بدهي استقلال و پرسپوليس بايد از محل واگذاري پرداخت شود

به برترين پايگاه تحليلي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

بدهي استقلال و پرسپوليس بايد از محل واگذاري پرداخت شود

۶ بازديد

رئيس كميته فوتبال مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: در صورت واگذاري باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس ، سهم هر باشگاه 100 ميليارد تن است و بدهي هاي ناشي از اشخاص حقيقي و حقوقي بايد از محل انتقال پرداخت شود. به گزارش مجله زنده خبري ، رحيم زارع در حاشيه جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي …

بدهي استقلال و پرسپوليس بايد از محل واگذاري پرداخت شود https://livemag.ir/2021/09/بدهي-استقلال-و-پرسپوليس-بايد-از-محل-واگ/ https://livemag.ir/2021/09/بدهي-استقلال-و-پرسپوليس-بايد-از-محل-واگ/#respond مجله زنده خبري Sun, 05 Sep 2021 07:31:17 0000 ورزش و نشاط https://livemag.ir/2021/09/بدهي-استقلال-و-پرسپوليس-بايد-از-محل-واگ/ رئيس كميته فوتبال مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: در صورت واگذاري باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس ، سهم هر باشگاه 100 ميليارد تن است و بدهي هاي ناشي از اشخاص حقيقي و حقوقي بايد از محل انتقال پرداخت شود. به گزارش مجله زنده خبري ، رحيم زارع در حاشيه جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي …

رئيس كميته فوتبال مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: در صورت واگذاري باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس ، سهم هر باشگاه 100 ميليارد تن است و بدهي هاي ناشي از اشخاص حقيقي و حقوقي بايد از محل انتقال پرداخت شود.

به گزارش مجله زنده خبري ، رحيم زارع در حاشيه جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در قانون بودجه 1400 مقرر شده است كه در صورت واگذاري اين دو باشگاه ، سهم هر باشگاه 100 ميليارد تن و بدهي هايي است كه از نظر فيزيكي و قانوني به اشخاص بايد از محل واگذاري پرداخت شود. همچنين در صورت انتقال ، 100 ميليارد تن بايد توزيع شود.

وي افزود: از اين پس فرايند انتقال به بورس و سازمان اوراق بهادار بستگي دارد. آنچه در سازمان خصوصي سازي انجام شده است ، روند انتقال به صورت قانوني بررسي شده و براي رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال شده است. در حال حاضر ، بايد در سازمان بورس ثبت شود و كميته پذيرش بايد اجازه دهد سهام يك روز در هفته با تغيير يك درصد به بازار اصلي منتقل شود.

رئيس كميته فوتبال مجلس شوراي اسلامي گفت: يكي از دلايل تاخير ، جابجايي هيئت مديره پرسپوليس بود كه بايد مجددا ثبت نام مي شد. البته اين كار انجام شده و اكنون همه چيز در بورس آماده است و انشاءالله به بازار سهام منتقل مي شود.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/09/بدهي-استقلال-و-پرسپوليس-بايد-از-محل-واگ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.