قديمي‌ترين بيمارستان ايران و چند درخواست اساسي از شوراي شهر ششم

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

رئيس بيمارستان چين ، قديمي ترين بيمارستان كشور ، با اشاره به دور ششم انتخابات مجلس در شهرها و روستاها ، گفت: به خصوص جامعه پس از بحران تاج. ” دكتر محمد طالب پور در مصاحبه با مجله آنلاينوي گفت: “شوراي شهر بايد به عنوان نهادي كه توسط مردم انتخاب شده است ، به ويژه …

قديمي‌ترين بيمارستان ايران و چند درخواست اساسي از شوراي شهر ششم https://online-mag.ir/2021/06/قديمي‌ترين-بيمارستان-ايران-و-چند-درخو/ مجله آنلاين Mon, 14 Jun 2021 03:06:47 0000 مجله تندرستي https://online-mag.ir/2021/06/قديمي‌ترين-بيمارستان-ايران-و-چند-درخو/ رئيس بيمارستان چين ، قديمي ترين بيمارستان كشور ، با اشاره به دور ششم انتخابات مجلس در شهرها و روستاها ، گفت: به خصوص جامعه پس از بحران تاج. ” دكتر محمد طالب پور در مصاحبه با مجله آنلاينوي گفت: “شوراي شهر بايد به عنوان نهادي كه توسط مردم انتخاب شده است ، به ويژه …

رئيس بيمارستان چين ، قديمي ترين بيمارستان كشور ، با اشاره به دور ششم انتخابات مجلس در شهرها و روستاها ، گفت: به خصوص جامعه پس از بحران تاج. ”

دكتر محمد طالب پور در مصاحبه با مجله آنلاينوي گفت: “شوراي شهر بايد به عنوان نهادي كه توسط مردم انتخاب شده است ، به ويژه پس از بحران كرونا ، نيازهاي بهداشتي و پزشكي واقعي جامعه را برآورده سازد.” بيمارستان سينا ، قديمي ترين بيمارستان تهران ، به دليل موقعيت فيزيكي و شلوغي مناطق شهر ، شعار پيشرفته ترين تجهيزات و مراقبت را دارد و شوراي روستا به شهر و در صورت وقوع زلزله يا موارد ديگر خدمات ارائه مي دهد. بحران لطفا آتش و حملات تروريستي را متوقف نكنيد. در حالت فوق تعداد مراجعه به بيمارستان سينا به عنوان يك بيمارستان قديمي زياد است و متأسفانه نمي توانيم خدمات را ارائه دهيم.

او افزود: “در آغاز بحران كرونا ، ما يك ICU با 150 تختخواب پيشنهاد كرديم كه به ما كمك زيادي كرد. با اين حال ، ما بزرگترين ICU در كشور هستيم و دوره هاي بسيار تخصصي ارائه مي دهيم. با وجود اين ، اين توانايي گسترش ICU را نداشت به بيش از 10 تختخواب. در حدي كه اعضاي شوراي شهر از كانالهاي بزرگتر و قدرتمندتر از اين نياز آگاه باشند ، اين امكانات بسيار عالي خواهد بود اگر بتوانيم آن را پيگيري كنيم. بر اساس برنامه ما ، بيمارستان چين 33000 متر فضا را ذخيره خواهد كرد براي تأمين نيازهاي اساسي بيمارستان تا 10 سال آينده بتواند نيازهاي جامعه را برآورده كند. درخواست من اين است كه بتوانم به يك مجموعه كامل بيمارستاني دسترسي پيدا كنم تا با پول ، از نيازهاي بيمار شرمنده نشوم و لازم نيست بيمار را به بيمارستان ديگري بفرستيد.

وي تأكيد كرد: “ما به ICU بيشتري احتياج داريم ، در بيمارستان جراحي مي كنيم و تعداد بيماران تصادفي و پرخطر كه نياز به ICU دارند بسيار زياد است ، از هر 3 بيمار يك نفر تحت عمل جراحي قرار مي گيرد. من به ICU نياز دارم.” در يك بيمارستان طبيعي ، اين نسبت مي تواند 1:10 باشد. بنابراين ، ما نياز به 150 تختخواب را تعريف مي كنيم و از مسئولان شوراي شهر مي خواهيم كه اين موضوع را تشخيص دهند و در حوزه قضايي خود اقدام كنند.

طالب پور با تأكيد بر لزوم تكميل فضاي نيمه تمام بيمارستان سينا گفت: “با توجه به موقعيت بيمارستان ، يكي از نيازهاي اصلي ما تأمين پاركينگ براي مشتريان است. در واقع ، شوراي شهر مي تواند با اين مشكل مقابله كند و نااميدي را كاهش دهد. براي مشتريان ما.” ما براي ايجاد موارد لازم به توافق و بودجه اصولي نياز داريم. برنامه ها و مكان ها و حل مشكلات پاركينگ ، اما آژانس هايي مانند شوراي شهر مي گويند كه اقدامات مناسب باعث ايجاد بار ترافيكي در اين قسمت از شهر مي شود.

وي در ادامه اظهار داشت: بخش ديگري از مأموريت شوراي شهر تضمين ايمني جسمي مردم تهران است كه تكميل بخشهايي مانند پرتودرماني در بيمارستان سينا و وضعيت آنها را در نظر دارند.

مدير بيمارستان سينا در تهران درباره توانايي اين شهر در مديريت شرايط بحراني مانند زمين لرزه گفت: “توانايي ما اكنون طبيعي است.” در اوج تاج ، تخت هاي اين بيماران پر است ، كار روزانه افراد به همان ميزان كاهش مي يابد و در صورت بروز بحران ، موارد بيشتري به آنها اضافه مي شود. براي اين وضعيت به پشتيبان خوبي نياز داريد. يكي از پشتيبان هاي خوب ، فضاي ايمن مانند پاركينگ بيمارستان است. مي تواند به بندهايي تبديل شود كه در صورت بحران مفيد باشد و از كار بيفتد. ساختاري كه ما در نظر گرفتيم مي تواند حدود 1000 تخت اضطراري را در يك پاركينگ تعريف كند. در صورت بحران ، مي توان پاركينگ در بخش را تعريف كرد. اقدامات كارشناسي انجام شده و اقدامات جدي لازم است. براي بخشهاي عادي ، بخش نيز بايد تكميل شود. در حال حاضر ، اين فقط توانايي ارائه اقدامات معمول را دارد.

در مورد تأثير طرح اصلاح سلامت در توسعه سيستم هاي بهداشتي و تختخوابي ، “تأمين امكانات و برخي از بازسازي بيمارستان هاي ما در اين طرح انجام شده است ، اما بيشتر اقدامات در اين طرح در شهر انجام شده است. امروز ، حقوق و درآمد پزشكان ما احتمالاً يك پنجم درآمد ده سال پيش است كه يك نقطه ضعف است. طرح تحول در ابتدا درآمد پزشكان را افزايش مي داد ، اما اكنون اين احتمال در حال كاهش است و بايد قدرت خريد كامل پزشكان دانشگاهي اختصاص داده شود.

طالب پور گفت: “مشكل بعدي بيماراني هستند كه 6٪ كسر را پرداخت مي كنند ، كه براي جراحي سنگين و سنگين ناچيز است ، اما اگر مردم بتوانند اين ميزان پرداخت را از بيماران كاهش دهند ، براي مردم بهتر است.” بخش دولتي انتقاد اين است كه با توجه به تورم در يكي دو سال گذشته اتفاق افتاده است ، اهداف اصلي طرح اصلاح بهداشت كاهش يافته است. با اين حال ، اين طرح در طي هشت سال گذشته بيمار را تسكين داده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.