نيازي به مديران وادراتي به شهرداري تهران نخواهد بود

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

نيازي به مديران وادراتي به شهرداري تهران نخواهد بود

۶ بازديد

رئيس ستاد انتخابات وحدت شوراي تهران با تأكيد بر اينكه توجه ليست شوراي وحدت در محدوده شهرداري است ، گفت: به غير از موارد استثنايي ، نيازي به روساي اداري شهرداري نخواهد بود. به گزارش مجله زنده خبري ، مرتضي طلايي در نشست خبري شوراي وحدت كه امروز (چهارشنبه) با حضور حسن بيادي و كنتي …

نيازي به مديران وادراتي به شهرداري تهران نخواهد بود https://livemag.ir/2021/06/نيازي-به-مديران-وادراتي-به-شهرداري-تهر/ https://livemag.ir/2021/06/نيازي-به-مديران-وادراتي-به-شهرداري-تهر/#respond مجله زنده خبري Wed, 16 Jun 2021 08:28:15 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/06/نيازي-به-مديران-وادراتي-به-شهرداري-تهر/ رئيس ستاد انتخابات وحدت شوراي تهران با تأكيد بر اينكه توجه ليست شوراي وحدت در محدوده شهرداري است ، گفت: به غير از موارد استثنايي ، نيازي به روساي اداري شهرداري نخواهد بود. به گزارش مجله زنده خبري ، مرتضي طلايي در نشست خبري شوراي وحدت كه امروز (چهارشنبه) با حضور حسن بيادي و كنتي …

رئيس ستاد انتخابات وحدت شوراي تهران با تأكيد بر اينكه توجه ليست شوراي وحدت در محدوده شهرداري است ، گفت: به غير از موارد استثنايي ، نيازي به روساي اداري شهرداري نخواهد بود.

به گزارش مجله زنده خبري ، مرتضي طلايي در نشست خبري شوراي وحدت كه امروز (چهارشنبه) با حضور حسن بيادي و كنتي نامزدهاي ليست اين شورا برگزار شد ، اظهار داشت: او به آنها خدمت مي كند. ما اميدواريم كه روز جمعه يك پيروزي قاطع براي آقاي رئيسي شاهد باشيم.

وحدت رئيس ستاد انتخابات تهران افزود: شهروندان تا چهار سال آينده سرنوشت نمايندگان منتخب خود را در روز جمعه ترك مي كنند. ليست منتشر شده توسط شوراي وحدت براي شوراي شهر متشكل از افراد متخصص و باتجربه است.

وي ادامه داد: رويكرد شوراي وحدت و ليست ارائه شده توسط آن اين است كه ظرفيت بالايي از نيروي انساني در شهرداري وجود دارد كه به درستي استفاده نشده است.

دبيركل جبهه هما تأكيد كرد: توجه ما معطوف به شهرداري است و جز در موارد استثنايي نيازي به روساي اداري در شهرداري نخواهد بود. توزيع عادلانه خدمات اشتغال در شهرداري بايد در يك كد انضباطي روشن و توضيح داده شود.

طلايي تأكيد كرد: توزيع خدمات و امكانات كارمندان شهرداري از جمله پاكبانان ، رانندگان تاكسي ، رانندگان اتوبوس و مترو كه از اعضاي سخت كوش شهرداري هستند و از نظر ايمني در محل كار ، بيمه ، امكانات و … مشكل دارند ، مي باشد. رويكرد شوراي وحدت و توجه ويژه به اين امر است. قشر مهم است.

وي با اشاره به مشاركت شهروندان در مديريت تهران افزود: مشاركت شهروندان در مديريت شهري زير صفر است. بودجه 1400 شهرداري تهران 50 هزار ميليارد تن است كه با نيمي از اين بودجه با مشاركت شهروندان قابل مديريت است. اين زباله ها به عنوان طلاي كثيف شناخته مي شود و براي توليد درآمد در جهان استفاده مي شود. اما در تهران جمع آوري آن هزينه دارد! همچنين 354 منطقه تهران بايد داراي 354 دولت محلي باشد كه اين يكي از خواسته هاي جدي شوراي چهارم براي تشكيل شوراي منطقه بود.

طلايي با اشاره به احياي بافت فرسوده گفت: با مشاركت شهروندان و صرف بودجه اندك ، مي توان در مدت زمان كوتاهي براي حل اين مشكل در پايتخت گام برداشت. حوزه حمل و نقل نيز از اين قاعده مستثني نبوده و مي توانيم با مشاركت شهروندان در جهت توسعه آن گام برداريم.

وي با اشاره به رهبري تهران گفت: “ما به دنبال شهر جزيره اي تهران نيستيم. در عوض ، سرمايه بايد توسط دولت شهر مديريت شود. كساني كه به ليست شوراي وحدت راي دهند چهار سال ضمانت خواهند داشت.

در جريان …

https://livemag.ir/2021/06/نيازي-به-مديران-وادراتي-به-شهرداري-تهر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.