تزريق واكسن كرونا در مجموعه تاريخي نياوران

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

تزريق واكسن كرونا در مجموعه تاريخي نياوران

۵ بازديد

به گزارش شفاف ، سخنگوي مجتمع تاريخي و فرهنگي نيابالان اعلام كرد: مجتمع واكسيناسيون Covid19 در ورودي اين مجموعه توسط شبكه بهداشت و درمان شميرانات با همكاري مجموعه فرهنگي تاريخي نيابالان تأسيس شد. با توجه به تعطيلي موزه در شرايط فعلي ، مجتمع Near Balan بخشي از فضاي اين مجموعه را در اختيار مركز بهداشت …

تزريق واكسن كرونا در مجموعه تاريخي نياوران https://online-mag.ir/2021/07/تزريق-واكسن-كرونا-در-مجموعه-تاريخي-نيا/ مجله آنلاين Wed, 14 Jul 2021 21:59:44 0000 مجله تندرستي https://online-mag.ir/2021/07/تزريق-واكسن-كرونا-در-مجموعه-تاريخي-نيا/ به گزارش شفاف ، سخنگوي مجتمع تاريخي و فرهنگي نيابالان اعلام كرد: مجتمع واكسيناسيون Covid19 در ورودي اين مجموعه توسط شبكه بهداشت و درمان شميرانات با همكاري مجموعه فرهنگي تاريخي نيابالان تأسيس شد. با توجه به تعطيلي موزه در شرايط فعلي ، مجتمع Near Balan بخشي از فضاي اين مجموعه را در اختيار مركز بهداشت …

به گزارش شفاف ، سخنگوي مجتمع تاريخي و فرهنگي نيابالان اعلام كرد: مجتمع واكسيناسيون Covid19 در ورودي اين مجموعه توسط شبكه بهداشت و درمان شميرانات با همكاري مجموعه فرهنگي تاريخي نيابالان تأسيس شد.

با توجه به تعطيلي موزه در شرايط فعلي ، مجتمع Near Balan بخشي از فضاي اين مجموعه را در اختيار مركز بهداشت شميرانات قرار مي دهد تا يك پايگاه جامع ايمن سازي براي Covid-19 ايجاد كند. تصميم گرفت گامي موثر در جهت نقش اجتماعي آن بردارد به عنوان يك .. ..

اين كار با پيروي از وابسته فرهنگي مجتمع نزديك بالان با هدف همكاري براي جلوگيري از شيوع بيماري و تحقق عملكرد اجتماعي مجتمع تاريخي و فرهنگي نزديك بالان به عنوان يك موزه انجام شد.

اين پايگاه در ورودي مجتمع نزديك بالان براي خدمات رساني به شهروندان واقع شده است و تزريق اولين و دوم واكسن با رعايت اولويت ها و برنامه هاي ملي واكسيناسيون ، با شرايط و ترتيبات لازم مطابقت دارد و طبق آن انجام مي شود.

رضا داويلي نژاد ، كيوريتور و مدير كتابخانه ملي مارك نيز اندكي پيش از ايجاد پايگاه واكسيناسيون در محوطه باز موزه دفاع مقدس ، در صفحه اينستاگرام خود اعلام كرد: در اين صورت ، همه موسسات ، مانند ساير موسسات ، ممكن است از مضامين استفاده كنند. و توانايي هاي فرهنگي براي بهبود شرايط فرهنگي جامعه ، يا ممكن است از توانايي هاي مكاني كه زمينه درمان است استفاده كنند. .. بسيار جالب است كه كاخ نزديك بالان و موزه دفاع مقدس با وزارت بهداشت همكاري كرده اند تا بخشي از فضاي خود را به پايگاه مناطق واكسيناسيون تبديل كنند. افرادي كه هم اكنون در اين دو منطقه موزه هستند با اميد جديد به اين موزه ها مي روند. بنابراين ، نقش اجتماعي و همسايگي موزه به گونه ديگري نمايش داده مي شود.

از 6 آوريل 1400 ، موزه كاملاً بسته شده و بيشتر شهرها قرمز رنگ هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.