تشديد آتش سوزي هاي جنگلي در غرب آمريكا

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

تشديد آتش سوزي هاي جنگلي در غرب آمريكا

۴ بازديد

با ادامه آتش سوزي در مونتانا در غرب ايالات متحده ، هزاران نفر مجبور به تخليه شده اند. به گزارش مجله آنلاين ، آتش سوزي با نام “ريچارد اسپرينگ” در منطقه اي روستايي در جنوب شرقي مونتانا رخ داد و هواي گرم و خشك در غرب ايالات متحده ادامه داشت و باعث سوختن و تشديد …

تشديد آتش سوزي هاي جنگلي در غرب آمريكا https://online-mag.ir/2021/08/تشديد-آتش-سوزي-هاي-جنگلي-در-غرب-آمريكا/ مجله آنلاين Sat, 14 Aug 2021 10:00:27 0000 مجله رويداد https://online-mag.ir/2021/08/تشديد-آتش-سوزي-هاي-جنگلي-در-غرب-آمريكا/ با ادامه آتش سوزي در مونتانا در غرب ايالات متحده ، هزاران نفر مجبور به تخليه شده اند. به گزارش مجله آنلاين ، آتش سوزي با نام “ريچارد اسپرينگ” در منطقه اي روستايي در جنوب شرقي مونتانا رخ داد و هواي گرم و خشك در غرب ايالات متحده ادامه داشت و باعث سوختن و تشديد …

با ادامه آتش سوزي در مونتانا در غرب ايالات متحده ، هزاران نفر مجبور به تخليه شده اند.

به گزارش مجله آنلاين ، آتش سوزي با نام “ريچارد اسپرينگ” در منطقه اي روستايي در جنوب شرقي مونتانا رخ داد و هواي گرم و خشك در غرب ايالات متحده ادامه داشت و باعث سوختن و تشديد آتش شد. اين شامل ايالت هاي بيشتري بود.

با آتش سوزي هزاران نفر مجبور به تخليه شدند. به گفته مقامات آتش نشاني محلي ، آتش سوزي مونتانا كه از يكشنبه گذشته آغاز شد ، روز چهارشنبه شدت گرفت و دهها هزار هكتار را در بر گرفت.

آتش نشانان محلي ، ايالتي و فدرال به همراه دامداران از تجهيزات سنگين خود براي ساخت خطوط آتش نشاني در اطراف منازل خود استفاده كردند.

خشكسالي هاي اخير درختان ، علف ها و مراتع را در بسياري از ايالت هاي غربي تهي كرده و آنها را در برابر آتش آسيب پذير كرده است. در همان زمان ، كاليفرنيا و چندين ايالت ديگر داراي جريانهاي موسمي هستند كه از بارندگي واقعي فاصله دارند و به دليل رعد و برق خشك و بادهاي نامنظم در خطر آتش سوزي قرار دارند.

به گزارش فاكس نيوز ، دانشمندان مي گويند كه تغييرات آب و هوايي طي سه دهه گذشته باعث گرمتر و خشك تر شدن اين منطقه شده و آتش سوزي جنگل ها را مكرر و مخرب كرده است. بيش از 100 آتش سوزي در غرب ايالات متحده رخ داده است و بخش هايي از اروپا هنوز در هفته هاي اخير در حال سوختن است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.