شهردار معاونت فرهنگي و اجتماعي تهران ، در انتشار گزارش عملكرد خود ، در سال 1998 دو گلخانه براي مردان و زنان در مناطق 5 و 12 ، جان تو جان شهر و پويش نور ، شهر و اميد براي تعطيلات مذهبي ساخت. به گزارش مجله آنلاين محمدرضا جوادي جگان ، با حضور در پنجمين …

از احداث دو گرمخانه ويژه مردان و زنان در مناطق ۵ و ۱۲ تا برگزاري پويش ها در تهران https://online-mag.ir/2021/08/از-احداث-دو-گرمخانه-ويژه-مردان-و-زنان-در/ مجله آنلاين Sun, 22 Aug 2021 08:27:10 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/08/از-احداث-دو-گرمخانه-ويژه-مردان-و-زنان-در/ شهردار معاونت فرهنگي و اجتماعي تهران ، در انتشار گزارش عملكرد خود ، در سال 1998 دو گلخانه براي مردان و زنان در مناطق 5 و 12 ، جان تو جان شهر و پويش نور ، شهر و اميد براي تعطيلات مذهبي ساخت. به گزارش مجله آنلاين محمدرضا جوادي جگان ، با حضور در پنجمين …

شهردار معاونت فرهنگي و اجتماعي تهران ، در انتشار گزارش عملكرد خود ، در سال 1998 دو گلخانه براي مردان و زنان در مناطق 5 و 12 ، جان تو جان شهر و پويش نور ، شهر و اميد براي تعطيلات مذهبي ساخت.

به گزارش مجله آنلاين محمدرضا جوادي جگان ، با حضور در پنجمين جلسه شوراي شهر ، با ارائه گزارش عملكرد جانشينان اجتماعي و فرهنگي شهر ، گفت: شهرداري تهران و اين فضا در داخل سازمان چندان شناخته شده نيست. گزارش امروز سعي مي كند اين درجه را نشان دهد. ما به دنبال يك ديد جامع از همه زمينه هاي اجتماعي بوديم. عوامل اجتماعي قبل از انقلاب وجود داشت ، اما از سال 1371 در ساختار شهر تهران شكل گرفت و طي 30 سال گذشته اقدامات زيادي در زمينه اجتماعي انجام شده است.

وي همچنين در مجموع 65 گزارش با عنوان “فرهنگ شهر” منتشر كرد كه اكنون در وب سايت ثانويه موجود است. مجموعه گزارشاتي كه امروز منتشر شده است همچنين شامل پيشنهادات و اطلاعاتي است كه براي دستياران آينده مفيد خواهد بود. تقريباً نيمي از دوره 30 ماهه من به عنوان معاون مدير ، از بيماري عروق ويروس كرونا قلب رنج مي بردم. در زمان شيوع بيماري عروق ويروس كرونا قلب ، كار در عرصه اجتماعي عملاً غيرممكن بود. مجتمع برج ميراد و سازمان هاي ورزشي تقريباً تمام درآمد خود را از دست داده اند. من توانستم از يك سازمان ورزشي حمايت كنم اما در سال 1999 به دليل كمبود بودجه نتوانستم به برج ميراد كمك مالي كنم. البته عوامل اجتماعي و فرهنگي به دنبال سازگاري با شرايط كرونا بودند.

وي ادامه داد: علاوه بر عملكرد ، رويكرد براي ارزيابي حوزه اجتماعي نيز اهميت دارد. تجربه اي كه يك عامل اجتماعي احساس مي كند احساس “كسي بودن و داشتن هويت” است. به عبارت ديگر ، ما بايد همه مردم شهر ، به ويژه قسمت هاي كمتر شناخته شده را در نظر بگيريم. شهر تهران داراي 343 سالن محله ، 190 سالن كنفرانس و آمفي تئاتر است و پايتخت داراي 20 مركز كمك ، 2 موسسه و 10 مجموعه بهاره است. علاوه بر اين ، 56 مجتمع آبي و 163 مجتمع غير آبي زيرمجموعه سازمان هاي ورزشي هستند.

جوادي يگانه تاكيد كرد: “رويكرد ما در شهرداري بر اساس عدالت توزيع شده ، شفا ، مشاركت اجتماعي ، نشاط اجتماعي ، از جمله نائوروسوگا ، شادستان ، كنسرت هاي آنلاين ، مسابقات نقاشي شهري مورد علاقه ، كوچه هاي دوستي و غيره است.” به عنوان مراكز واكسيناسيون وسايل نقليه و 22 پناهگاه بحراني و امكانات ورزشي در اين منطقه فعال است. در ماه محرم ، علاوه بر كمك به 1400 مسجد تهران در مشكي پوشيدن ، از يك نمازخانه حمايت شد و نمايشگاه عطر سيب برپا شد. علاوه بر اين ، 280 برنامه در كوچه پس كوچه هاي حسيني اجرا شد و از 200 پيرغلام و پدر حسيني تقدير شد.

در سال 1998 معاون فرهنگي و اجتماعي شهردار تهران به احداث دو گلخانه براي مردان و زنان در مناطق 5 و 12 اشاره كرد و گفت: “يك باشگاه داوطلب اجتماعي در تهران و يك انجمن خيريه در 22 منطقه نيز تأسيس شده است. ما تقاطع كودكان را اسكن كرديم.” خدمات اتاق 24 ساعته نيز وجود دارد. رويكرد اجتماعي و فرهنگي به همه مسائل مربوط به مديريت شهر و وجود برنامه اي روشن و انگيزشي براي افراد ، رويكرد 1400 تهران و بهبود ماندگاري شهر و تاريخ 100 ساله شهر را ارائه مي دهد. عدالت اجتماعي. هدف كلي رويكرد 1400 تهران بر اين اساس ، دو حركت عمده روح در شهر و حركت اميد به نور ، شهر و تعطيلات مذهبي صورت گرفت.

ادامه هيد…

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.