بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مردم را چندان دور نمي كند

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مردم را چندان دور نمي كند

۵ بازديد

بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مردم را چندان دور نمي كند

نكات و هشدارهاي رسانه هاي اجتماعي 5 رسانه هاي اجتماعي يكي از بهترين ابزارهاي بازاريابي موجود است: شما مي توانيد با محتوا و تبليغات مخاطبان زيادي را جذب و جذب كنيد و افرادي كه شما را دوست دارند و يا شما را دنبال مي كنند طرفدار شما خواهند بود. ، بنابراين آنها گروه هدف فعلي …

بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مردم را چندان دور نمي كند https://hillbilly.ir/بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-مردم-را-چ/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-مردم-را-چ/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 21 Jul 2021 16:52:29 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social pdf https://hillbilly.ir/بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-مردم-را-چ/

بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مردم را چندان دور نمي كند

نكات و هشدارهاي رسانه هاي اجتماعي 5 رسانه هاي اجتماعي يكي از بهترين ابزارهاي بازاريابي موجود است: شما مي توانيد با محتوا و تبليغات مخاطبان زيادي را جذب و جذب كنيد و افرادي كه شما را دوست دارند و يا شما را دنبال مي كنند طرفدار شما خواهند بود. ، بنابراين آنها گروه هدف فعلي …

بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مردم را چندان دور نمي كند

نكات و هشدارهاي رسانه هاي اجتماعي 5 رسانه هاي اجتماعي يكي از بهترين ابزارهاي بازاريابي موجود است: شما مي توانيد با محتوا و تبليغات مخاطبان زيادي را جذب و جذب كنيد و افرادي كه شما را دوست دارند و يا شما را دنبال مي كنند طرفدار شما خواهند بود. ، بنابراين آنها گروه هدف فعلي شما هستند. با اين حال ، مردم ممكن است توانايي خريد و فروش در اين بخشها را نداشته باشند. آنها وب سايت هايي مانند فيس بوك ، اينستاگرام و توييتر را مكاني براي اشتراك اطلاعات خود و ارتباط با دوستان ، خانواده – و مارك ها مي دانند. واقعاً بايد به روش صحيح به آن نزديك شويد در غير اين صورت مي توانيد به مخاطبان خود دسترسي پيدا كنيد. شما را دنبال نمي كند يا از شما قدرداني نمي كند زيرا آنها انتظار مكالمه اي مضاعف دارند و نه يك شركت. همچنين توضيح اين نكته مهم است كه بازاريابي اجتماعي به معناي تبليغات آنلاين كالا يا خدمات شما براي مردم است. مردم را خريداري نكنيد. بازاريابي اجتماعي به اين معني است كه شما از رسانه هاي اجتماعي براي ارتباط با چشم انداز خود استفاده مي كنيد. فروش و ايجاد روابط براي تبديل آنها به مشتري. به عنوان مثال ، من اخيراً در مورد زمان چاي اظهار نظر كردم. قبل از شروع ساخت وب سايت خود بايد فكر كنيد. افراد مي توانستند در زمان واقعي نظر دهند و س questionsال كنند ، و Facebook Live اطلاعات زيادي در مورد استخدام يك شركت توسعه دهنده وب سايت حرفه اي داشت. بنابراين ، من فقط با افراد عادي صحبت نكردم تا ما را براي نيازهاي وب سايت خود استخدام كنيم. من اطلاعات مربوطه را به اشتراك گذاشتم و رهبراني را پرورش دادم كه ممكن است به دنبال يك شركت براي كمك به آنها باشند. اكنون كه بازاريابي اجتماعي را تعريف كرديم ، بياييد در مورد آنچه مي توانيد براي افزايش سود خود انجام دهيد صحبت كنيم: به روابط فكر كنيد ، نه به علائم دلار. حتماً آن را در صندوق پستي غيرفروخته قرار دهيد. شما مي خواهيد يك منبع دانش حرفه اي براي كسب و كار خود باشيد ، بنابراين بر ارزش گذاري تجربه كاربر خود تمركز كنيد. طبق مطالعه LinkedIn ، مشتريان فعال در شبكه هاي اجتماعي نظرات متخصصان صنعت را دريافت مي كنند. علاوه بر اين ، 76٪ از خريداران مي خواهند با تأمين كننده اي كه ممكن است بشناسيد مصاحبه كنند. با پرسيدن سوالات جالب ، پاسخگويي به موقع به سوالات آنها و پاسخ دادن به پاسخ ، مشتريان بالقوه خود را بشناسيد. هرچه اعتماد و وفاداري بيشتري داشته باشيد ، پيروان شما هزينه بيشتري را براي مشتري بودن پرداخت مي كنند: بخوانيد: قدرت گزارش رسانه هاي اجتماعي يك بار ديگر ، استراتژي شما ممكن است بيشتر روي بخش لينك سوم مخاطبان شما باشد. بله ، آن روزها به پايان رسيده است و اگر مي خواهيد در دنياي اينترنت و كاربران محبوب برجسته شويد ، بايد بر روي داستان بازاريابي داخلي تمركز كنيد. براي تنظيم حساب خود وقت بگذاريد. مطمئن شويد كه بيو و نمايه خود را در مورد هر سيستم عاملي كه مي خواهيد براي بازاريابي اجتماعي استفاده كنيد پر كرده ايد. شما بايد URL وب سايت ، درباره ما ، شماره تلفن و اطلاعات مربوط به آن را وارد كنيد. همچنين مي تواند به شما كمك كند تا مقالات مرتبط را منتشر كنيد ، مطمئن شويد كه نام تجاري شما برجسته است و تصاوير با كيفيت بالا توجه طرفداران شما را جلب مي كنند.همچنين باعث ايجاد اعتماد و وفاداري مي شود و كار با ديگران را براي افراد راحت تر و راحت تر مي كند. ببينيد كه چگونه يكي از مشتريان ما ، يك شركت حقوقي خانوادگي ، از فرصت بيشتري استفاده كرد تا نه تنها اطلاعاتي در مورد روابط خود كسب كند ، بلكه همچنين بخش “داستانهاي ما” از فيس بوك را نيز پر كند .3. گزينه هاي پيام رساني خود را با دقت انتخاب كنيد. كسي كه يك قدم برود ممكن است راه ديگر را نرود. مشتريان احتمالي شما كجا هستند؟ براي مجوز رستوران كجا مي فروشند يا مي روند؟ به طور كلي: * LinkedIn بيشتر به كسب و كار متمركز است ، بنابراين مردم از ارسال پيام هاي تجاري در آنجا راحت ترند. * توييتر بسيار قابل جستجو است ، بنابراين مي توانيد به راحتي با روندها ارتباط برقرار كرده و موضوعات مرتبط را پيدا كنيد. * فيس بوك داراي جوامع زيادي است كه مي توانيد به آنها دسترسي داشته و با آنها ارتباط برقرار كنيد. (يادتان باشد كه آن را مجبور نكنيد!) * اينستاگرام و Pinterest براي عكسها و نه قطعات طولاني طراحي شده اند. هر سيستم عاملي مي تواند مشتريان بالقوه را به خود جلب كند. 4- اجازه دهيد محتواي توليد شده توسط كاربر به شما بفروشد. لازم نيست كارهاي بازاريابي اجتماعي را به تنهايي انجام دهيد! روش هاي زيادي براي استفاده از محتواي توليد شده توسط كاربر (UGC) به نفع شما وجود دارد ، از جمله: * مسابقات و ارائه هايي كه پيروان را ترغيب مي كند مطالب ، هشتگ ها و / يا پيام هاي شما را به اشتراك بگذارند. * محصول يا خدمات خود را مرور يا نظر دهيد * به عنوان مثال توصيفات. ، J.Crew يادداشت ها و نظرات كاربران خود را در وب سايت خود قرار داد ، بنابراين هنگامي كه آنها پيراهن يا بلوز را در حساب رسانه هاي اجتماعي خود قرار دادند و كسي در آنجا شليك كرد ، ديد كه آنها شخص ديگري هستند. نه تنها محتواي توليد شده توسط كاربر به شما كمك مي كند. همچنين به مشتريان شما كمك مي كند. حدود 80٪ از مردم مي گويند كه تصميم به خريد آنها به عهده UGC است. اين يك مكان برنده است! 5. سعي كنيد ، سعي كنيد و دوباره امتحان كنيد. هر صاحب مشاغل بايد تلاش هاي خود را كنترل كند ، چه توزيع خبرنامه ديجيتال و چه كمپين هاي Google AdWords. داده ها و آمار خود را بررسي كنيد تا مشخص كنيد چه چيزي مناسب است. اين ممكن است از طريق پيام فيس بوك شما شخصي را به صفحه اي در وب سايت شما اضافه كند ، اما اين فقط چند ثانيه است. چرا؟ توجه: آيا پيام شما نامشخص است؟ حوصله سر بر؟ آيا لينك خرابي وجود دارد؟ Google Analytics ابزاري رايگان است كه مي توانيد براي اندازه گيري آمار وب سايت خود استفاده كنيد و در اينجا ابزارهايي وجود دارد كه به شما كمك مي كند داده ها را رديابي كنيد. داخل را بررسي كنيد. هرچه بيشتر تلاش كنيد و اعتبار سنجي كنيد در زمينه بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي ، بازده سرمايه (ROI) شما بهتر خواهد بود (و پيروان شما شادتر خواهند بود) ، در حالي كه بازاريابي اجتماعي همان سنتي نيست. ، اما روابط و اعتماد را بارها و بارها ايجاد كنيد. روي شخص پشت نمايش تمركز كنيد ، نه اينكه آنها را بفروشيد يا آنها را به پايين راهرو منتهي كنيد.براي ايجاد روابط و جامعه اي كه اميدوار است از شما استقبال كند ، وقت بگذاريد.
.

https://hillbilly.ir/بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-مردم-را-چ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.