Amway – فرهنگ ، يا يك مدل تجاري اصلي؟

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

Amway – فرهنگ ، يا يك مدل تجاري اصلي؟

۴ بازديد

Amway – فرهنگ ، يا يك مدل تجاري اصلي؟

از سوي مجله Forbes به عنوان يكي از بزرگترين شركتهاي خصوصي در ايالات متحده ذكر شده است ، Amway يكي از اولين سازمانهاي MLM بود. امروزه ، آموي بيش از 8 ميليارد دلار فروش جهاني دارد ، 13000 نفر شاغل دارد ، 3 ميليون توزيع كننده (يا اپراتور غيرانتفاعي) دارد ، 450 محصول دارد و …

Amway – فرهنگ ، يا يك مدل تجاري اصلي؟ https://hillbilly.ir/amway-فرهنگ-،-يا-يك-مدل-تجاري-اصلي؟/ https://hillbilly.ir/amway-فرهنگ-،-يا-يك-مدل-تجاري-اصلي؟/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 29 Jun 2021 11:43:41 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing model https://hillbilly.ir/amway-فرهنگ-،-يا-يك-مدل-تجاري-اصلي؟/

Amway – فرهنگ ، يا يك مدل تجاري اصلي؟

از سوي مجله Forbes به عنوان يكي از بزرگترين شركتهاي خصوصي در ايالات متحده ذكر شده است ، Amway يكي از اولين سازمانهاي MLM بود. امروزه ، آموي بيش از 8 ميليارد دلار فروش جهاني دارد ، 13000 نفر شاغل دارد ، 3 ميليون توزيع كننده (يا اپراتور غيرانتفاعي) دارد ، 450 محصول دارد و …

Amway – فرهنگ ، يا يك مدل تجاري اصلي؟

از سوي مجله Forbes به عنوان يكي از بزرگترين شركتهاي خصوصي در ايالات متحده ذكر شده است ، Amway يكي از اولين سازمانهاي MLM بود. امروزه ، آموي بيش از 8 ميليارد دلار فروش جهاني دارد ، 13000 نفر شاغل دارد ، 3 ميليون توزيع كننده (يا اپراتور غيرانتفاعي) دارد ، 450 محصول دارد و در بيش از 90 كشور جهان فعاليت مي كند. براي دو پسري كه شروع به فروش جعبه هاي مواد غذايي Nutrilite كردند بد نيست! Amway به طور رسمي در سال 1959 راه اندازي شد. بنيانگذاران ، Rich deVos و Jay Van Andel ، همكلاسي و حتي همكار بودند. در سال 1949 ، آنها توزيع كنندگان كمكي داروهاي نوتريلي شدند و حدود يك جعبه فروختند. آنها همچنان با 5000 توزيع كننده در Nutrilite موفق هستند. اما آنها در اينجا متوقف نشدند. ون آندل و deVos به دنبال محصولات جديد براي فروش ، تأسيس مشاغل شخصي خود ، خريد قطعات از توليدكنندگان محصول بودند ، در سال 1972 كنترل Nutrilite را بدست آوردند و در سال 1994 مالكيت كامل را بدست آوردند. مانند همه سازمان هاي بزرگ ، Amway فرهنگ ، محيط و ارزش هاي خود را ارتقا مي دهد. اين عكس چه مشكلي دارد؟ از طرف ديگر: Amway يك شركت بزرگ با سابقه IBO ، مشتريان وفادار و يك خرده فروش بسيار معتبر است. قوي ترين مناطق رشد جهاني (اخيراً چين) نتيجه زمان بندي اين كشورها است. آنها همچنين به خوبي مورد استفاده قرار مي گيرند تا از علاقه فعلي به محصولات سبز و جهاني استفاده كنند. خط توليد: مارك Amway تمركز زيادي بر سلامتي و زيبايي ، محصولات تميز كننده ، مكمل ها و سيستم هاي تغذيه اي دارد. . IBO ها مي توانند از طريق محصولي كه مي فروشند از مارك (سود خرده فروشي) درآمد كسب كنند (همچنين مي توانند محصولات را با تخفيف خريداري كنند تا بعداً بفروشند) و در ازاي هر نمايش ماهها در سطوح مختلف درآمد كسب مي كنند. چه كاري مي توان انجام داد؟ وقتي شروع شد ، Amway يك رهبر بازار بود. رويكرد “بازار داغ” آنها IBO را به دوستان و خانواده تبديل كرده است. تكنيك هاي بازاريابي مانند مهماني هاي خانگي ، به عنوان مثال ، آگهي ها ، و رويدادهاي ايجاد تيم هاي اجتماعي در دهه 1950 و 1960 به خوبي كار مي كردند. اما اكنون اين استراتژي هاي بازاريابي به طرز آزار دهنده اي منسوخ شده اند. به اينترنت و دنياي رسانه هاي اجتماعي امروز متصل شويد. سود كوتاه مدت در “بازار داغ” با نرخ شكست طولاني مدت 97٪ است. فقدان مهارت هاي مدرن و فعلي مستقيماً منجر به عدم رشد مداوم و سود مي شود. بدون بازاريابي ، آموزش و مهارت هاي مناسب ، بازاريابي Amway براي مشتريان متقاضي امروز دشوار است. اما چه چيزي مي تواند اين تصوير را تأييد كند؟ اگر در فروش مهارت داريد ، به محصولات خود اعتقاد داريد و در ايجاد تجارت خود جدي هستيد ، ممكن است آينده اي با Amway داشته باشيد. بگذريم ، 3 ميليون نفر بايد صادقانه بگويند! اما اگر مي خواهيد موفق باشيد بايد مهارت هاي مناسب بازاريابي داشته باشيد. شما بايد مربي پيدا كنيد كه بتواند شما را در اينترنت و رسانه هاي اجتماعي راهنمايي كند.شما بايد مهارت هاي بازاريابي خود را تقويت كرده و بهبود ببخشيد تا بتوانيد رقابت كنيد و از اين مهارت ها استفاده كنيد تا شما و شركت خود را بيش از ديگران قرار دهيد.
.

https://hillbilly.ir/amway-فرهنگ-،-يا-يك-مدل-تجاري-اصلي؟/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.