كتك زدن كارشناس بهداشت در تنگستان!

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

كتك زدن كارشناس بهداشت در تنگستان!

۵ بازديد

مجله زنده خبري / بوشهر رئيس شبكه بهداشت و درمان در تنگستان گفت: كارشناس بهداشت محيط در شهرستان تنگستان كه يكي از اصناف را مورد بازرسي قرار داده بود توسط متخلفان بهداشت عمومي مورد ضرب و شتم قرار گرفت. آدل موگاداس با اشاره به وضعيت قرمز در كرونا اظهار داشت: ديروز بازرس بهداشت محيط شبكه …

كتك زدن كارشناس بهداشت در تنگستان! https://livemag.ir/2021/06/كتك-زدن-كارشناس-بهداشت-در-تنگستان/ https://livemag.ir/2021/06/كتك-زدن-كارشناس-بهداشت-در-تنگستان/#respond مجله زنده خبري Wed, 23 Jun 2021 17:54:49 0000 سلامت و تندرستي https://livemag.ir/2021/06/كتك-زدن-كارشناس-بهداشت-در-تنگستان/ مجله زنده خبري / بوشهر رئيس شبكه بهداشت و درمان در تنگستان گفت: كارشناس بهداشت محيط در شهرستان تنگستان كه يكي از اصناف را مورد بازرسي قرار داده بود توسط متخلفان بهداشت عمومي مورد ضرب و شتم قرار گرفت. آدل موگاداس با اشاره به وضعيت قرمز در كرونا اظهار داشت: ديروز بازرس بهداشت محيط شبكه …

مجله زنده خبري / بوشهر رئيس شبكه بهداشت و درمان در تنگستان گفت: كارشناس بهداشت محيط در شهرستان تنگستان كه يكي از اصناف را مورد بازرسي قرار داده بود توسط متخلفان بهداشت عمومي مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

آدل موگاداس با اشاره به وضعيت قرمز در كرونا اظهار داشت: ديروز بازرس بهداشت محيط شبكه بهداشت كه با گيل هاي مشترك صنفي و صنفي ، معدني و بازرگاني در حال گشت زني بود تا مصوبات ستاد تاج ملي را تحقق بخشد ، پس از هشدار لازم “بهداشت و دعوت به رعايت نكات بهداشتي ، صاحبان يكي از انجمن ها بي رحمانه ملاقات مي كنند و هستند.

وي افزود: اين حادثه باعث ناراحتي نيروهاي بهداشتي و درماني شده است ، آنها از هيچ تلاشي براي سلامتي انسان دريغ نكرده اند و اكنون انتظار دارند مقامات مربوطه از تلاش هاي همكاران خود كه در سخت ترين شرايط جان خود را براي حفاظت از سلامت عمومي فدا مي كنند ، محافظت كنند. “

رئيس شبكه بهداشت و درمان در تنگستان افزود: مردم مي خواهند حق داشته باشند و آن اين است كه با تمام توان براي سلامتي خود گام بردارند ، اما سوال اين است كه چگونه مي توانند با مشكلات بهداشتي مردم قاطعانه برخورد كنند در حالي كه بازرسان شبكه بهداشت اين كار را نمي كنند امنيت داشته باشيد “متاسفم.

موكاداس گفت: ما سرباز هستيم و يك سرباز وظيفه خود را به خوبي مي داند. ما همچنين به مردم اطمينان مي دهيم كه هرگز تحت هيچ شرايطي براي حفظ سلامتي خود فداكاري نمي كنيم و آن را در عمل به آنها ثابت نمي كنيم.

وي خاطرنشان كرد: ما به سلامتي انسان ايستاده ايم به هر قيمتي ، چه مورد تهمت و نابودي قرار بگيريم و چه امروز بازرسان بهداشت محيط براي ايجاد رويه هاي بهداشتي ما را مورد ضرب و شتم قرار مي دهند.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/06/كتك-زدن-كارشناس-بهداشت-در-تنگستان/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.