فاز دوم آزادراه تهران-شمال به كجا رسيد؟

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

فاز دوم آزادراه تهران-شمال به كجا رسيد؟

۴ بازديد

با توجه به اينكه دولت يازدهم قول داده است نيمي از فاز دوم بزرگراه تهران – شمال را در بهار امسال تحقق بخشد ، به نظر مي رسد اين قول محقق نخواهد شد و بايد ديد چه زماني اين اتفاق مي افتد. به گزارش مجله زنده خبري ، پس از افتتاح فاز اول بزرگراه تهران …

فاز دوم آزادراه تهران-شمال به كجا رسيد؟ https://livemag.ir/2021/06/فاز-دوم-آزادراه-تهران-شمال-به-كجا-رسيد؟/ https://livemag.ir/2021/06/فاز-دوم-آزادراه-تهران-شمال-به-كجا-رسيد؟/#respond مجله زنده خبري Sat, 19 Jun 2021 14:32:16 0000 اقتصادي https://livemag.ir/2021/06/فاز-دوم-آزادراه-تهران-شمال-به-كجا-رسيد؟/ با توجه به اينكه دولت يازدهم قول داده است نيمي از فاز دوم بزرگراه تهران – شمال را در بهار امسال تحقق بخشد ، به نظر مي رسد اين قول محقق نخواهد شد و بايد ديد چه زماني اين اتفاق مي افتد. به گزارش مجله زنده خبري ، پس از افتتاح فاز اول بزرگراه تهران …

با توجه به اينكه دولت يازدهم قول داده است نيمي از فاز دوم بزرگراه تهران – شمال را در بهار امسال تحقق بخشد ، به نظر مي رسد اين قول محقق نخواهد شد و بايد ديد چه زماني اين اتفاق مي افتد.

به گزارش مجله زنده خبري ، پس از افتتاح فاز اول بزرگراه تهران – شمال ، اتمام و بهره برداري از فاز دوم اين محور مهم بزرگراه در دستور كار دولت و پيمانكار آن قرار گرفت. در همين راستا ، در جلسات متعدد با حضور محمد اسلامي ، محمد بيكر نوبخت ، رئيس سازمان برنامه و بودجه ، مجبور شد بزرگراه تهران – شمال را در دو مرحله تمديد كند تا دسترسي عمومي به فاز دوم تسريع شود. باند غربي فاز دوم بزرگراه 22 كيلومتري تهران – شمال در جاده چالوس قرار بود در بهار سال جاري به بهره برداري برسد و سرانجام اين مرحله تكميل خواهد شد.

اما به نظر نمي رسد كه چنين باشد و از قبل و در آوريل امسال ، خيرالله خادمي – معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل – به مجله زنده خبري گفت كه با آغاز تابستان امسال ، تونل البرز و دسترسي آن از دو طرف كه حدوداً دو كيلومتر است و مرحله بعدي به بهره برداري مي رسد و باند غربي منطقه دوم بزرگراه تهران – شمال است ، اما اكنون مهلت تحقق اين قول فرا رسيده است تا پايان

روز گذشته ، حادمي هنگام بازديد از بزرگراه تهران به شمال گفت: تونل البرز شرقي به طول 6.5 كيلومتر ، يكي از طولاني ترين تونل هاي جاده اي در خاورميانه ، يكي از سخت ترين نقاط بزرگراه است و 94 درصد پيشرفت فيزيكي در آينده بسيار نزديك به بار ترافيك است.

وي افزود: تونل شرق البرز و جاده هاي دسترسي به طول 7.5 كيلومتر در دو طرف ، به عنوان يكي از طولاني ترين تونل هاي جاده اي در خاورميانه يكي از سخت ترين قسمتهاي عملياتي منطقه دوم اين بزرگراه است و هم اكنون با 94 درصد پيشرفت فيزيكي نهايي اجرا مي شود. براي تسهيل تردد و اطمينان از ترافيك روان ، اين تونل در آينده بسيار نزديك به بهره برداري مي رسد.

معاون وزير راه و شهرسازي همچنين از 2.350 ميليارد تن اعتبار براي تكميل مسير در منطقه دوم بزرگراه تهران – شمال خبر داد و گفت: 570 ميليارد تن براي تكميل عمليات اجرايي در تونل البرز شرقي و اتصال مسير به جاده چالوس ما به يك وام به دلار آمريكا نياز داريم.

قسمت بعدي حتي 50٪ فاز دوم بزرگراه تهران – شمال تا پايان بهار امسال به اتمام نمي رسد و بايد ديد كه اين قول تا كي محقق مي شود.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/06/فاز-دوم-آزادراه-تهران-شمال-به-كجا-رسيد؟/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.