تازه ترين آمار از ميزان پرداخت وام كرونا

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

تازه ترين آمار از ميزان پرداخت وام كرونا

۲۰ بازديد

معاون اشتغال وزارت كار از بازپرداخت 14 تريليون تن وام به مشاغل آسيب ديده در مرحله اول پرداخت تجهيزات براي حمايت از تاج خبر داد. به گزارش مجله زنده خبري ، پرداخت وجه براي حمايت از شركت هاي متاثر از كرونا يكي از سياست هاي وزارت كار در جهت حفظ اشتغال شركت ها و محافظت …

تازه ترين آمار از ميزان پرداخت وام كرونا https://livemag.ir/2020/12/تازه-ترين-آمار-از-ميزان-پرداخت-وام-كرون/ https://livemag.ir/2020/12/تازه-ترين-آمار-از-ميزان-پرداخت-وام-كرون/#respond مجله زنده خبري Wed, 30 Dec 2020 08:33:06 0000 اقتصادي https://livemag.ir/2020/12/تازه-ترين-آمار-از-ميزان-پرداخت-وام-كرون/ معاون اشتغال وزارت كار از بازپرداخت 14 تريليون تن وام به مشاغل آسيب ديده در مرحله اول پرداخت تجهيزات براي حمايت از تاج خبر داد. به گزارش مجله زنده خبري ، پرداخت وجه براي حمايت از شركت هاي متاثر از كرونا يكي از سياست هاي وزارت كار در جهت حفظ اشتغال شركت ها و محافظت …

معاون اشتغال وزارت كار از بازپرداخت 14 تريليون تن وام به مشاغل آسيب ديده در مرحله اول پرداخت تجهيزات براي حمايت از تاج خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبري ، پرداخت وجه براي حمايت از شركت هاي متاثر از كرونا يكي از سياست هاي وزارت كار در جهت حفظ اشتغال شركت ها و محافظت از نيروي كار است. و آنها داراي ليست بيمه به صورت كارفرما يا خود اشتغالي بودند ، با تكيه بر سيستم م effectiveثر و استفاده از تسهيلات مذكور ثبت نام كردند.

طبق آمار ، در مرحله اول پرداخت تسهيلات پشتيباني بيماري كرونا ، نزديك به 14 تريليون حجم تسهيلات به شركت هاي تاج دار در كشور پرداخت شده و متقاضيان به 19 بانك تعيين شده در اين منطقه ارائه شده اند. اين 14000 ميليارد تاسيسات فولادي در 14 دسته و حدود 858 زير مجموعه تعريف شده است.

به گفته معاون وزير كار ، پرداخت تسهيلات به بخش هاي آسيب ديده به تدريج ادامه داشته و تلاش شده است تا در مرحله دوم توانايي تنفس و بهبودي افزايش يابد ، به طوري كه متقاضيان تا بهار سال آينده فرصت دارند.

به گفته منصوري ، در مرحله دوم ، براساس مصوبات ستاد ملي تاج ، 2 تريليون تن به بخش گردشگري ، 1 700 ميليارد تن به بخش فرهنگ و هنر و 800 ميليارد تن به بخش ورزش اختصاص يافت.

به گزارش مجله زنده خبري ، در مرحله دوم پرداخت تسهيلات تاج گذاري ، چهار حوزه گردشگري و صنايع دستي ، حمل و نقل ، فرهنگ ، هنر و ورزش در نظر گرفته مي شود و رقمي در حدود 8000 ميليارد تن تسهيلات براي اين بخشها پرداخت مي شود.

پرداخت تسهيلات پشتيباني مشاغل گردشگري ، ورزشي ، فرهنگي و هنري با حمايت دولت از صاحبان مشاغل كه به شدت تحت تأثير تاج قرار گرفتند ، ادامه يافت و ستاد تاج ملي مصوبات را بر اين اساس تصويب كرد.

طبق تصميم ستاد ملي ضد تاج ، پرداخت تسهيلات كرونا به كارمندان و شركت هاي حوزه فرهنگ و هنر با وقفه سه ماهه از ژوئن 1400 آغاز مي شود تا به پايداري بيشتر اين دسته از شركت ها كمك كند. پرداخت كمك هزينه تسهيلات شركتي براي تجارت توريستي از اول ماه مه است و كمك هاي سايت هاي ورزشي و مشاغل جوانان از ابتداي ژوئن 1400 پرداخت مي شود.

پرداخت تسهيلات پشتيباني تاج 12٪ است و متقاضياني كه از اين تسهيلات بهره مند مي شوند بايد مراحل ثبت نام ، ثبت نام در سيستم موثر وزارت كار و پس از تأييد سيستم و معرفي در بانك را دنبال كنند ، تسهيلات درخواستي را از طريق شعب بانك دردن دريافت كنيد.

طبق اعلام بانك مركزي ، در تاريخ 31 دسامبر 2016 ، در مجموع 533،752 واحد در بانك هاي موجود براي دريافت تسهيلات تاج معرفي شده است كه از اين تعداد 365،841 واحد است. حدود 70٪ ، با استخدام 621،000 ، بالغ بر 76٪. 933 ميليارد ريال تسهيلات دريافت كرده است و پرونده ساير واحدهاي تجاري در مرحله بررسي و پر شدن است.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2020/12/تازه-ترين-آمار-از-ميزان-پرداخت-وام-كرون/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.