راحتي مي توان گفت كه بازاريابي ويدئو بخشي مهم در هر طرح تجاري است.

استفاده از ويدئو در اينترنت در چند سال گذشته رشد چشمگيري داشته است و با استفاده از سايت هايي مانند YouTube ، ويدئو به جنبه اساسي فرايند بازاريابي براي مشاغل تبديل شده است. اما چگونه مي توانيد ويديو را در برنامه بازاريابي تجاري خود بگنجانيد؟

قبل از مراجعه به YouTube براي راهنمايي ، به نكات زير نگاهي بيندازيد:

1.) با تعريف آنچه مي خواهيد ويديوي شما به دست آورد شروع كنيد. ساده ترين راه براي تعيين اين ، انجام جستجوي YouTube است. محبوب ترين ويديوها را در زمينه خود كشف كنيد. بهترين فيلم ها به دو دسته آموزشي يا سرگرمي تقسيم مي شوند.

2.) نوع ويديويي را كه مي خواهيد درست كنيد انتخاب كنيد. انواع مختلفي وجود دارد و شما مي توانيد يكي از مواردي را انتخاب كنيد كه با كسب و كار يا محصول شما مطابقت داشته باشد. اين مي تواند شامل ويدئوها ، بررسي ها ، توصيفات يا فيلم هاي گفتني باشد.

3.) مكاني را كه مي خواهيد ويديو خود را تنظيم كنيد انتخاب كنيد. آيا مي خواهيد از ميكروفون خارجي خود استفاده كنيد؟ آيا مي خواهيد اين وظيفه را به خارج از كشور واگذار كنيد يا خودتان اين كار را انجام مي دهيد؟ همچنين تصميمات و چارچوب هاي مختلفي وجود دارد كه بايد در نظر گرفته شود.

4.) موضوع خود را انتخاب كنيد. در اينجا بسياري از امكانات مختلف وجود دارد ، از مسائل بهداشتي گرفته تا شايعات افراد مشهور ، تا وقايع كنوني. قطعاً بايد هنگام نوشتن موضوع خود احتياط كنيد ، زيرا ممكن است فيلم ها در موضوعات خاص به مرور زمان عامل علاقه خود را از دست بدهند.

5.) هنگامي كه موضوع خود را انتخاب كرديد ، آيا در مورد نويسنده موضوع تصميم گرفته ايد؟ آيا مي خواهيد توضيحي درباره ويدئوي خود بنويسيد يا مي خواهيد يك خلاصه سفارشي ايجاد كنيد؟ اگر مي خواهيد يك خلاصه شخصي سازي كنيد ، بايد مطمئن شويد كه جذاب است و حاوي تمام اطلاعاتي است كه بينندگان شما نياز دارند و مي خواهند بشنوند. و البته بايد توسط شما نوشته شود. همچنين تصميمات و چارچوب هاي مختلفي وجود دارد كه بايد در نظر گرفته شود.

6.) اكنون كه موضوع خود را انتخاب كرده ايد ، آيا در مورد قالب خود تصميم گرفته ايد؟ آيا مي خواهيد از قالب استاندارد YouTube استفاده كنيد يا مي خواهيد خود را ايجاد كنيد؟ اگر مي خواهيد ويديوي خود را بسازيد ، به انواع مختلف ويديوهاي YouTube نگاهي بيندازيد. ممكن است دريابيد كه مي توانيد با يك نوع قالب ، در مقايسه با نوع ديگر ، به راحتي آنچه را كه مي خواهيد به دست آوريد ، محقق كنيد. به عنوان مثال ، فيلم هاي تبليغاتي كوتاه تمايل دارند از فيلم ها با قالب كوتاه تر 30 ثانيه اي استفاده كنند ، در حالي كه در فيلم هاي آموزشي طولاني تر يا آموزشي از فيلم هاي طولاني تر با قالب 60 ثانيه استفاده مي شود.

7.) هنگامي كه در مورد قالب ويديو تصميم گرفتيد ، آيا در مورد عنوان خود تصميم گرفتيد؟ آيا در مورد توصيف خود تصميم گرفته ايد؟ آيا مي خواهيد از قالب استاندارد YouTube براي نام مستعار خود استفاده كنيد ، يا مي خواهيد خود را ايجاد كنيد؟ اگر مي خواهيد توصيف خود را ايجاد كنيد ، بايد مطمئن شويد كه جذاب است و حاوي تمام اطلاعاتي است كه بيننده به آن نياز دارد و مي خواهد بشنود.

8.) هنگامي كه در مورد قالب ، عنوان و شرح تصميم گرفتيد ، آيا در مورد پيام خود تصميم گرفتيد؟ پيام ويديويي شما از چه چيزهايي تشكيل شده است؟ ويدئو شما چه فايده اي دارد؟ آيا در مورد طول تصميم گرفته ايد؟ آيا قصد داريد موسيقي را در آن بگنجانيد؟ آيا حالت را انتخاب كرديد؟

بعد از اينكه همه اين تصميمات را گرفتيد ، مي خواهيد به قسمت ايجاد يك ويديو از حساب YouTube خود برويد و اكنون مي توانيد مراحل ويرايش را شروع كنيد. موسيقي را انتخاب كرديد؟ شما بايد مطمئن شويد كه هر انتخاب موسيقي كه استفاده مي كنيد مناسب است. آيا دوست داريد از صداهاي پس زمينه استفاده كنيد؟ آيا حالت را انتخاب كرديد؟ آيا احساسي را انتخاب كرديد؟ بيان چيست؟ وضوح چطور؟ فاصله را انتخاب كرديد؟ آيا قبلاً انتقالي اضافه كرده ايد؟ آيا تصميم گرفته ايد تمركز كنيد؟ آيا تا به حال جلوه اي اضافه كرده ايد؟ آيا قبلاً روايتي را وارد كرده ايد؟ قالب صوتي را انتخاب كرديد؟ آيا مي خواهيد روايت را اضافه كنيد؟ آيا طول فيلم خود را انتخاب كرديد؟

9.) وقتي ويديو را تمام كرديد ، حاشيه نويسي اضافه كرديد؟ آيا اعتبار اضافه كرديد؟ يادداشتي اضافه كرديد؟

10.) آيا بعد از بارگذاري فيلم خود مخاطبي اضافه كرديد؟ اگر مخاطبي اضافه كرده ايد ، آيا زبان خود را انتخاب كرده ايد؟ آيا تنظيمات زباني اضافه كرديد؟ آيا وضعيت خود را انتخاب كرديد؟

https://hillbilly.ir/بازاريابي-ويديويي-چگونه-مي-توان-با-ويد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.