5 حيوان از دنياي تجارت

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

5 حيوان از دنياي تجارت

۲۶ بازديد

5 حيوان از دنياي تجارت

دوست عزيز و مقام رسمي من از تايوان كه هميشه پر از شگفتي هاي شگفت انگيز بود ، كارگاه تيم سازي را رهبري مي كرد كه افتخار حضور در آن را داشتم. وي پس از نمايش تلويزيوني خود در تايوان به عنوان مربي روانشناسي تجاري ، در ماه اول خود از 17 بازيگر حمايت مالي …

5 حيوان از دنياي تجارت https://hillbilly.ir/5-حيوان-از-دنياي-تجارت/ https://hillbilly.ir/5-حيوان-از-دنياي-تجارت/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 08 Dec 2020 01:10:05 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vancouver https://hillbilly.ir/5-حيوان-از-دنياي-تجارت/

5 حيوان از دنياي تجارت

دوست عزيز و مقام رسمي من از تايوان كه هميشه پر از شگفتي هاي شگفت انگيز بود ، كارگاه تيم سازي را رهبري مي كرد كه افتخار حضور در آن را داشتم. وي پس از نمايش تلويزيوني خود در تايوان به عنوان مربي روانشناسي تجاري ، در ماه اول خود از 17 بازيگر حمايت مالي …

5 حيوان از دنياي تجارت

دوست عزيز و مقام رسمي من از تايوان كه هميشه پر از شگفتي هاي شگفت انگيز بود ، كارگاه تيم سازي را رهبري مي كرد كه افتخار حضور در آن را داشتم.

وي پس از نمايش تلويزيوني خود در تايوان به عنوان مربي روانشناسي تجاري ، در ماه اول خود از 17 بازيگر حمايت مالي كرد و در تجارت جديد MLM ما ركورد زد و از وي در كانادا به عنوان رهبر تيم جديدي بهره گرفت.

كيم لي راز شگفت انگيزي را كه در دنياي تجارت حرفه اي تايوان استفاده شده فاش كرد. كيم در كارگاههاي معروف آخر هفته خود براي رفع شركتهاي ميليارد دلاري مانند تويوتا تقاضاي زيادي دارد.

در اينجا در آمريكاي شمالي ، ما شنيديم كه معلمان بازاريابي شبكه اي در مورد شخصيت هاي مختلف ، جادو و رمز و راز آنها كه منطق غربي ما را به چالش مي كشد به ما مي آموزند.

در چين پنج حيوان وجود دارد كه نماينده دنياي تجارت هستند.

1) النمر: اين رهبران و افراد زحمتكشي هستند كه عملكرد خود و آنچه مي خواهند را مي دانند. آنها تعيين كننده سرعت ، پيشگامان مد هستند و زمينه موفقيت در صنعت را فراهم مي كنند.

2) طاووس: اين افراد مشغول مي دانند كه چگونه رنگ خود را نشان دهند. آنها كه از توانايي بالايي براي كار تيمي ، معاشرت و بازاريابي برخوردار هستند ، وقتي مي توانند رنگ هاي شگفت انگيز خود را به نمايش بگذارند ، بهترين درخشش را دارند.

3) OWL: اين افراد بسيار وفادار هستند. آنها اعداد را مي دانند و در آنها نيز سرآمد هستند. آنها كاشفان ، مشاوران پيش بيني و حسابداران غير قابل تعويض دنياي تجارت هستند.

4) آفتاب پرست: آفتاب پرست فوراً با هر محيطي سازگار مي شود. آنها با هر كسي و هر مكان به خوبي تركيب مي شوند. اگر تا وقتي كه 30 ساله شدي تا حدي آفتاب پرست نشوي – كيم مي گويد – تو در اين دنيا مردي. آنها تا حدودي غيرمستقيم هستند و قدرت اقناعي زيادي دارند.

5) كوآلاها سازگاري و قابل پيش بيني بودن را دوست دارند. اين افراد در تمام روزها در حال خوردن در درختان اكاليپتوس پنهان شده اند و مي توانند بيشتر در پشت صحنه كار كنند تا مديرعامل عالي باشند. با اين حال ، تغيير هميشه آسان نيست ، و ديدن خارج از جعبه ممكن است نياز به كمك خارجي داشته باشد.

خرد كيم بيش از اين بود. وي گفت در حالي كه ما معمولاً نقاط قوت يك تيپ شخصيتي را نشان مي دهيم ، بسياري از شركاي تجاري و همكاران شبكه آنها ويژگي هايي را در دو يا سه نوع شخصيت ايجاد كرده اند.

بنابراين وقتي يك ببر را به خدمت مي گيريد ، به اصل موضوع بپردازيد. مبادا آن را به دليل “چرا” بفروشيد كه آنها ممكن است بخواهند فرصت شغلي شما را ببينند. آنها كاملاً مستقل هستند و فقط به ابزاري كه شما بايد ارائه دهيد براي يافتن راه موفقيت خود نياز دارند. آنها ترجيح مي دهند بدون كمك خارجي مشكلات خود را حل كنند و آنها را حل كنند. قبل از اطلاع از آن ، به توانايي خود در تبديل اطلاعات به سود اعتماد خواهيد كرد.

طاووس از خطرات نمي ترسد و مي خواهد به حركت خود ادامه دهد و افق هاي جديد را كشف كند. آنها به راحتي ايده هاي درخشان جديد مي گيرند و تمايل دارند با خلاقيت و اصالت خود بر ديگران مسلط شوند. به آنها اين فرصت را بدهيد تا رنگهاي شگفت انگيز منحصر به فرد خود را نشان دهند زيرا مي توانند ديگران را از كيفيت بالاي رهبري خود تحت تأثير قرار دهند. آنها مي توانند مرشد بازاريابي باشند كه شما روي لوله خود دنبال مي كنيد ، و نام خود را با تصاوير رنگارنگ و پيوندهاي جالب براي جلب توجه شما به آنها نشان مي دهند.

جغدهاي بسيار وفادار و خوب فقط با شماره هايي كه مي خواهيد در تيم خود ، دوره – پايان داستان! با نشان دادن بلافاصله اعداد به آنها اعتماد و اطمينان آنها را تقويت كنيد. اين همان چيزي است كه آنها تصميم خود را بر اساس آن تعيين مي كنند. اگر آنها از شما مي خواهند برنامه شركتي را به آنها نشان دهيد ، بلافاصله اعداد را دريافت كنيد! آنها بسيار موفقيت مدار هستند و هرگز در عزم و اراده خود تزلزل نمي كنند. پشتكار جواب مي دهد!

آفتاب پرست ها درك پذير ، سازگار و بسيار تأثيرگذار هستند. با آفتاب پرست ها به ياد داشته باشيد ، در حالي كه ابتدا نقش و جايگاه خود را به صورت آنلاين پيدا مي كنند ، آنها بايد از منابع و استعدادهاي ساير بازاريابان استفاده كنند تا بتوانند خود را از يكديگر متمايز كنند. يك فضاي بازاريابي شبكه اي قوي براي آنها ايجاد كنيد كه با دو مربي مصافحه ، هزاران منبع آموزشي و بهترين سايت هاي شبكه براي پاتوق و تماس با خانه پر شده است. با اين حال ، نكته اصلي اين است كه به آنها اجازه ندهيد براي حمايت بيش از حد به ديگران وابسته شوند وگرنه ممكن است به اهداف خود نرسند.

كاركناني كه بيشتر از خرس كوالا ساخته شده اند ممكن است به مقداري ادويه و مقوي نياز داشته باشند. روش مسئولانه ، منظم و روشمند آنها مي تواند هر شغلي را سازماندهي و مديريت كند. آنها مديران عالي را ايجاد مي كنند و يك تجارت خانگي قوي ايجاد مي كنند. آنها خردمند و خردمند هستند ، اما ماهيت فوق العاده محافظه كارانه ، كمبود تخيل ، محافظت بيش از حد از منافع و نگاه غير ماجراجويانه به زندگي مي تواند منجر به ركود شود.

كيم به من آموخت كه هميشه آموزش و ايجاد روابط خود را متناسب با شخصيت و نيازهاي هر فرد تنظيم كنم. اين اطلاعات در مورد ويژگي هاي شخصيتي اين پنج حيوان براي اولين بار در اينجا در آمريكاي شمالي در حال حاضر در اين مقاله ارائه شده است.

https://hillbilly.ir/5-حيوان-از-دنياي-تجارت/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.