ابتلاي افزايشي كودكان به كروناي دلتا / لزوم نگاه كارشناسانه به بازگشايي مدارس

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

مدير مركز پزشكي كودكان وضعيت كودكان مبتلا به دلتاي كرونا را توضيح داد و انتظار مي رفت كه “قبل از شروع مجدد مدرسه با متخصص بهداشت كودكان مشورت كنيد” در مورد بازگشايي مدرسه. الزامات از سرگيري را در نظر بگيريد. دكتر رضا شروين بدو در گفت وگو با مجله آنلاين وي در مورد وضعيت كودكان …

ابتلاي افزايشي كودكان به كروناي دلتا / لزوم نگاه كارشناسانه به بازگشايي مدارس https://online-mag.ir/2021/07/ابتلاي-افزايشي-كودكان-به-كروناي-دلتا-ل/ مجله آنلاين Sat, 31 Jul 2021 02:57:08 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/07/ابتلاي-افزايشي-كودكان-به-كروناي-دلتا-ل/ مدير مركز پزشكي كودكان وضعيت كودكان مبتلا به دلتاي كرونا را توضيح داد و انتظار مي رفت كه “قبل از شروع مجدد مدرسه با متخصص بهداشت كودكان مشورت كنيد” در مورد بازگشايي مدرسه. الزامات از سرگيري را در نظر بگيريد. دكتر رضا شروين بدو در گفت وگو با مجله آنلاين وي در مورد وضعيت كودكان …

مدير مركز پزشكي كودكان وضعيت كودكان مبتلا به دلتاي كرونا را توضيح داد و انتظار مي رفت كه “قبل از شروع مجدد مدرسه با متخصص بهداشت كودكان مشورت كنيد” در مورد بازگشايي مدرسه. الزامات از سرگيري را در نظر بگيريد.

دكتر رضا شروين بدو در گفت وگو با مجله آنلاين وي در مورد وضعيت كودكان مبتلا به بيماري كرونا قلب Fifthpeak گفت: راضي بود. البته ، ما هنوز از ظرفيت كامل بيمارستان براي خدمات مطلوب استفاده مي كنيم.

دلتا ؛ سهام عمده كودكان

او گفت كه فشار غالب در همه جاي شهر يكسان است و كودكان نيز داراي فشار دلتا هستند. افزايش به كوويد 19

باديه نشين در ادامه مي گويد: “در حال حاضر ، يك بخش كامل در كوويد 19 مركز پزشكي كودكان ، با ICU جداگانه 8 تخت وجود دارد. ما همچنين دو بخش كوويد 19 را با ظرفيت 30 تخت در نظر گرفتيم. البته ، ما در كشور هستيم. به عنوان يك مركز علمي اطفال ، انجام اقدامات درماني غير از Covid19 ضروري است. لازم به ذكر است كه مشكلات اورژانسي در كودكان و اين نوع اقدامات به طور جداگانه ارائه مي شود.

راه اندازي موسسه جامع كرونا اطفال در مركز پزشكي كودكان

وي گفت: “ما همچنين يك مركز جامع براي كودكان كرونا در مركز پزشكي كودكان ايجاد كرده ايم.” بنابراين ، نياز به تعادل بين مشتريان Covid19 و غير Covid19 وجود دارد.

وي درباره شدت بيماري كوويد -19 در كودكان مبتلا به جهش دلتا گفت: “شدت بيماري در كودكان هنوز زياد افزايش نيافته است ، اما ميزان عفونت بسيار بيشتر است.” در عين حال ، مرگ و مير زيادي در كودكان و كودكان بدون بيماري زمينه اي وجود ندارد ، اما كودكان مبتلا به بيماري زمينه اي و بيماري عروق كرونا قلب شديدتر هستند.

توصيه خانواده

او به خانواده اش گفت: “رعايت بهداشت تا آنجا كه ممكن است ، جدي گرفتن انواع دلتا ، و عادي نشدن و اجتناب از حركات غير ضروري و استفاده مداوم از ماسك ها مهمترين مسائلي است كه خانواده ها بايد در شرايط كنوني رعايت كنند. در عين حال ، كودكان بايد تا حد زيادي از ماسك استفاده كنند. تا آنجا كه ممكن است ، به جز در خارج از منزل.

در رابطه با موضوع بازگشايي مدارس ، آقاي بدو گفت: “پيش از بازگشايي مدرسه ، انتظار مي رود كه با متخصصان حوزه سلامت كودكان مشورت كرده و جلسات منظمي از كارشناسان و كارشناسان برگزار كنيم. الزامات بازگشايي مدرسه در نظر گرفته مي شود. .

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.