وعده‌هاي عملي‌نشده بيرانوند – مجله زنده خبري

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

وعده‌هاي عملي‌نشده بيرانوند – مجله زنده خبري

۹ بازديد

“چگونگي رسيدن بيرانوند از آنتورپ به بوآويستاي ضعيف تر ، موضوعي است كه دروازه بان درباره آن اظهارنظر مي كند. “شايد بيرانوند به تنظيمات كارخانه برگشته باشد و قرار است از بوآويستا به تيم بزرگي در اروپا برود.” به گزارش مجله زنده خبري ، اين روزنامه مشرق وي نوشت: “عليرضا بيرانوند ، دروازه بان شماره …

وعده‌هاي عملي‌نشده بيرانوند – مجله زنده خبري https://livemag.ir/2021/07/وعده‌هاي-عملي‌نشده-بيرانوند-مجله-زن/ https://livemag.ir/2021/07/وعده‌هاي-عملي‌نشده-بيرانوند-مجله-زن/#respond مجله زنده خبري Sat, 10 Jul 2021 10:24:40 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/07/وعده‌هاي-عملي‌نشده-بيرانوند-مجله-زن/ “چگونگي رسيدن بيرانوند از آنتورپ به بوآويستاي ضعيف تر ، موضوعي است كه دروازه بان درباره آن اظهارنظر مي كند. “شايد بيرانوند به تنظيمات كارخانه برگشته باشد و قرار است از بوآويستا به تيم بزرگي در اروپا برود.” به گزارش مجله زنده خبري ، اين روزنامه مشرق وي نوشت: “عليرضا بيرانوند ، دروازه بان شماره …

“چگونگي رسيدن بيرانوند از آنتورپ به بوآويستاي ضعيف تر ، موضوعي است كه دروازه بان درباره آن اظهارنظر مي كند. “شايد بيرانوند به تنظيمات كارخانه برگشته باشد و قرار است از بوآويستا به تيم بزرگي در اروپا برود.”

به گزارش مجله زنده خبري ، اين روزنامه مشرق وي نوشت: “عليرضا بيرانوند ، دروازه بان شماره يك تيم ملي ايران ، سرانجام باشگاه آنتورپ بلژيك را ترك كرد و به بوآويستا ، يكي از تيم هاي ليگ پرتغال پيوست. بيرانوند كه فصل گذشته نتوانست در اين باشگاه حاضر شود و بيشتر روي نيمكت و سكو نشست ، در آستانه جام جهاني 2022 قطر به تيمي رفت كه احتمالاً فرصت بيشتري براي بازي پيدا مي كند. تصميم براي ترك آنتورپ و پيوستن به باشگاه بوآويستا در پرتغال مورد انتقاد گسترده اي قرار گرفته است. برخي چنين تصميمي را براي بيرانوند خوب مي دانند ، در حالي كه ديگران آن را يك گام به عقب مي دانند. با اين حال به نظر مي رسد خود بيرانوند از تصميم خود راضي است. او مي خواست به بازي در فوتبال اروپا ادامه دهد و حالا برخلاف آنتورپ ممكن است اين شانس را داشته باشد كه به عنوان دروازه بان شماره يك بازي كند.

خوب

عليرضا بيرانوند در تخت جمشيد مشهور شد. او يكي از بهترين هاي ايران شد و سپس به لطف درخشش در تيم ملي و البته بازي هاي خوب آسيا ، يكي از بهترين هاي آسيا شد. درخشش بيرانوند در پرسپوليس به تدريج تيم هاي ليگ هاي كوچك اروپايي را به داشتن اين دروازه بان متقاعد كرد. به خصوص اينكه بيرانوند دروازه بان بلندي بود كه توانست جلوي پنالتي كريس رونالدو در جام جهاني را بگيرد. بيرانوند سرانجام پس از بحث هاي فراوان به كادرفني پرسپوليس اطلاع داد كه جدايي وي قطعي است و او مي خواهد تيم را ترك كند. او البته به گونه اي پرسپوليس را ترك كرد كه كارمندان اين باشگاه مي توانستند حدود 600 هزار يورو از اين انتقال دريافت كنند. هنگام خروج از پرسپوليس ، بيرانوند ضروري ترين دروازه بان ايران و يكي از دو دروازه بان اول آسيا بود.

بد

با وجود درخشش در تيم ملي جام جهاني و بازي هاي خوب در ليگ قهرمانان آسيا با پرسپوليس ، انتخاب بيرانوند براي انتقال به اروپا انتخاب “بد” بود. او به يك تيم كوچك فوتبال بلژيك پيوست تا شانس بازي به عنوان بازيكن ثابت را داشته باشد. وقتي بيرانوند مي خواست ايران را ترك كند ، قول داد كه ظرف شش ماه به يك تيم بزرگ فوتبال اروپا بپيوندد. علي رغم اين قول ، او شش ماه روي نيمكت نشست و پس از شش ماه اولين حضور خود را در آنتورپ انجام داد. در آنتورپ او موج سينوسي را تكميل كرد تا به نيمكت برگردد و در پايان فصل از روي سكو كار را دنبال كند!

وحشتناك

شايد استفاده از اين كلمه براي انتخاب جديد بيرانوند منصفانه نباشد. با اين حال ، تصميم جديد بيرانوند قابل تغيير و انتقاد است. او قول داد براي ديدن پيشرفت خود به تيمي بزرگتر از آنتورپ برود ، اما مشخصاً بوآويستا تيم بسيار ضعيف تري نسبت به آنتورپ است! بيرانوند ممكن است فرصت حضور در تركيب اصلي اين تيم را داشته باشد اما مسيري كه دروازه بان شماره يك ايران طي كرده نشان مي دهد وي از پرسپوليس “خوب” به بوآيستاي “زشت” رسيده است. حداقل اين را مي توان با كمك داده هاي “پايگاه داده فوتبال” مورد انتقاد قرار داد. در پرسپوليس كه به گفته همان منبع اولين تيم در ايران ، سوم در آسيا و 97 در جهان است ، بيرانوند “بد” به آنتورپ رفت كه تيم پنجم بلژيك ، 179 در اروپا و 263 در جهان است. . از نظر قدرت ، آنتورپ در جهان ضعيف تر از پرسپوليس قلمداد مي شد ، اما براي بيرانوند اين تيم دروازه اي به اروپا بود ، اما انتخاب جديد كار را دشوار مي كند. Boavista تيم 11 پرتغال ، 296 اروپا و 427 جهان است! چگونگي بيرون آمدن بيرانوند از تيم 977 جهاني تصميمي است كه شامل يك نگرش اروپايي نيز مي شود ، اما اينكه چگونه بيرانوند از آنتورپ به بوآيستاي ضعيف تري رسيده است ، اين موضوع در مورد دروازه بان است كه بايد درباره آن اظهارنظر كند. “شايد بيرانوند به تنظيمات كارخانه برگشته باشد و قرار است از بوآويستا به تيم بزرگي در اروپا برود.”

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/07/وعده‌هاي-عملي‌نشده-بيرانوند-مجله-زن/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.