تضامين دريافت وام ازدواج ۷۰ و ۱۰۰ ميليوني را خود بانكها مشخص مي كنند

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

مدير اداره اعتبارات بانك مركزي در مورد ضمانت 70 و 100 ميليون وام ازدواج گفت: در مورد ضمانت نامه دستورالعمل خاصي نداريم و اكثر بانك ها از درجه اعتبار خود به معناي بررسي اعتبار متقاضي و ضامن استفاده مي كنند. . “اگر مردم اعتبار لازم براي پرداخت اقساط را نداشته باشند ، بانك موظف است …

تضامين دريافت وام ازدواج ۷۰ و ۱۰۰ ميليوني را خود بانكها مشخص مي كنند https://livemag.ir/2021/07/تضامين-دريافت-وام-ازدواج-۷۰-و-۱۰۰-ميليو/ https://livemag.ir/2021/07/تضامين-دريافت-وام-ازدواج-۷۰-و-۱۰۰-ميليو/#respond مجله زنده خبري Sat, 10 Jul 2021 09:42:09 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/07/تضامين-دريافت-وام-ازدواج-۷۰-و-۱۰۰-ميليو/ مدير اداره اعتبارات بانك مركزي در مورد ضمانت 70 و 100 ميليون وام ازدواج گفت: در مورد ضمانت نامه دستورالعمل خاصي نداريم و اكثر بانك ها از درجه اعتبار خود به معناي بررسي اعتبار متقاضي و ضامن استفاده مي كنند. . “اگر مردم اعتبار لازم براي پرداخت اقساط را نداشته باشند ، بانك موظف است …

ضمانت دريافت وام ازدواج 70 و 100 ميليوني را خود بانك ها تعيين مي كنند

مدير اداره اعتبارات بانك مركزي در مورد ضمانت 70 و 100 ميليون وام ازدواج گفت: در مورد ضمانت نامه دستورالعمل خاصي نداريم و اكثر بانك ها از درجه اعتبار خود به معناي بررسي اعتبار متقاضي و ضامن استفاده مي كنند. . “اگر مردم اعتبار لازم براي پرداخت اقساط را نداشته باشند ، بانك موظف است هنگام ارائه تسهيلات تضمين هاي كافي را ارائه دهد.

به گزارش مجله زنده خبري ، شهرزاد دانشمندي امروز در جلسه اي به مناسبت آغاز هفته ازدواج در وزارت ورزش و جوانان كه با حضور معاون وزير جوانان برگزار شد ، در مورد تعويق سه ماهه وام هاي معوق ازدواج پس از بيماري همه گير Covid 19. بازپرداخت وام به تعويق افتاده است و در صورت اصرار شعب بر دريافت اقساط وام بر خلاف روند گفته شده ، افراد مي توانند شكايات خود را در سيستم بانك مركزي ثبت كنند تا در صورت وجود هرگونه مستندات ، موضوع بررسي شود
مدير اداره اعتبارات بانك مركزي همچنين گفت: تسهيلات كرز الحسنه تا پايان مه 2016 به تعويق افتاد ، اما پس از آن تعويق نداشتيم. افراد مي توانند موارد و مشكلات را در بخش شكايات سيستم بانك مركزي ثبت كرده و كد پرونده و كد شعبه تحقيقات مجرم را وارد كنند و در صورت وجود مستندات ، آن را بررسي خواهيم كرد.
وي با بيان اينكه سامانه ازدواج در سال 1388 راه اندازي شد و همه جوانان مي توانند با ثبت نام به سيستم دسترسي پيدا كرده و از خدمات بانكي بهره مند شوند ، گفت:
از سال 2009 تاكنون 12 ميليون و 635 هزار متقاضي از تسهيلات وام زناشويي با مبلغ 144 هزار ميليارد تومان بهره مند شده اند. با وجود شرايط همه گير كرونا ، 242000 متقاضي از 207،000 و 453 ميليارد ريال تسهيلات وام بهره مند شده اند و 351،000 در انتظار وام هستند.
به گفته دانشمندان ، امسال انتظار مي رود حدود يك ميليون متقاضي وام داشته باشيم. سال گذشته 80 هزار نفر اجاره شدند ، اما به دليل افزايش سقف وام ، چون بعداً اسناد را ارائه دادند ، ديرتر تسهيلات خود را دريافت كردند يا هنوز آنها را دريافت نكرده اند. اين آمار بدين معني است كه افراد كمتري در صف ازدواج هستند.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/07/تضامين-دريافت-وام-ازدواج-۷۰-و-۱۰۰-ميليو/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.