چگونه يك كمپين بازاريابي از طريق ايميل ايجاد كنيم كه مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند

4 دليل براي يافتن ارزش در بازاريابي از طريق ايميل چه بخواهيد محصولات يا خدمات بفروشيد ، چه در يك دفتر كار در منزل يا در مشاغل مشغول به كار هستيد ، ارزش راه اندازي يك بازاريابي ايميل را دارد. ارسال خبرنامه هاي مداوم براي پيروان شما به شما امكان مي دهد رابطه اي “مانند …

چگونه يك كمپين بازاريابي از طريق ايميل ايجاد كنيم كه مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند https://hillbilly.ir/چگونه-يك-كمپين-بازاريابي-از-طريق-ايميل/ https://hillbilly.ir/چگونه-يك-كمپين-بازاريابي-از-طريق-ايميل/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 22 Jul 2021 21:07:57 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social pdf https://hillbilly.ir/چگونه-يك-كمپين-بازاريابي-از-طريق-ايميل/

چگونه يك كمپين بازاريابي از طريق ايميل ايجاد كنيم كه مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند

4 دليل براي يافتن ارزش در بازاريابي از طريق ايميل چه بخواهيد محصولات يا خدمات بفروشيد ، چه در يك دفتر كار در منزل يا در مشاغل مشغول به كار هستيد ، ارزش راه اندازي يك بازاريابي ايميل را دارد. ارسال خبرنامه هاي مداوم براي پيروان شما به شما امكان مي دهد رابطه اي “مانند …

چگونه يك كمپين بازاريابي از طريق ايميل ايجاد كنيم كه مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند

4 دليل براي يافتن ارزش در بازاريابي از طريق ايميل چه بخواهيد محصولات يا خدمات بفروشيد ، چه در يك دفتر كار در منزل يا در مشاغل مشغول به كار هستيد ، ارزش راه اندازي يك بازاريابي ايميل را دارد. ارسال خبرنامه هاي مداوم براي پيروان شما به شما امكان مي دهد رابطه اي “مانند اعتماد” بدانيد كه برند شما و اهداف بازار شما را بسيار بالا مي برد. اما بسياري از صاحبان مشاغل و كارآفرينان آن زمان طلايي را صرف ايجاد روابط و رشد روزافزون مي كنند. آيا شما يكي از آنها هستيد؟ در وبلاگ اين هفته ، من چند دليل را به اشتراك مي گذارم كه چرا تجارت كوچك شما بايد بازاريابي ايميل را منتشر كند و چند نكته براي كمك به شما در افزايش نرخ باز كردن ارائه مي دهد. ارزش بازاريابي از طريق ايميل چيست؟ بياييد با 4 دليل شروع كار كوچك خود را براي ارسال يك ايميل كوچك شروع كنيم. 1 به مردم يادآوري كنيد كه آنجا هستيد. همانطور كه دوست داريد ، مشتريان شما پشت رايانه هاي خود نشسته اند و روياي برند شما را نمي بينند. قرار دادن آن در متن مي تواند شما را در صف اول مخاطبان قرار دهد. شما مي توانيد بسيار خاص باشيد. به عنوان مثال ، خوشامدگويي با نام كوچك يا استفاده از داده هاي خريد گذشته براي توصيه محصولات يا خدمات مكمل مي تواند بسيار مفيد باشد. در واقع ، ميزان باز بودن ايميل هاي اختصاصي 18.8٪ در مقايسه با 13.1٪ بدون شخصي سازي است. 3. بازديد از وب سايت شما را بهبود مي بخشد. پيوندهاي موجود در ايميل هاي شما بازديدكنندگان را به وب سايت و سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي شما مي آورد ، اين به معناي افزايش آگاهي از برند ، منجر شدن و فروش است. تبليغات موثر با استفاده از سرويسي مانند تماس با ما براي ايجاد خبرنامه ، به راحتي مي توانيد براي هزاران نفر ايميل ارسال كنيد. از تقسيم بندي مخاطب گرفته تا مديريت كمپين و ليست هاي بازاريابي نامحدود ، مي توانيد كارهاي زيادي را در زمينه هايي مانند بازاريابي تماسي انجام دهيد. براي اطلاعات بيشتر ، به خبرنامه ما مراجعه كنيد. و به خاطر داشته باشيد كه استفاده از يك مدل روزنامه نگاري مي تواند وسوسه انگيز باشد ، يك طراح وب سايت حرفه اي استخدام كنيد تا ظاهري منحصر به فرد ايجاد كند كه نشان دهنده نام تجاري شما به مشتريان شما باشد. ***** بخوانيد: چگونه بهترين مشتري هاي خود را با مجلات ديجيتال هدف قرار مي دهيد مهم نيست كه تجارت شما چقدر بزرگ باشد ، خبرنامه راهي م anثر براي دستيابي به مشتريان فعلي و بالقوه شماست و به راحتي نتايج تلاش هاي شما را اندازه گيري مي كند. شما بايد مطمئن شويد كه افراد مناسب را با پيام مناسب هدف قرار داده ايد. در اينجا 5 راه براي شروع وجود دارد. اطلاعات بيشتر را در وب سايت ما بخوانيد. ***** 4 پايگاه ايميل براي افزايش نرخ باز كردن متوسط ​​شما درصدي از تعداد مشترياني است كه ايميل شما را باز كرده اند. برعكس ، آمار نشان داده شده در حدود 80/17 است. ٪ بنابراين اگر مي خواهيد اين تعداد را افزايش دهيد ، در اينجا 4 كاري وجود دارد كه بايد هنگام ساخت يك ايميل تبليغ كنيد: 1. هدف خود را بدانيد. مانند هر صفحه در وب سايت شما ، ايميل شما بايد به يك هدف برسد.در اينجا برخي از اهداف مشترك ژورنال ديجيتال آورده شده است: رانندگي در رانندگي – افزايش بازديد با كمك به وب سايت خود – افزايش آگاهي از نام تجاري – ايجاد اقتدار خود را با رشد صنعت خود – افزايش منجر و / يا فروش – تبليغ يك محصول ، خدمات يا رويدادي مانند آنچه كه من در مقاله خود گفتم آخرين وبلاگي كه به يك CTA قانع كننده نياز داريد. مي خواهيد بازديد كنندگان شما در يك صفحه خاص چه كاري انجام دهند؟ هر صفحه در وب سايت شما بايد فراخواني براي تشويق مشتريان بالقوه شما براي انجام كاري داشته باشد. يك خط بكش. خطوط اولين چيزي است كه مردم مي بينند و اين همان چيزي است كه مردم را به سمت باز كردن ايميل شما سوق مي دهد. اين بايد كوتاه و چشم نواز باشد و به گيرنده خود بگوييد كه هنگام باز كردن ايميل چه انتظاري دارد. البته ، نمي توانيد هر موضوع را در ايميل هاي خود پشت سر هم حذف كنيد. روي پيامي متمركز شويد كه جذاب ترين و مرتبط با آنچه مي خواهيد مخاطب شما دريافت كند ، است. به مردم دليلي براي ثبت نام بدهيد. مهم نيست كه چند پيام به صندوق ورودي مشتري شما وارد شود ، كاهش اندازه آنها دشوار است. به جاي اينكه فقط بگوييد “براي وبلاگ من ثبت نام كنيد” ، به بازديدكنندگان وب سايت خود تخفيف دهيد ، اين كار را به صورت رايگان يا كار ديگري كه دوست داريد انجام دهيد. همچنين خوب است به ياد داشته باشيد كه هدف از تحويل روزنامه اطلاع رساني ، تعامل و سرگرمي مخاطبان است. اينجا مكاني براي خلاص شدن از شر قاچاقچيان نيست. اگر اين كار را انجام دهيد ، انتظار داريد مشتركان ايميل شما 4. 4 كاهش يابد. 4. از داده هاي خود بياموزيد. فقط ارسال نامه الكترونيكي با آنچه فكر مي كنيد كافي نيست. در مورد آن فكر كنيد شما مي خواهيد مخاطبان خود را ببينيد. براي اطمينان از ارزش بازاريابي از طريق ايميل ، بايد تلاش هاي خود را ارزيابي كنيد. براي اطلاع از موارد زير ، بايد به معيارهاي الكترونيكي خود نگاه كنيد: چه كسي – چه كسي ايميل شما را باز مي كند؟ پيوندها – پيوندهاي فشاري ايجاد شده توسط افراد چيست؟ چه كسي – چه كسي مشترك مي شود وقتي تعداد زيادي ايميل داريد ، به راحتي مي توانيد آنها را متناسب با نياز مخاطبان خود تنظيم كنيد. *** شما نمي توانيد با ارزش بازاريابي از طريق ايميل بحث كنيد! خبرنامه هاي منظم يكي از موثرترين ابزارهاي بازاريابي براي تجارت شما هستند و مي توانند ديد و فروش شما را براي مدت زمان طولاني افزايش دهند. اگر نمي خواهيد يك كمپين ايميل راه اندازي كنيد ، از وقت و انرژي خود بيشترين استفاده را ببريد ، تيم بازاريابي حرفه اي شخصي مانند ما را پيدا كنيد كه بتواند عناصر نوشتاري ، بازاريابي و فني را مديريت كند. اين بهترين راه براي افزايش باز بودن ، هدايت و فروش شماست! براي موفقيت در تجارت ، سوزان
.

https://hillbilly.ir/چگونه-يك-كمپين-بازاريابي-از-طريق-ايميل/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.