به گزارش خبرگزاري آنلاين ، عبداللهزار راماني وزير كشور در سيصد و نهمين جلسه شوراي اجتماعي كه امروز در وزارت كشور با حضور اعضاي شورا برگزار شد ، گفت: و توصيه هاي مقام معظم رهبري در جلسات مختلف شوراي اجتماعي در پيش روي وي بود كه آن را به مرحله اجرا و تكميل برسانند و …

آغاز به كار مركز رصد اجتماعي با تاكيدات مقام معظم رهبري – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/07/آغاز-به-كار-مركز-رصد-اجتماعي-با-تاكيدات/ مجله آنلاين Sun, 04 Jul 2021 23:55:32 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/07/آغاز-به-كار-مركز-رصد-اجتماعي-با-تاكيدات/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، عبداللهزار راماني وزير كشور در سيصد و نهمين جلسه شوراي اجتماعي كه امروز در وزارت كشور با حضور اعضاي شورا برگزار شد ، گفت: و توصيه هاي مقام معظم رهبري در جلسات مختلف شوراي اجتماعي در پيش روي وي بود كه آن را به مرحله اجرا و تكميل برسانند و …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، عبداللهزار راماني وزير كشور در سيصد و نهمين جلسه شوراي اجتماعي كه امروز در وزارت كشور با حضور اعضاي شورا برگزار شد ، گفت: و توصيه هاي مقام معظم رهبري در جلسات مختلف شوراي اجتماعي در پيش روي وي بود كه آن را به مرحله اجرا و تكميل برسانند و اين در مسئله ايجاد مركز نظارت اجتماعي بود.

رحماني فضلي گفت: “جامعه اگر شما بخواهيد اين جامعه را به عنوان مكاني براي فعاليت عمومي در جنبه هاي اقتصادي ، اجتماعي ، سياسي ، فرهنگي و امنيتي و مديريت كنيد ، موجودي پويا و پر جنب و جوش است. طراحي شده و اهداف و جهت ها را تعيين كنيد هاي در حالت ايده آل ، شما به اطلاعات ، داده ها و آمار مربوط به رفتار اجتماعي در مناطق مختلف ، در زمان هاي مختلف و در مناطق مختلف نياز داريد.

وي با اشاره به اينكه مركز رصدخانه نجوم ملي با همان تأكيد مقام معظم رهبري ، تشويق و پيگيري هاي رئيس جمهور و تلاش هاي دستگاه اجرايي شورا ، كار خود را با همان نيت آغاز كرد ، گفت: وزارت كشور گفت: روساي اين حوزه قوه قضائيه ، پليس ، وزارت بهداشت ، سازمان بهزيستي و ساير دستگاه ها هستند و اين گزارش ها در واقع نشان مي دهد كه كارهاي زيادي انجام شده است. مركز نظارت اجتماعي وزارت كشور. براي افزايش بر اساس تحليل ، استدلال و كاربرد ما طراحي شده سپس ، با يك برنامه اجتماعي رفتار خود را مديريت كنيد.

نايب رئيس شوراي ملي اجتماعي افزود: “تا كنون ، اين كشور مركزي است كه مي تواند موضوع بسيار شاد نظارت اجتماعي را انجام دهد ، به اين داده ها حيات و تجزيه و تحليل دهد و از ابزارهاي برنامه استفاده كند.” طراحي شده و ما يك برنامه ريزي آهسته نداشتيم و تاكنون هر آژانس اين كار را به طور مستقل انجام مي داد ، اما امروز از كميسيون امداد و رفاه گرفته تا وزارت كشور ، دادگستري ، ناجا و همه سازمان ها. با تحقق مركز نظارت اجتماعي در كشور ، عنوان مسئول بخش است و از اين داده ها استفاده مي كند.

وزير كشور افزود: “به خواست خدا ، ارتباط بين همه اين مراكز و وزارت كشور در حال انجام به اتمام رسيده است ، همه با يك رويكرد هماهنگ به زيرساخت ها و نرم افزار عمل كرده اند و كشور داخلي همه اين دستگاه ها را سرويس كرده است.” داده ها قادر به اشتراك گذاري خواهند بود. اين يك نعمت است و اميدواريم خداوند متعال بتواند از آن به درستي استفاده كند.

وزير كشور به همه نهادهاي دولتي توصيه كرد كه در اين زمينه همراهي و همكاري كنند. اين مي تواند به تغييرات هدفمند و برنامه ريزي شده بسياري منجر شود. به جاي اينكه مورد تغيير و تحول قرار بگيريد ، مي توانيد تغييرات را پيش بيني كنيد ، به جلو برويد ، مقدمات را ايجاد كنيد و نظارت و تجزيه و تحليل مناسب را انجام دهيد.

رحماني فضلي در پايان خاطرنشان كرد: ما بايد از اين روند مراقبت ، محافظت و تقويت كنيم آي تي انشاlahالله مي توانيد از اين جريان استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.