به گزارش آنلاين نيوز ، پس از انتخاب آيت الله رئيسي توسط مردم به عنوان هشتمين رئيس جمهوري اسلامي ايران ، نماينده ولي فقيه در خراسان رضوي با ارسال پيامي انتخاب وي را تبريك گفت. متن پيام به شرح زير است: انتخاب شرافتمندانه جناب عالي به عنوان مدير اجرايي امر مقدس جمهوري اسلامي ايران در …

تبريك آيت‌الله علم‌الهدي به رئيس جمهور منتخب – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://livemag.ir/2021/06/تبريك-آيت‌الله-علم‌الهدي-به-رئيس-جمه/ https://livemag.ir/2021/06/تبريك-آيت‌الله-علم‌الهدي-به-رئيس-جمه/#respond مجله زنده خبري Sun, 20 Jun 2021 09:05:48 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/06/تبريك-آيت‌الله-علم‌الهدي-به-رئيس-جمه/ به گزارش آنلاين نيوز ، پس از انتخاب آيت الله رئيسي توسط مردم به عنوان هشتمين رئيس جمهوري اسلامي ايران ، نماينده ولي فقيه در خراسان رضوي با ارسال پيامي انتخاب وي را تبريك گفت. متن پيام به شرح زير است: انتخاب شرافتمندانه جناب عالي به عنوان مدير اجرايي امر مقدس جمهوري اسلامي ايران در …

به گزارش آنلاين نيوز ، پس از انتخاب آيت الله رئيسي توسط مردم به عنوان هشتمين رئيس جمهوري اسلامي ايران ، نماينده ولي فقيه در خراسان رضوي با ارسال پيامي انتخاب وي را تبريك گفت.

متن پيام به شرح زير است: انتخاب شرافتمندانه جناب عالي به عنوان مدير اجرايي امر مقدس جمهوري اسلامي ايران در حضور رهبر معظم جمهوري اسلامي ايران العالي و عاليجناب تبريك مي گويم.

رأي مردم در اين انتخابات شخصي نبود ، در جبهه هاي انقلاب اسلامي بود و از امام و رهبري پيروي مي كرد. ارواح قرار داده شود در دهه عزت و ماه دي القاعده ، كه متعلق به امام هشتم است ، انتخاب رئيس جمهور هشتم ، كه نوكر اين آستان مقدس است ، پيامي دارد.

پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله و وسلم در حديث اين فرزند پسر شاگان قمي در كتاب “بيا ديگه محوطه“از اميرالمithمنين (عليه السلام) نقل شده است كه پيامبر فرمود:” اي علي أَنَا نَذِيرُ أُمَّتِي و أَنْتَ هَادِيهَاآنها گفتند: “يكي يكي از امام وقتي به امام هشتم رسيدند (مانند) به خصوصياتي اشاره كردند” و ععلي بُنُ مُوسَي مُعَبِّرُهَا وَ مُنْجِيهَا و طَارِدُ مُبْغِضِيهَا و مُدْنِي مُؤْمِنِيهَا“من رضا (ع) را دارم كه امت را از طريق مشكلات منتقل مي كند ، ناجي امت ، طرد شدن آنها دشمن و انتقام جو هستند و م theمنان را در امت به هم نزديك مي كنند

انتخاب افراد در اين دهه عزت ، با توجه به سابقه خدمت و اصالت شما در تربت امام هشتم (ع) و ولايت وي ، ممكن است اين پيام را به وجود آورد كه وجود امام مقدس سمانه الحج (عليه السلام) است شما براي انجام اين چهار ويژگي انتخاب كرده ايد.

تند و زننده با علم به اينكه من به اخلاص و تقواي شما افتخار مي كنم ، همراه با تمام امتيازات جناب عالي ، اميدوارم كه بتوانيد اين رسالت رضوي را انجام دهيد و خدمات ارزنده شما مي تواند رئيس جمهور را در خون شهدا در كشور جلب كند چشم مردم انقلابي اين كشور.

https://livemag.ir/2021/06/تبريك-آيت‌الله-علم‌الهدي-به-رئيس-جمه/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.