نكاتي درباره ايجاد نام خبرنامه ايميل [+Examples]
بازاريابي از طريق ايميل يكي از اركان اصلي بازاريابي داخلي است. طبق مطالعه موسسه بازاريابي محتوا (CMI) ، 48٪ از انواع ايميل هاي ارسال شده توسط بازاريابان B2C در آمريكاي شمالي ، خبرنامه هستند. علاوه بر اين ، همان بررسي نشان داد كه 40٪ از بازاريابان معتقدند كه بازاريابي از طريق ايميل از م keyلفه …
نكاتي درباره ايجاد نام خبرنامه ايميل [ Examples] https://hillbilly.ir/نكاتي-درباره-ايجاد-نام-خبرنامه-ايميل-exampl/ https://hillbilly.ir/نكاتي-درباره-ايجاد-نام-خبرنامه-ايميل-exampl/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 08 Jul 2021 18:38:07 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/نكاتي-درباره-ايجاد-نام-خبرنامه-ايميل-exampl/
نكاتي درباره ايجاد نام خبرنامه ايميل [ Examples]
بازاريابي از طريق ايميل يكي از اركان اصلي بازاريابي داخلي است. طبق مطالعه موسسه بازاريابي محتوا (CMI) ، 48٪ از انواع ايميل هاي ارسال شده توسط بازاريابان B2C در آمريكاي شمالي ، خبرنامه هستند. علاوه بر اين ، همان بررسي نشان داد كه 40٪ از بازاريابان معتقدند كه بازاريابي از طريق ايميل از م keyلفه …
نكاتي درباره ايجاد نام خبرنامه ايميل [ Examples]
نكاتي درباره ايجاد نام خبرنامه ايميل [ Examples]
اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "نكاتي درباره ايجاد نام خبرنامه ايميل [ Examples]" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد..post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}
بازاريابي از طريق ايميل يكي از اركان اصلي بازاريابي داخلي است. طبق مطالعه موسسه بازاريابي محتوا (CMI) ، 48٪ از انواع ايميل هاي ارسال شده توسط بازاريابان B2C در آمريكاي شمالي ، خبرنامه هستند. علاوه بر اين ، همان بررسي نشان داد كه 40٪ از بازاريابان معتقدند كه بازاريابي از طريق ايميل از م keyلفه هاي اصلي موفقيت يك استراتژي بازاريابي داخلي است.
ايجاد حساب كاربري ايميل به كار زيادي نياز دارد. قبل از رسيدن به جالب ترين فضاي خلاقانه ، ابتدا بايد هدف مخاطبان خود را بدانيد. بنابراين ، براي اطمينان از هدر نرفتن تلاش هاي شما و اينكه مشتركان صفحه شما را باز مي كنند ، در اينجا چند نكته و فرمول در مورد چگونگي نامگذاري خود آورده ايم. براي من ايميل بفرستيد با مثالها و پيشنهادهاي الهام بخش.
نكاتي براي ايجاد نام ايميل [ مثال]:
نام آن چيست
در برخي موارد ، نام بيش از يك علامت غيرقانوني نيست. اما ايميل اينگونه نيست. اگرچه ايميل شما ممكن است كمي راضي كننده نباشد ، اما قسمت بزرگي از برند شماست. با تصميم گيري در مورد اينكه مي خواهيد نامه خود را نام ببريد ، مي توانيد به تبليغ برند كمك كرده و اطمينان حاصل كنيد كه مهمترين چيز در ذهن شما باقي مي ماند. برند شما مخاطب شماست.
به علاوه ، با داشتن يك نام كاملاً فكر شده ، مي توانيد احساس انحصارطلبي ايجاد كنيد. حتي اگر برند شما هنوز كوچك باشد ، به شما كمك مي كند تا مخاطب هدف خود را متقاعد كنيد كه برند شما حرفه اي است و شركت مي خواهد آن را به طور منظم بخواند.
نحوه انتخاب نام براي ايميل خود
اگر مصاحبه كننده نام شما را در ايميل شما ذكر كرده است ، اين يكي از موثرترين راه ها است. قبل از اينكه قلم را روي كاغذ بگذاريد ، اجازه دهيد مخاطب هدف شما را راهنمايي كند. آنها چه كساني هستند؟ چگونه مي توانيد با ايميل هايي كه نظر شما را جلب مي كنند به آنها كمك كنيد؟
اگر اين پاسخ ها را به خاطر بسپاريد ، اكنون مي توانيد يك كلمه در مورد خدمات بازاريابي بي نظيري كه داريد و بسترهاي بازاريابي ارائه شده را شروع كنيد. همچنين مي توانيد نام شركت خود را به عنوان الهام بخش ذكر كنيد. اگر ذهن شما مشغول است و كلماتي كه مي توانيد ليست كنيد به پايان رسيده است ، يك فرهنگ لغت آنلاين به شما كمك مي كند كلمات مشابه و عبارات ديگري را كه مي توانند استفاده كنند شناسايي كنيد. سپس ، با استفاده از اين ليست كلمات ، مي توانيد يكي از روش هاي زير را براي بيان ايده هاي منحصر به فرد و محبوب جديد استفاده كنيد.
استفاده از سو abuse استفاده
اگر درس مربوط به تصاوير و جلوه هاي كلمه را فراموش كرده ايد ، از همان حرف يا صدا خواندن در ابتداي كلمه بعدي استفاده مي شود. اثربخشي اين روش در سهولت تلفظ و به خاطر سپردن نام روزنامه است.
در زير نمونه اي از مارك تجاري است كه قادر به استفاده از كنفرانس بدون وقفه بود:
ارسال هاي روزانه (توسط AskMen’s)
يادداشت ذكر (توسط ذكر)
ذهن ساز (توسط آزمايشگاه هاي نس
منبع: nesslabs.com
از جناس استفاده كنيد
دهان به دهان مي تواند به شما كمك كند عناوين چشم نوازي را براي نامه هاي خود ايجاد كنيد كه مطمئناً در جعبه ثبت نام برجسته هستند.به عنوان مثال ، جان فاكس ، يكي از بنيانگذاران Bookhio ، به مجله هفتگي Take Your Writamins مراجعه كرد. وي توضيح داد كه وبلاگ وي منبع اطلاعاتي براي نويسندگان است كه مواد مغذي مورد نياز خريد را به آنها مي دهد.
منبع: www.johafaile.com
در اينجا نمونه ديگري از استفاده از نشانه گذاري در عنوان نامه وجود دارد:
ايده هاي جديد (به معناي دوم)
Cover Awcious (آدرس پست الكترونيكي رايگان براي خوانندگان و دوستداران كتاب)
Extra Paint (توسط Efdot ، هنرمند و بنيانگذار جامعه)
منبع: efdotstudio.com
از سيگنال هاي زماني استفاده مي كند
استفاده از نرم افزار هنگام ايجاد محتوا ، اعم از خبرنامه يا استوري اينستاگرام ، مهم است. بنابراين اگر مي دانيد بهترين روز هفته براي ارسال ايميل چيست ، يك گزينه قرار دادن آن در نام ايميل شماست.
در اينجا چند نمونه از زندگي واقعي آورده شده است:
يكشنبه برانچ (توسط آلن گانت)
يادداشت صبح دوشنبه (توسط اتاق بازرگاني شهرستان اسميت)
Friyay Fuel (روزنامه ژانا بكوس)
منبع: thefriyayfuel.com
اگر نام هفته بيش از حد خاص با نام شما باشد ، بسته به تعداد خبرنامه هايي كه ارسال مي كنيد ، مي توانيد كلمات “هفتگي” يا “ماهانه” (يا حتي “سه ماهه”) را در هر كجاي عنوان قرار دهيد. در اينجا چند نمونه آورده شده است:
بسته هاي هفتگي
بهترين هفته ارائه شده توسط [نام تجاري]
نكات برجسته ماهانه از [نام تجاري]
پردازش سه ماهه
ماهانه توسط [نام تجاري]
افكار هفته توسط [نام شما]
از صفت با اسم استفاده كنيد
اگرچه برخي از روش ها دشوار است ، اما اين روش بسيار ساده تر است. تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه ماهيت تجارت خود را دنبال كنيد. همچنين مي توانيد مثالي مشابه از Dense Discovery را در نظر بگيريد:
The Thrifty Homesteader (نوشته دبورا نيمان)
Dense Discovery (توسط Kai Brach)
منبع: mundoformed.com
از نام خود استفاده كنيد
اگر مي خواهيد همه چيز ساده باشد ، مي توانيد نام خود را در ايميل خود وارد كنيد. مهمتر از همه ، شما مي توانيد از آن به نفع خود استفاده كنيد و ايميل را براي خود يا نام تجاري خود بنويسيد.
در اينجا تنها تعدادي از سازندگان محتوا و وبلاگ نويسان است كه اين روش غير معمول را انتخاب كرده اند:
آستين كليون
آن فريدمن (بنيانگذار پادكست با دوست پسر خود ارتباط برقرار كنيد)
سخنراني هاي DO (سخنراني هاي DO)
منبع: annfriedman.com
منبع: thedolectures.com
ايده هاي ديگري براي خبرنامه ارائه دهيد
تجارت الكترونيكي
وقتي افراد براي دريافت خبرنامه هاي تجارت الكترونيكي ثبت نام مي كنند ، معمولاً اين كار را به اين اميد انجام مي دهند كه اولين كسي باشد كه از معاملات و پيشنهادات خاص مطلع خواهد شد. بنابراين ، مشتركان خود را نااميد نكنيد. در اينجا چند نمونه از روشهاي مختلف استفاده از تبليغات الكترونيكي آورده شده است:
تخفيف روزانه از [نام شركت تجارت الكترونيكي]
بهترين هفته تاكنون
خدمات هفتگي توسط [نام شركت تجارت الكترونيكي]
چه چيزي در اين ماه به فروش مي رسد؟
مسافرت رفتن
اگر يك وبلاگ مسافرتي يا شركت تجارت الكترونيكي داريد كه خدمات متنوعي براي مسافرت مي فروشد ، مي توانيد از يكي از ايده هاي زير استفاده كنيد و اين كار را براي خود انجام دهيد.بهتر است يك يا دو كلمه مربوط به سفر يا مكان مناسب وارد كنيد.
خبرنامه هفتگي Globetrotter
عكس پاريس
جنگ آفريقا در آوا
در سراسر جهان در 80 روز با سيمون
اخبار از London’s Mews
سپس با بن
FOMBA
اگر اهل مد هستيد ، بهتر است نام خود را در موضوع ايميل خود قرار دهيد تا نام خود را ايجاد كنيد. در اينجا چند ايده وجود دارد كه مي توانيد بازي كنيد:
مد و بيشتر از اميلي
سبك توسط سوفيا
روندهاي مد اين ماه توسط جيد
غذا
رستوران ها و پيشخدمت ها اوقات راحت تري دارند زيرا مي توانند مواد مورد علاقه خود را ليست كنند و يا غذايي را كه ما ارائه مي دهيم بپزند. در اينجا چند ايده بشقاب آورده شده است:
واحد پول چين شما
هفته نامه وگان
دستور تهيه از Stephen’s Kitchen
بولتن ايتاليايي
انگور
ايده جديد
در آشپزخانه
وعده هاي غذايي ماهانه
نانوايان اطراف
نان هر روز
-گل
برخلاف غذا يا مد ، اگر در صنعت پول كار مي كنيد فضاي كمتري براي ايجاد داريد. در عوض ، آن را ايمن بازي كنيد و حرفه اي عمل كنيد. در اينجا چند نمونه آورده شده است:
چگونه ثروتمند شويم [نام تجاري]
مشاوره مالي هفتگي توسط [نام تجاري]
مسائل مالي ذكر شده در [نام تجاري]
مشاوره مالي دوسالانه [نام شما]
انتهاي بخش با [نام تجاري شما]
هر دوي ما
هضم مالي
درس 1
پول و بيشتر
دارايي ، ماليات ، سرمايه گذاري
تعليم دادن
شركتهايي كه در بخش آموزش كار مي كنند ممكن است به صنايع ديگر در جوامع خود وابسته باشند. بنابراين ، وبلاگ هاي به اصطلاح هوشمند مهم هستند كه مي توانند به تقويت روابط آنها با جامعه گسترده كمك كنند. در اينجا چند نكته براي بررسي وجود دارد:
گزارش مدير
دفتر مدرسه
مربي
غرور
نوار معلم
دوباره صحبت كن
نام ايميل خود را از كجا بايد وارد كنيد؟
درست است ، بنابراين شما به دنبال يك نام به ياد ماندني در ايميل خود بوديد ، پس چه؟ بي فايده است اگر مخاطبان شما وقتي اولين مجله خود را از شما گرفتند فقط اين اسم را نديدند ، درست است؟ در اينجا چند پيشنهاد در مورد نحوه مشاهده يا اختصاص وقت براي ملاقات با عتيقه وجود دارد.
نحوه ثبت نام
حتي اگر صفحه ثبت نام در صفحه اي از وب سايت شما فضاي خالي نداشته باشد ، بايد فضاي كافي براي وارد كردن نام ايميل شما وجود داشته باشد. علاوه بر اين ، بازديد كنندگان مي خواهند بدانند كه در واقع چه چيزي را امضا مي كنند.
صفحه اردوگاه
درعوض ، مي خواهيد يك قدم جلوتر برويد و يك صفحه اختصاصي اختصاص دهيد كه مخاطبان خود را براي تشويق به ثبت نام از طريق ايميل اختصاص دهيد. از آنجا كه فضاي بيشتري نسبت به فرم اشتراك در اختيار شما قرار مي دهد ، مي توانيد به مخاطبان خود اطلاع دهيد كه به چه نوع محتوايي نگاه مي كنيد و چه زماني نامه را ارسال كنيد (مگر اينكه نام آنها ذكر شود) براي تأثيرگذاري بيشتر در اين روش ، مي توانيد كتاب راهنما مانند برنامه ريز قابل چاپ ، كتاب الكترونيكي يا چك ليست رايگان. به اين ترتيب ، بازديدكنندگان صفحه خبرنامه شما انگيزه ديگري براي پيوستن به ليست مشتركين خبرنامه شما دارند.
خط و موضوع ايميل
وقتي اين كار را انجام داديم ، اين بايد اولين جايي باشد كه شما نام ايميل خود را ذكر مي كنيد.تقويت اين مناطق براي تصوير ضروري است.
بسته بندي كالا
از آنجا كه افراد مي توانند براي ثبت نام در ايميل انتخاب كنند (چه بخواهيم آن را باز كنيم يا نه) ، شما مي توانيد از طريق ايميل با مخاطبين بيشتري تماس بگيريد. با اين حال ، شما هنوز هم بايد راه هايي براي برجسته كردن ايميل خود در ميان ده ها (اگر نه صدها) ايميل دريافتي از مشتريان خود پيدا كنيد. با اين كار مي توانيد توجه خود را به نام هاي ايميل ايجاد شده جلب كنيد (و از ليست هاي غيرضروري خودداري كنيد).
علاوه بر اين ، اگر قصد ارسال انواع مختلف ايميل را داريد ، نوشتن ايميل هاي شما مي تواند به خوانندگان كمك كند بين ايميل هاي مختلف تفاوت قائل شوند). به طور كلي ، اين يك روش عالي براي حرفه اي به نظر رسيدن و ايجاد ظاهري منحصر به فرد و منحصر به فرد است كه به جذابيت برند براي مقاله شما كمك مي كند.