آيا بازاريابي بايد دليلي براي انتخاب يك كارآفرين عمومي باشد؟

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

آيا بازاريابي بايد دليلي براي انتخاب يك كارآفرين عمومي باشد؟

به عنوان يك مالك ، در شناسايي اولين مديران كل (GC) در يك زمين بازي شلوغ ، جايي كه بسياري از بازيكنان به عنوان بازيكنان برتر ديده مي شوند ، مشكل داريد. شما ممكن است معيارهاي زيادي را قبل از شروع GC در نظر بگيريد ، اما آيا تا به حال فكر كرده ايد كه …

آيا بازاريابي بايد دليلي براي انتخاب يك كارآفرين عمومي باشد؟ https://hillbilly.ir/آيا-بازاريابي-بايد-دليلي-براي-انتخاب-ي/ https://hillbilly.ir/آيا-بازاريابي-بايد-دليلي-براي-انتخاب-ي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 26 Jul 2021 17:45:23 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social responsibility https://hillbilly.ir/آيا-بازاريابي-بايد-دليلي-براي-انتخاب-ي/

آيا بازاريابي بايد دليلي براي انتخاب يك كارآفرين عمومي باشد؟

به عنوان يك مالك ، در شناسايي اولين مديران كل (GC) در يك زمين بازي شلوغ ، جايي كه بسياري از بازيكنان به عنوان بازيكنان برتر ديده مي شوند ، مشكل داريد. شما ممكن است معيارهاي زيادي را قبل از شروع GC در نظر بگيريد ، اما آيا تا به حال فكر كرده ايد كه …

آيا بازاريابي بايد دليلي براي انتخاب يك كارآفرين عمومي باشد؟

به عنوان يك مالك ، در شناسايي اولين مديران كل (GC) در يك زمين بازي شلوغ ، جايي كه بسياري از بازيكنان به عنوان بازيكنان برتر ديده مي شوند ، مشكل داريد. شما ممكن است معيارهاي زيادي را قبل از شروع GC در نظر بگيريد ، اما آيا تا به حال فكر كرده ايد كه يك روش بازاريابي مي تواند نماي كلي از شهرت يك شركت را به شما ارائه دهد؟ بسياري از شركتهاي ساختماني به بازاريابي اهميت زيادي نمي دهند. منصفانه نيست اگر بگوييم GC احترام نمي گذارد مگر در تجارت. با اين حال ، كساني كه تمايل بيشتري به تفكر دارند تمركز خود را بر شهرت ، خدمات به جامعه و كمك به مشترياني كه ارائه مي دهند ، دارند.
برخي GC برند را مورد توجه قرار مي دهند. با توجه به اينكه تجربه مشتري قسمت بزرگي از يك مارك تجاري است ، اين يك اشتباه بزرگ است. شركت هاي ساختماني كه برند را درك مي كنند و روي آن سرمايه گذاري مي كنند در سطح بالاتري كار مي كنند. آنها اين كار را به عنوان يك سرمايه گذاري مي دانند و مي خواهند با ديدي پايدار تجارت خود را انجام دهند. آنها به هر جنبه از شركت از جمله برداشت خود از جهان خارج اهميت مي دهند. اگر اينها برخي از مشاغل مورد نظر شما از يك توليد كننده است ، فراتر از نشان GCs برويد. اطلاعات خوب
رسانه ها درباره اين معامله چه مي گويند؟ هنگام جستجوي در Google ، چه نوع عناويني را مي بينيد؟ كارآفريني را به من نشان دهيد كه اكنون به دنياي خارج اهميت مي دهد و من به شما كارآفريني را نشان خواهم داد كه به طرف ديگر تجارت خود اهميت مي دهد. شناخته شده است كه رسانه هاي اجتماعي همكاران شما را نادرست معرفي مي كنند يا آنها را نادرست معرفي مي كنند ، بنابراين مراقب باشيد كه در وضعيت دشواري قرار داريد و اطلاعات كافي براي شناسايي روندها را نداريد.
شركت هاي موفق معتقدند كه بهبودي و به طور كلي كارآفرينان تفاوتي ندارند. آيا GC شما از خيريه حمايت مي كند؟ آيا آنها از اين رويداد حمايت و شركت مي كنند؟ آيا آنها از جامعه محلي حمايت مي كنند؟ آيا كاركناني داوطلب گروه صنعتي دارند؟ بسياري از نيكوكاران آن را در حاشيه بازي مي كنند ، بنابراين ممكن است لازم باشد تكاليف خود را انجام دهيد. به عنوان مثال ، JH Greene در سال 2017 با ايجاد يك هشتگ شخصي (# JHGreeneCares) ، كه كارمندان براي حمايت از اهداف خوب از جمله پشتيباني جمع آوري كمك مالي در اينترنت براي بانك هاي مواد غذايي در هوستون پس از طوفان هاروي ، به مسئوليت اجتماعي متعهد شدند. همه شركت هاي بزرگ مي توانند در رويدادهاي خيريه شركت كنند ، اما فقط متخصصان مي توانند در اطراف آنها كمپين ايجاد كنند. شبكه هاي اجتماعي
اين ممكن است تعجب آور باشد ، اما بسياري از GC ها در رسانه هاي اجتماعي سرگرمي زيادي ندارند. برخي در گفتار هستند و برخي از گفتار استفاده مي كنند زيرا از اين فرصت براي تبليغ خود و تعامل با مشتري و مشتري و مشتري استفاده مي كنند. مشخصات كامل كارآفرين خود را دريافت كنيد ، فعال شويد و با پيروان خود ارتباط برقرار كنيد فقط براي ارسال پست در داخل.افرادي كه دومي را تمرين مي كنند اغلب در شبكه هاي اجتماعي مورد تأييد قرار نمي گيرند زيرا به آنها گفته شده است كه بايد در آن شركت كنند.
بازاريابي در منزل – راهي براي اشتراك اطلاعات مورد نياز براي جذب مشاغل جديد – استراتژي است كه هنوز در صنعت ساخت و ساز اجرا نشده است. استراتژي هاي رايج ممكن است شامل چندين وبلاگ ، خبرنامه ، مقاله مهمان ، كتاب الكترونيكي باشد. دو دليل براي اهميت شما به عنوان مالك يك برنامه بازاريابي داخلي GC وجود دارد. از طرف ديگر ، آنها مي توانند به شما كمك كنند كه از نظر طراحي يا طراحي ، مهارت كافي در مديريت شركت دارند. دوم ، اين نشان مي دهد كه آنها سخاوت را ارزش مي دهند و مي خواهند تخصص خود را با بازار به اشتراك بگذارند.
بيشتر GC ها در ايجاد ارجاعات كلامي اطمينان دارند زيرا به كيفيت كار انجام شده بستگي دارد. برخي از افراد در جاهايي كه فكر مي كنند بازاريابي غيرضروري است مشاغل ارجاعي انجام مي دهند ، اين يكي از بزرگترين دلايلي است كه من هرگز نگفته ام كارآفرينان اگر نتوانند درآمد كسب كنند صادق نيستند. آيا آنها مهلت دارند؟ آيا آنها از پيمانكاران فرعي ماهر استفاده مي كنند؟ براي انجام اين كار ، شما به مجموعه اي از مراحل به صورت تلفن ، ايميل و رسانه هاي اجتماعي احتياج داريد. نتيجه گيري: بازاريابي يكي از معيارهايي است كه مالكان هنگام نظارت بر GC بايد در نظر بگيرند. اگرچه درست است كه مي توان از بازاريابي تهاجمي براي پوشاندن اشتباهات استفاده كرد ، اما اغلب بازتابي از تفكر و عملكرد در دنياي كار است. درباره نويسنده: Brian M. Fraley صاحب استراتژي بازاريابي با Fraley Build ، يك مشاور ارتباطات بازاريابي با 100٪ تمركز منحصر به فرد و درك عميق از صنعت است. وي حدود 25 سال در اين بازار پر رونق كار كرده است. برايان در LinkedIn ، Facebook و Twitter فعال است و با مجله بازاريابي INSITE ، وبلاگ Straight Marketing Talker و انتشارات مختلف بازاريابي مشاركت دارد.
.

https://hillbilly.ir/آيا-بازاريابي-بايد-دليلي-براي-انتخاب-ي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.