بازاريابي مستقيم و م –ثر – مدل Krispy Kreme

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

بازاريابي مستقيم و م –ثر – مدل Krispy Kreme

۹ بازديد

بازاريابي مستقيم و م –ثر – مدل Krispy Kreme

به خاطر داريد چند سال پيش ، وقتي كريسپي جهان را اداره مي كرد؟ فروشگاه هاي جديد در سراسر مكان به وجود آمده اند و هر دو داراي خطوطي هستند كه از درها و اطراف آنها بيرون مي رود. لذت بردن از پيراشكي Krispy Kreme گناه است. هيچ چيز شبيه آبجو كريسپي كرمه هنوز داغ …

بازاريابي مستقيم و م –ثر – مدل Krispy Kreme https://hillbilly.ir/بازاريابي-مستقيم-و-م-ثر-مدل-krispy-kreme/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-مستقيم-و-م-ثر-مدل-krispy-kreme/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 28 Jun 2021 03:31:13 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing model https://hillbilly.ir/بازاريابي-مستقيم-و-م-ثر-مدل-krispy-kreme/

بازاريابي مستقيم و م –ثر – مدل Krispy Kreme

به خاطر داريد چند سال پيش ، وقتي كريسپي جهان را اداره مي كرد؟ فروشگاه هاي جديد در سراسر مكان به وجود آمده اند و هر دو داراي خطوطي هستند كه از درها و اطراف آنها بيرون مي رود. لذت بردن از پيراشكي Krispy Kreme گناه است. هيچ چيز شبيه آبجو كريسپي كرمه هنوز داغ …

بازاريابي مستقيم و م –ثر – مدل Krispy Kreme

به خاطر داريد چند سال پيش ، وقتي كريسپي جهان را اداره مي كرد؟ فروشگاه هاي جديد در سراسر مكان به وجود آمده اند و هر دو داراي خطوطي هستند كه از درها و اطراف آنها بيرون مي رود. لذت بردن از پيراشكي Krispy Kreme گناه است. هيچ چيز شبيه آبجو كريسپي كرمه هنوز داغ نبود. فكر مي كرديم آنها در بهشت ​​هستند. ما از آنها راضي نبوديم. اما آيا موارد نادري را به خاطر مي آوريد كه يك دونات مجبور باشد شما را بعد از يك وعده غذايي بزرگ تا روز بعد زنده بدرقه كند؟ تجربه يك روز گاز گرفتن يك دونات و احساس نااميدي را به ياد داريد؟ همين امر را مي توان در مورد پيام رساني مستقيم نيز گفت – به ويژه با بازاريابي بيشتر در شبكه هاي اجتماعي. چه از طريق يك وب سايت يا يك وبلاگ مشتري جذب كنيم ، اين محتوا غالب است. اگر كبد مانند كاساوا كمي كسل كننده باشد – مشتريان شما به زودي برمي گردند. اين بدان معنا نيست كه شما هر هفته بايد آن را دوباره ايجاد كنيد. اين بدان معني است كه شما هميشه به چگونگي كمك به مشتريان خود فكر نمي كنيد. و اين يعني فكر كردن در مورد راه هاي جديد براي برقراري ارتباط با آنها در مورد حل مشكلات آنها. چند بار كبد خود را به روز مي كنيد؟ اين به برخي از صنايع بستگي دارد كه هر روز تغيير مي كنند. آنها بيش از اين كار نمي كنند. من ترجيح مي دهم اطلاعات خوب هفتگي يا ماهانه بدست آورم تا اينكه چيزهاي كوچك را براي پيدا كردن اين گوهر مرور كنم. يكي از همكاران ما كه اخيراً يك وب سايت با كيفيت بالا ايجاد كرده است ، به اشتراك گذاشت كه 95٪ از مشتريان آنها در 12 ماه گذشته محتواي وب سايت خود را تغيير نداده اند. چه مدت است كه شما مطالب وبلاگ يا وب سايت خود را انجام مي دهيد؟ آيا به مشتري دليلي داده ايد كه با شما نگاه كند – يا مانند يك پيراشكي Krispy Kreme روزي داخل آن؟ توقف ارسال جديد چيست؟
.

https://hillbilly.ir/بازاريابي-مستقيم-و-م-ثر-مدل-krispy-kreme/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.