بررسي سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

بررسي سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي

۵ بازديد

بررسي سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي

اگر شما يك همكار معروف شركت Solopreneur نيستيد كه مردم را مي كشد و حتي ممكن است تجارت شما را خراب كند ، رسانه هاي اجتماعي مي توانند در استراتژي بازاريابي و فروش شما كمك كنند. هر بخش تأمين كنندگان خاص خود را دارد و ممكن است براي برخي از شركت ها خوب كار كند …

بررسي سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي https://hillbilly.ir/بررسي-سيستم-عامل-هاي-رسانه-هاي-اجتماعي/ https://hillbilly.ir/بررسي-سيستم-عامل-هاي-رسانه-هاي-اجتماعي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 04 Jul 2021 08:26:50 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing paper https://hillbilly.ir/بررسي-سيستم-عامل-هاي-رسانه-هاي-اجتماعي/

بررسي سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي

اگر شما يك همكار معروف شركت Solopreneur نيستيد كه مردم را مي كشد و حتي ممكن است تجارت شما را خراب كند ، رسانه هاي اجتماعي مي توانند در استراتژي بازاريابي و فروش شما كمك كنند. هر بخش تأمين كنندگان خاص خود را دارد و ممكن است براي برخي از شركت ها خوب كار كند …

بررسي سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي

اگر شما يك همكار معروف شركت Solopreneur نيستيد كه مردم را مي كشد و حتي ممكن است تجارت شما را خراب كند ، رسانه هاي اجتماعي مي توانند در استراتژي بازاريابي و فروش شما كمك كنند. هر بخش تأمين كنندگان خاص خود را دارد و ممكن است براي برخي از شركت ها خوب كار كند ، اما ممكن است براي برخي ديگر كمتر باشد.
سيستم عامل رايگان است ، مگر در مواردي كه براي حفظ محتواي جديد لازم باشد. مهم نيست كه مردم چگونه به رسانه هاي اجتماعي نگاه مي كنند ، هدف شما اين است كه اجازه ندهيد اكثر صاحبان مشاغل و مشاغل از همه جنبه ها پيشرفت كنند ، مگر اينكه آنها مديريت رسانه هاي اجتماعي را بر عهده بگيرند. اگر ROI تأثير مثبتي بر نتايج فروش داشته باشد ، ارزش آن را دارد. بياييد نگاهي به Facebook ، Instagram و LinkedIn بيندازيم.
فيس بوك
محبوب ترين پلت فرم رسانه هاي اجتماعي داراي 2.19 ميليارد كاربر (Statista ، 1Q 2018) در سراسر جهان است. كارفرمايان زن كمي بالاتر از مردان هستند و ميانگين سني آنها 18-44 سال است. طبق مجله Forbes ، 47٪ از آمريكايي ها گزارش مي دهند كه فيس بوك در خريد رتبه اول را دارد.
فيس بوك اغلب بازدهي بالاتري را براي مشاغل B2C (كمتر براي B2B) فراهم مي كند. وقايع و تبليغات خانگي ، اطلاعات ، كارگاه ها و ساير رويدادها را مي توان در Facebook Friends گزارش داد. محتوا را مي توان به صورت متن ، تصوير يا فيلم ارسال كرد. مي توانيد گروه ها و تالارهاي گفتمان ايجاد كنيد ، يا نظرسنجي ها را براي مشتريان ارسال كنيد. پشت صحنه ، اطلاعات مربوط به مشاغل خود و آنچه براي انجام كارها ، ارتباط مشتريان ، تقويت نام تجاري و ايجاد روابط تجاري بايد انجام شود ، به اشتراك بگذاريد.
آيا كار زياد و رزرو زياد به نظر مي رسد؟ سپس يك صفحه فن ايجاد كنيد و حضور خود را به اطلاعات اوليه محدود كنيد و خواستار اقدام مثبت شويد. بدانيد كه ارائه متن ، تصاوير و ساير مطالب شما بايد با آرامش و دقت انجام شود تا احساس شخصي ايجاد شود (اما به ياد داشته باشيد كه شركت مهم است).
اينستاگرام
شما 1 ميليارد كاربر (Statista ، ژوئن 2018) در سراسر جهان پيدا خواهيد كرد و 80٪ از 95 ميليون ايالات متحده روزانه در چندين دستگاه تلفن همراه به اشتراك گذاشته مي شود. حدود 59٪ از كارفرمايان ايالات متحده 18-29 ساله هستند. از 1Q 2018 ، روزانه 300 ميليون كاربر اينستاگرام وجود دارد و 30٪ از اين كاربران محصولات خريداري كرده اند.
استفاده از كميك ، تصاوير پشت صحنه ، بازاريابي اجتماعي ، تبليغات برند ، تعامل مشتري و ايجاد روابط از عمده ترين كاربردهاي اينستاگرام است. اگر شما يك برنامه روابط عمومي يا يك رويداد / كنفرانس خصوصي داريد ، بايد از B2B استفاده كنيد ، به نظر من B2C نيست.
به اشتراك گذاري عكس ها ، فيلم هاي كوتاه و انتشار مقالات كوتاه با هشتگ # مناسب ترين محتوا براي اشتراك بهتر مطالب است. پيوندي به نمايه خود اضافه كنيد. تصميم بگيريد آيا مي خواهيد يك حساب عمومي داشته باشيد يا فقط براي اعضا داريد. پيوند به اشتراك گذاشته نشده است
متصل شويد
LinkedIn ، يك پلتفرم اجتماعي B2B سنتي ، 500 ميليون عضو در سراسر جهان دارد (Statista ، ژانويه 2018).مشاغل بزرگ و كوچك ، مشاغل انحصاري ، رهبران مشاغل و سازمان هاي غيرانتفاعي ، پزشكان و دندانپزشكان كارمندان حرفه اي هستند و اكثر دانشجويان دانشگاه مشخصات خود را حفظ مي كنند. كاربران از LinkedIn استفاده مي كنند تا ببينند كدام نامزدها احتمالاً شغل خود را باز مي كنند. LinkedIn ProFinder به Solpreneurs كمك مي كند كارهاي پروژه را پيدا كند.
LinkedIn يك بستر عالي براي ايجاد تيمي از شركاي حرفه اي از طريق مخاطبين شما و به اشتراك گذاشتن داستان ها ، موفقيت ها ، برجسته ها و ساير نوآوري هاي تجاري شما است كه از نام تجاري شما پشتيباني مي كنند. پست هاي وبلاگ B2B من در صفحه LinkedIn من و افرادي كه با آنها تماس مي گيرم اعلان هاي خود را دريافت مي كنند. رابطه شما نيز داستان آنها را به اشتراك مي گذارد و زمان زيادي براي ارتباط و پرورش رابطه وجود دارد.
نمونه كارها ، فيلم ها ، مقالات سفيد ، خبرنامه ها ، وبلاگ ها ، اينفوگرافي ها ، ارائه هاي SlideShare و پادكست ها مي توانند در صفحه نمايه شما نمايش داده شوند تا تاريخچه نام تجاري شما را ارتقا دهند. مي توانيد پيوندهايي را به مقالات يا مطالعاتي كه ممكن است مورد علاقه شما باشد ارسال كنيد. پيشنهادات و مصوبات به ديگران اجازه مي دهد درآمد شما را به عنوان يك حرفه اي تأييد كنند و شما مي توانيد مهرباني كنيد.
در منطقه Groups با همكاران در صنعت خود و يا با فارغ التحصيلان دبيرستان كار خواهيد كرد. موضوعات مورد علاقه از طريق س questionsالات مطرح شده بررسي مي شود و اعضاي گروه مي توانند به آنها پاسخ دهند ، در اين فاصله با يكديگر آشنا شوند و شايد روابطي را كه منجر به شركت مي شود بهبود دهند.
با تشكر براي خواندن ،
كيم

.

https://hillbilly.ir/بررسي-سيستم-عامل-هاي-رسانه-هاي-اجتماعي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.