دستور وزير بهداشت براي آغاز واكسيناسيون ۴۸ سال به بالاهاي برخي استانها

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

وزير بهداشت با اشاره به اينكه روز گذشته تعداد مراجعه به مراكز واكسيناسيون در نامه اي به روساي دانشگاه هاي علوم پزشكي گفته است: “با توجه به تهيه و پشتيباني كافي از واكسن ها و توسعه مراكز تزريق در سراسر كشور ، اين مراكز مناسب هستند و واكسن در بدن براي استفاده با حداكثر ظرفيت. …

دستور وزير بهداشت براي آغاز واكسيناسيون ۴۸ سال به بالاهاي برخي استانها https://livemag.ir/2021/07/دستور-وزير-بهداشت-براي-آغاز-واكسيناسي/ https://livemag.ir/2021/07/دستور-وزير-بهداشت-براي-آغاز-واكسيناسي/#respond مجله زنده خبري Thu, 22 Jul 2021 10:25:58 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/07/دستور-وزير-بهداشت-براي-آغاز-واكسيناسي/ وزير بهداشت با اشاره به اينكه روز گذشته تعداد مراجعه به مراكز واكسيناسيون در نامه اي به روساي دانشگاه هاي علوم پزشكي گفته است: “با توجه به تهيه و پشتيباني كافي از واكسن ها و توسعه مراكز تزريق در سراسر كشور ، اين مراكز مناسب هستند و واكسن در بدن براي استفاده با حداكثر ظرفيت. …

وزير بهداشت با اشاره به اينكه روز گذشته تعداد مراجعه به مراكز واكسيناسيون در نامه اي به روساي دانشگاه هاي علوم پزشكي گفته است: “با توجه به تهيه و پشتيباني كافي از واكسن ها و توسعه مراكز تزريق در سراسر كشور ، اين مراكز مناسب هستند و واكسن در بدن براي استفاده با حداكثر ظرفيت.

به گزارش مجله زنده خبري ، سعيد نمكي در نامه اي به روساي دانشگاه هاي علوم پزشكي كه نسخه اي از آن در اختيار مجله زنده خبري قرار گرفت ، اقدامات لازم براي افزايش ظرفيت مراكز و واكسن ها را توضيح داد.

متن اين نامه به شرح زير است:

“تبريك و تبريك عيد سعيد قربان و وقف در رويارويي نفسگير با پيك پنجم بيماري و تشكر از تلاش همه بستگان براي افزايش مراكز واكسيناسيون و همچنين افزايش سرعت عمل. با توجه به اينكه جمعيت بالاي 60 سال و استانهاي جنوب و جنوب شرق بالاي 50 سال به دليل دامنه واكسيناسيون به حد قابل قبولي رسيده اند ، ديروز مراجعه كمتري به مراكز واكسيناسيون داشتيم.

بنابراين ، با توجه به تأمين و پشتيباني كافي از واكسن ها و همچنين توسعه مراكز تزريق در سراسر كشور ، كه آمادگي تزريق بيش از پانصد هزار نفر در روز را دارند ، ارزش استفاده از اين مراكز و واكسن ها با حداكثر ظرفيت را دارد. بنابراين ، شما بايد موارد زير را انجام دهيد:

– بلافاصله اعلام شود كه از كليه افراد بالاي 60 سال كه هنوز در سايت هدف گيري يا ثبت نام نكرده اند ، دعوت به ثبت نام و جايگزيني با تبليغات يا ساير وسايل مناسب در سراسر كشور مي شود.

براي اين گروه سني در استانهاي بالاي 50 سال تبليغ كنيد.

استانهاي بالاي گروه سني 60 سال و افراد بالاي 50 سال ، اگر 75٪ گروه سني هدف واكسينه شده باشد ، ممكن است از فردا براي جمعيت 60-58 ساله در استانهايي كه گروه سني هدف بالاي 60 سال است سن 48-50 سال. در استانهايي كه گروه سني هدف آنها بيش از 50 سال است ، بايد ثبت نام آغاز شود و واكسيناسيون اين گروه به طور متناوب آغاز شود.

“خوشبختانه ، واكسن كافي در دسترس است و همكاران مي توانند جمعيت هدف جديد را محاسبه كرده و درخواست كنند واكسن لازم به سرعت ارسال شود.”

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/07/دستور-وزير-بهداشت-براي-آغاز-واكسيناسي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.