نسل Z و منظور آنها براي ارتقا promote تجارت شما
فروشندگان تشويق مي شوند كه ياد بگيرند نسل Gen Z را بفهمند و از آن استقبال كنند. اين نسل احساس اجتماعي ، ترقي خواهي ، انرژي و اشتياق مي كند. آنها در تمام زندگي خود به اينترنت دسترسي دارند و از فن آوري زيادي برخوردار هستند. گرچه ممكن است آنها در حال حاضر مخاطب شما …
نسل Z و منظور آنها براي ارتقا promote تجارت شما https://hillbilly.ir/نسل-z-و-منظور-آنها-براي-ارتقا-promote-تجارت-شما/ https://hillbilly.ir/نسل-z-و-منظور-آنها-براي-ارتقا-promote-تجارت-شما/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 06 Jun 2021 18:50:02 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/نسل-z-و-منظور-آنها-براي-ارتقا-promote-تجارت-شما/
نسل Z و منظور آنها براي ارتقا promote تجارت شما
فروشندگان تشويق مي شوند كه ياد بگيرند نسل Gen Z را بفهمند و از آن استقبال كنند. اين نسل احساس اجتماعي ، ترقي خواهي ، انرژي و اشتياق مي كند. آنها در تمام زندگي خود به اينترنت دسترسي دارند و از فن آوري زيادي برخوردار هستند. گرچه ممكن است آنها در حال حاضر مخاطب شما …
نسل Z و منظور آنها براي ارتقا promote تجارت شما
فروشندگان تشويق مي شوند كه ياد بگيرند نسل Gen Z را بفهمند و از آن استقبال كنند. اين نسل احساس اجتماعي ، ترقي خواهي ، انرژي و اشتياق مي كند. آنها در تمام زندگي خود به اينترنت دسترسي دارند و از فن آوري زيادي برخوردار هستند. گرچه ممكن است آنها در حال حاضر مخاطب شما نباشند ، اما تا سال 2020 پاسخگو خواهند بود تقريبا نيمي از مشتريان. بنابراين مهم است كه با اين نسل ارتباط برقرار كنيد و روابطي را ايجاد كنيد كه پايدار باشد.
آنها آرزوي حقيقت و صداقت را دارند
اگرچه برقراري ارتباط براي ايجاد ارتباط با Generation Z مهم است ، اما تلاش براي نشان دادن يك روند جعلي و غير قابل اعتماد به نظر مي رسد ، وقتي سخت تلاش كنيد. اين جوانان مانند بزرگسالان رفتار مي كنند و اينگونه مي خواهند با آنها رفتار شود.
بازارياب ها به جاي تمركز بر گفتاري فعلي ، بايد مراقب روند ويروسي باشند. راه هاي جالب و منحصر به فردي را براي ادغام چنين روندهايي در كمپين بازاريابي خود براي ايجاد روابط پيدا كنيد.
صداقت ، شفافيت و صداقت از خصوصياتي است كه بايد اساساً تمرين شود. اگر مي خواهيم اين سه ويژگي مهم را تمرين كنيم ، رابطه بايد به روشي خاص انجام شود. شما بايد آماده باشيد كه نه تنها توجه آنها را به خود جلب كنيد بلكه براي رابطه خود با Generation Z ارزش قائل شويد.
مروري بر شبكه هاي اجتماعي
تأثير رسانه هاي اجتماعي هرگز در نسل Z اينگونه نبوده است. براي سالها ، روابط ، سلامتي و موفقيت مالي كليد سعادت بوده اند. با اين حال ، براي اين نسل ، رسانه هاي اجتماعي ارتباط مستقيمي با خوشبختي آنها دارند. اگر مي خواهيد از طريق اين بستر با آنها ارتباط برقرار كنيد ، بايد راههايي براي احساس قهرماني آنها پيدا كنيد.
جلوي ضربه را بگيريد
از بسياري جهات ، اين نسل احساس مي كند كه در يك جهان بد زندگي كرده اند. آنها جنگ ، افسردگي و تروريسم را بخشي از زندگي روزمره مي دانند. آنها نگران آينده هستند ، اما آماده انجام كاري هستند.
اين كار اثري مي خواهد كه در دنيا تأثير بگذارد. علاوه بر اين ، آنها مي خواهند محصولي را بخرند كه در محيط و جامعه تأثير بگذارد. آنها عاشق مارك هاي تأثيرگذار هستند و مي توانند آن را ثابت كنند.
Generation Z به محصولاتي متناسب با دلايل مهم خود نياز دارد. به آنها ابزاري بدهيد كه باعث شود آنها باور كنند دنيا را بهتر مي كنند. يك كمپين بازاريابي جديد راه اندازي كنيد كه بدون نشان دادن ارزش مي دهد.
اهرم ديداري
مصرف كننده متوسط اين نسل صدها هزار تبليغ را قبل از رسيدن به سن 15 سالگي مشاهده خواهد كرد. البته ، آنها مي دانند كه چگونه موارد مهم را مشخص كنند. بنابراين ، هدف ايجاد يك فضاي داخلي راحت است كه بتواند به روشي كارآمد و سريع به Generation Z متصل شود.
بسياري از مارك ها دريافته اند كه يكي از بهترين راه ها براي دستيابي به اين هدف استفاده از GIF است. اينها به اين دليل كار مي كنند كه همه با آنها در ارتباط هستند. GIF كوتاه است و كاملاً مناسب فيلتر كردن آن براي تصميم گيري است.
به ساخت نام تجاري كمك مي كند
نسل Z در آنجا ايستاد و به نظر مي رسيد هزاران سال پس از فارغ التحصيلي از دانشگاه براي يافتن كار تلاش مي كند. بنابراين ، آنها به خوبي از اهميت يافتن شغل با ارزش در اسرع وقت آگاه هستند.
اين نسل از فروش اجناس با پنج و يك سكه در سطح محلي راضي نيستند. در عوض آنها پول خود را داوطلبانه براي ساخت كشتي هاي آنلاين و سفير شدن خرج مي كنند. آنها هميشه به دنبال راه هايي براي ساختن نام تجاري خود هستند.
از آنها دعوت كنيد تا به مارك شما بيايند زيرا آنها به تنهايي كار مي كنند. كمپين هاي رسانه هاي اجتماعي ، سفيران شبكه هاي اجتماعي و گروه هاي متمركز مجازي به آنها احساس مي كند كه به برند شما معرفي مي شوند. با اطمينان از حضور آنلاين آنها ، وفاداري آنها تضمين مي شود.
Generation Z يك گروه كاملا واقعي است. آنها دائما به دنبال راه حل هاي جديد هستند. تا زماني كه آنها را تماشا مي كنيد و ياد مي گيريد به زبان آنها صحبت كنيد ، آنها آماده همكاري با نام تجاري شما خواهند بود.
https://hillbilly.ir/نسل-z-و-منظور-آنها-براي-ارتقا-promote-تجارت-شما/feed/ 0