سريال هايي كه ديدن آن ها شما را خاص مي كند

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

سريال هايي كه ديدن آن ها شما را خاص مي كند

۶ بازديد

ديدن يه سري از سريال ها براي افراد فيلمباز مي تواند برچسب حرفه اي بودن به آن ها بزند و ديدن سريال ها براي آن ها واجب است كه از هر ژانر بهترين آن را تماشا كرده باشند. تماشاي سريال توسط افراد فيلمباز مانند افرادي هستند كه لباس هاي مارك پوشيده اند كه باعث ميشود …

سريال هايي كه ديدن آن ها شما را خاص مي كند https://livemag.ir/2021/07/سريال-هايي-كه-ديدن-آن-ها-شما-را-خاص-مي-كن/ https://livemag.ir/2021/07/سريال-هايي-كه-ديدن-آن-ها-شما-را-خاص-مي-كن/#respond مجله زنده خبري Wed, 21 Jul 2021 08:05:15 0000 عمومي https://livemag.ir/?p=5336 ديدن يه سري از سريال ها براي افراد فيلمباز مي تواند برچسب حرفه اي بودن به آن ها بزند و ديدن سريال ها براي آن ها واجب است كه از هر ژانر بهترين آن را تماشا كرده باشند. تماشاي سريال توسط افراد فيلمباز مانند افرادي هستند كه لباس هاي مارك پوشيده اند كه باعث ميشود …

ديدن يه سري از سريال ها براي افراد فيلمباز مي تواند برچسب حرفه اي بودن به آن ها بزند و ديدن سريال ها براي آن ها واجب است كه از هر ژانر بهترين آن را تماشا كرده باشند. تماشاي سريال توسط افراد فيلمباز مانند افرادي هستند كه لباس هاي مارك پوشيده اند كه باعث ميشود شخصيت و سطح ظاهري آنها ارتقا پيدا كند. در اين پست سعي كرديم از هر ژانر بهترين آن را معرفي كنيم كه از تماشاي هر سريال نهايت لذت را ببريد.

خانه كاغذي Money Heist : سريالي كه موقع انتشار مثل يك بمب تركيد سريالي با سبكي جديد و خاص كه با به چالش كشيدن و غافلگير كردن مداوم بيننده با مدل ماسك خاص خود كه به ماسك دالي معروف است خود را در دل مخاطب جا كرده است. اين سريال دو گروه سرقت آماده را به رهبري پروفسور، يكي در ضرابخانه سلطنتي اسپانيا و ديگري در بانك اسپانيا به نمايش درمي‌آورد. سريال خانه كاغذي ابتدا از شبكه آنتنا ۳ اسپانيا پخش شد و در ادامه حق پخش جهاني آن توسط نتفليكس خريداري شد.

دكستر Dexter : از آن دسته از سريال هايي است كه در آن خون زياد و بدن هاي تكه تكه شده زيادي مشاهده مي كنيد به همين دليل اين سريال اصلا مناسب افراد كم سن و سال نمي باشد. سريال دكستر در ژانر درام و جنايي همراه با درون مايه هاي كمدي سياه مي باشد فصل اول اين سريال بر اساس رمان دكستر روياپردازي تاريك از جف ليندزي ساخته شده است. پخش اين سريال در قالب 8 فصل از تاريخ 1 اكتبر ۲۰۰۶ آغاز شد و در تاريخ 22 سپتامبر 2013 به اتمام رسيد البته در اكتبر 2020 اعلام شد كه فصل 9 سريال بصورت 10 قسمت در پاييز 2021 منتشر خواهد شد.

وايكينگ ها Vikings : داستان سريال درباره فردي است به نام رگنار لاثبروك و جاه طلبي ها و نبردهاي او مي باشد و در فصل هاي پاياني داستان حوادث حول خانواده و اطرافيان او مي باشد. اين سريال جز سريال هاي برتر دنيا مي باشد كه توانسته است مخاطب را ميخكوب خود كند و جز محدود سريال هايي مي باشد كه شخصيت اصلي آن در طول سريال ميميرد. سريال وايكينگ ها در 6 فصل منتشر شد كه سرانجام در سال 2020 به طور كامل به اتمام رسيد. اين سريال توسط شبكه history پخش شد كه بعدا توسط آمازون خريداري شد.

خاطرات يك خون آشام The Vampire Diaries : شايد با قاطعيت ميشود گفت خاطرات يك خون آشام جز آن دسته از سريال هايي مي باشد كه در هر موضوع يا پست معرفي جز آن ليست مي باشد و محبوبيت و ويژگي هاي خاص آن باعث توجه ويژه مخاطبان به آن شده است. اين سريال داراي 8 فصل و بصورت كلي مجموعا 171 قسمت از شبكه سي دبليو پخش شده است. سريال خاطرات يك خون آشام در آتلانتا و كاوينتون جورجيا و شيكاگو، ايلينويز فيلمبرداري شده است.

شايد پيش خودتان بگوييد كه اكثر اين سريال ها را قبلا ديده ايم كه اين جا بايد به شما تبريك گفته شود كه شما يك شخص فيلمباز هستيد و توانسته ايد بهترين ها رو مشاهده كنيد اين حسن سليقه و حرفه اي بودن شما را نشان مي دهد. مطمئنن شما هم بعد از ديدن اين سريال ها آن ها را به دوستان و آشنايان خود معرفي كرده ايد و شايد كمتر كسي باشد كه اهل تماشاي فيلم و سريال باشد و از ديدن اين سريال ها لذت نبرده باشد شايد خيلي سريال هاي ديگر نيز شما ميشناسيد كه ميتونست در اين ليست باشد پس شما اين بار به ما معرفي كنيد و در پايين اين مقاله نظر خود را بيان كنيد.

https://livemag.ir/2021/07/سريال-هايي-كه-ديدن-آن-ها-شما-را-خاص-مي-كن/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.