چرا استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي برند را به دست نمي آورند (و چگونه مي توانيد آن را بسازيد)

امروزه استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي مهمتر از آن چيزي است كه فكر مي كنيد. و براي كساني كه درد بي تفاوتي خود را احساس نمي كنند ، در نهايت همين كار را خواهند كرد. با اين حال ، اين چراغ بي معني است مگر اينكه از ابزارهاي استراتژي رسانه هاي اجتماعي به شيوه دلخواه …

چرا استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي برند را به دست نمي آورند (و چگونه مي توانيد آن را بسازيد) https://hillbilly.ir/چرا-استراتژي-هاي-رسانه-هاي-اجتماعي-برن/ https://hillbilly.ir/چرا-استراتژي-هاي-رسانه-هاي-اجتماعي-برن/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 03 Aug 2021 03:09:43 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media strategy https://hillbilly.ir/چرا-استراتژي-هاي-رسانه-هاي-اجتماعي-برن/

چرا استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي برند را به دست نمي آورند (و چگونه مي توانيد آن را بسازيد)

امروزه استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي مهمتر از آن چيزي است كه فكر مي كنيد. و براي كساني كه درد بي تفاوتي خود را احساس نمي كنند ، در نهايت همين كار را خواهند كرد. با اين حال ، اين چراغ بي معني است مگر اينكه از ابزارهاي استراتژي رسانه هاي اجتماعي به شيوه دلخواه …

چرا استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي برند را به دست نمي آورند (و چگونه مي توانيد آن را بسازيد)

امروزه استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي مهمتر از آن چيزي است كه فكر مي كنيد. و براي كساني كه درد بي تفاوتي خود را احساس نمي كنند ، در نهايت همين كار را خواهند كرد. با اين حال ، اين چراغ بي معني است مگر اينكه از ابزارهاي استراتژي رسانه هاي اجتماعي به شيوه دلخواه استفاده شود. شما ممكن است يك بازيكن فعال در اين بازي باشيد ، اما هدف به تنهايي براي كمك به شما در فرو رفتن كافي نيست و دير يا زود بايد مجازات شويد.
اگر مدت زيادي در شبكه هاي اجتماعي (SM) بوده ايد اما هنوز منتظر بيدار شدن يك روز هستيد ، اگر مي دانيد چرا شركت شما شبكه هاي اجتماعي ندارد و چگونه مي توانيد از شر آن خلاص شويد ، به خواندن ادامه دهيد:
1. تعهد پايدار
شروع به كار با رسانه هاي اجتماعي سرگرم كننده است ، اما يكي از رايج ترين مشكلات شركت هايي كه از رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند كاهش سريع سود است. بدون مقاله اي آشنا با محتواي مفيد در حال حاضر ، پيروان علاقه كمتري نشان مي دهند و كمتر پاسخگو هستند. اما عرق نكردن مشكل است. مديريت حساب هاي رسانه هاي اجتماعي را بخشي از برنامه روزانه خود قرار دهيد تا مطمئن شويد پيروان خود را حفظ مي كنيد. همچنين ، مجبور نيستيد ساعت ها وقت بگذاريد ، فقط 10-20 دقيقه فرصت داريد تا تفاوت بزرگ را ببينيد. و براي كساني كه با تعهد مشكل دارند ، شركت هاي بزرگ مديريت SM وجود دارند كه مي توانند همه چيز را به نام شما مديريت كنند.
2. زياد بودن هميشه درست نيست
طرفداران / دنبال كنندگان شما مي خواهند در نهايت به روز شوند ، اما اين بدان معنا نيست كه شما غرق شده ايد. در حالي كه به اشتراك گذاري ميم ها و محتواي ويروسي بخشي از يك استراتژي موثر در رسانه هاي اجتماعي هستند ، نمي توان آنها را به طور تصادفي انجام داد. انجام بيش از حد يا بسيار كم تبليغات مي تواند پيروان شما (به معناي واقعي كلمه) را بكشد و بر تجارت شما تأثير بگذارد. به دنبال كنندگان خود اطلاع دهيد ، آنها را نترسانيد. تعادل تعداد كل پست هايي كه مي توانيد به اشتراك بگذاريد بستگي به ميزان ارتباطات درون شما دارد. به عنوان مثال ، بسياري از كانال هاي رسانه هاي ورزشي بايد فوراً به روز شوند ، بنابراين اشتراك هاي شما نامحدود است زيرا دنبال كنندگان شما مي خواهند از همه اتفاقاتي كه در حال رخ دادن است مطلع شوند. دنياي ورزش
3. ارسال كنيد و فراموش كنيد
اگر در نظرات / سوالات كاربران شركت نمي كنيد ، بدانيد كه توانسته ايد دنبال كنندگان خود را حذف كنيد. و اين خبر خوبي نيست شما بايد به همان اندازه كه به وقت خود احترام مي گذاريد ، به زمان پيروان خود نيز احترام بگذاريد. اگر آنها وقت دارند پاسخ دهند / س questionsال بپرسند / مشاوره بگيرند – هميشه پاسخ دهيد.
4. تقاطع
يكي ديگر از اشتباهات نابخشودني كه اكثر شركت ها مرتكب مي شوند ارسال محتواي يكسان به تمام سيستم عامل ها است. اگر توييتر #جشن مي گيرد ، بسياري از آنها به احتمال زياد پست هاي فيس بوك شما را خراب مي كنند (و مكالمات ساده معني ندارند). يك لحظه وقت بگذاريد تا مترجمان را شخصاً بشناسيد و آن هشتگ هاي اضافي را حذف كنيد ، يك نگاه حرفه اي به آنها اضافه كنيد.همه گرايش ها را بخوانيد و مقاله را مرور كنيد تا در مورد آنها بيشتر بدانيد. اين در استراتژي رسانه هاي اجتماعي شما بسيار مهم است.
5. عمل بدون شير كامل است
آنها به ندرت در SM يا گاهي اوقات مورد توجه همه قرار مي گيرند. مشخصات ناقص شما فقط عدم تعهد شما را نشان مي دهد. خواه اين “درباره من” در فيس بوك باشد يا “بيوگرافي” شما در توييتر – اين فرصتي است كه شما مي توانيد به جهان بگوييد چه كار مي كنيد و چگونه انجام مي دهيد. آن را شگفت انگيز كنيد و قلب خود را بنويسيد
6. متن بدون متن
اگر در SM كار كرده ايد ، لازم نيست فكر كنيد كه پست هاي چشم نواز بهتر از پست هاي معمولي هستند. فضاي داخلي چشم نواز است ، كه اكنون مي تواند پيروان جديد و شادي را به خود جلب كند. سعي كنيد تصاوير ، فيلم ها ، عكس ها ، اينفوگرافيك ها و غيره را قرار دهيد … بسياري از پيام هاي شما افزايش زيادي در سطح ارتباطات مشاهده خواهيد كرد. اين يكي از سودمندترين اشكال يك استراتژي موثر در رسانه هاي اجتماعي است و بايد جدي گرفته شود.
چه يك تجارت محلي داشته باشيد يا يك تجارت جهاني ، داشتن يك استراتژي قوي و قوي در رسانه هاي اجتماعي به شما كمك مي كند مشتريان خود را افزايش دهيد و سود خود را افزايش دهيد. موارد ذكر شده در بالا را حذف كرده و از اين راه حل هاي ساده براي ايجاد يك كمپين منفي در رسانه هاي اجتماعي استفاده كنيد.

.

https://hillbilly.ir/چرا-استراتژي-هاي-رسانه-هاي-اجتماعي-برن/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.